اصول طراحی داخلی اداری مینیمال و مدرن

علاوه بر این، طراحی باید متناسب با متراژ و نور در نظر گرفته شود. علاوه بر این مدل ها، انواع دیگری مثل پارتیشن های شیشه ای سکوریت، بلوک شیشه ای، ترکیب شیشه و استیل و پارتیشن هایی که قابلیت حرکت روی ریل دارند نیز موجود هستند. این دفتر کار گوگل در نیویورک، جزء بهترین طراحیهای داخلی سال ۲۰۱۷ نیز میباشد. این به آن معناست که می­توانید متناسب با فضای محیط کار ­خود، نوع مبلمان خود را انتخاب ­کنید. شما نیز اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی محل کار خود را دارید، بهتر است مقاله را مطالعه نمایید. محیط اداری این شرکت نیز چنین ادعایی را اثبات میکند. امروزه شرکت های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی موجود می باشند که افراد می توانند با توجه به رزومه کاری که دارند از طراحان آن ها استفاده نمایند و بخش اجرایی آن را به مجریان این شرکت بسپارند و بهترین طراحی را صورت دهند.

دفاتر کاری سبک پلان باز، برای استفاده حداکثر از فضای موجود فوق العاده هستند، اما حفظ سکوت و حریم خصوصی در این گونه فضاها، چالش برانگیز خواهند بود. ، استفاده کرد و از المانهایی بهره گرفت که بتواند حسی لطیف را در مخاطب ایجاد کند. این مفهوم همچنین شامل استفاده از رنگها، مواد و چیدمان یک فضا برای ایجاد یک محیط مطلوب میشود. طراحی داخلی فضای اداری شامل انواع مختلفی می شود که شما می توانید به فراخور سلیقه و نیاز خود از آنها استفاده کنید. بدین ترتیب کارمندان در انتخاب محل کار خود آزاد هستند. به این ترتیب در مواقعی که نیاز به فضای باز دارید، برای مثال هنگام برگزاری رویدادها یا جلسات تیمی میتوانید با برداشتن پارتیشنها فضایی باز و یکدست ایجاد کنید. پارتشین های اداری انعطاف پذیر هستند و مطابق با سلیقه و خواست مشتری آماده می شود اما گاهی افراد به خاطر صرفه جویی در هزینه ها به دنبال خرید پارتیشن اداری ارزان و دست دوم برای محل کار یا منزل خود هستند که به دلیل اینکه آن پارتیشن ممکن است متناسب با ابعاد و متراژ محیط مورد نظر شما ساخته نشده باشد؛ انتخاب درست و صحیحی معماری داخلی ساختمان اداری نباشد. در طراحی فضای نگهبان لابی ساختمان معمولا یک پیشخوان یا میز و صندلی و امکانات مخابراتی برای هماهنگی ورود افراد درنظر گرفته می شود.

شما عزیزان در زیر می توانید تصاویر برخی از نمونه کارهای طراحی دکوراسیون داخلی اداری و دفتر کار گروه پایا دکور را مشاهده نمایید.لطفا برای دیدن عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک نمایید. اما در کنار این ون، نشانههای زیبای از توجه به ورزش وجود دارد، درست مثل همین کافه تریای شرکت و کاشیهایی به شکل مایکل جردن که در تصویر زیر مشاهده میکنید. البته به نظر میرسد که در این دفتر میکروفونهایی جهت شنود وجود دارد، اما مسئولین شرکت این موضوع را پنهان میکنند! مکانهای زیادی در شرکت Etsy وجود دارد که کارمندان میتوانند اوقات خود را در آنجا بگذارند و خلاقیت خود را تقویت کنند. لازم می دانیم که در ادامه این مبحث در رابطه با ویژگی های هر پلان و قدرت تصمیمگیری شما به صورت حرفهایتر صحبت کنیم تا از این طریق بتوانید با توجه به فضای مدنظر خود و ویژگی های هر پلان انتخاب درستی برای فضای دکوراسیون اداری خود داشته باشید.

در این تصویر شما اتاقهایی به شکل چادرهای کمپ را در فضای داخلی شرکت ایر بی ان بی مشاهده میکنید. در این مقاله قصد داریم جوانب گوناگون این علم را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را که منجر به اجرای یک دکوراسیون حرفهای میگردد برای شما شرح دهیم. به کار بردن انواع شلف ها و کتابخانه ها به صورت توکار و روکار در طراحی داخلی اداری علاوه بر نظم دهی بیشتر و دسترسی آسان تر به وسایل مورد نیازتان، باعث می شوند که فضای حرفه ای تر و شیک تری داشته باشید. دکوراسیون داخلی در ساختمانهای مسکونی علاوه بر زیبایی، باید کاربردی هم باشد. برای طراحی داخلی لابی رنگ ها و بافت ها تاثیر شگرفی بر میزان نور محیط دارند. اغلب هنگام شنیدن نام لابی به یاد هتل ها می افتیم لازم است اشاره کنیم طراحی داخلی برای سایر مکانها هم لازم است. مطالعه ای روی تأثیرات رنگ بر عملکرد افراد نشان داد که رنگهای سرد کمتر از رنگهای گرم برانگیزاننده هستند؛ یعنی از نظر بصری کمترحواس کارکنان را پرت می کنند. امروزه فضای استراحت کارکنان در بسیاری ازشرکتهای مطرح دنیا جایگاه ویژهای دارند، چرا که استراحت های کوتاه در بین فواصل کاری پیشرفت کاری کارمندان را بالا برده و احساس مطلوب تری برای ادامه فعالیتهای خود خواهند داشت.

ایندکسر