اعتماد به نفس چیست و چطور آن را افزایش دهیم؟

اعتماد به نفس چیست و چطور آن را افزایش دهیم؟ مسئله این است که وقتی روز بعد برگشتم همه چیز کمی راحت تر شد و من توانستم کمی بیشتر کار کنم و احساس نفس کم کنم. بنابراین، چگونه می توانید بر ترس خود غلبه کنید و اعتماد به نفس را تقویت کنید؟ ترس شما ممکن است کاملاً متفاوت از ترس من باشد، اما شما آرزو دارید که واقعاً خود باشید و اعتماد به نفس خود را بسازید. ترس و استرس یکی از علائم کمبود اعتماد به نفس است.

اعم از سخنرانی عمومی، شرکت در رویدادهای شبکه، قرار دادن خود در آنجا، یا مقابله با یک پروژه ترسناک، همه ما ترس داریم.

چگونه اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟

اگر در حال حاضر احساس کمبود اعتماد به نفس یا اعتماد به نفس دارید، آیا می توان این احساس را به یک عزت نفس بالاتر یا اعتماد به نفس تبدیل کرد؟

در حال حاضر، ممکن است در طول دوره های اعتماد به نفس پایین این امکان وجود نداشته باشد، اما من معتقدم اقدامات عمدی وجود دارد که می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود انجام دهید.

شما قدرت درونی دارید که می توانید اعتماد به نفس خود را کنترل کنید و برای ایجاد سطح بالاتری از اعتماد به نفس تغییر دهید.

با کنترل زندگی و استفاده از فرصت تقویت اعتماد به نفس، از طریق اقدامات و عادت های عمدی می توانید اعتماد به نفس خود را بدون کمک دیگران افزایش دهید

اینها ترکیبی از استراتژیهای اثبات شده برای مشتریان من و برخی از آنها برای من بسیار مفید بوده است.

نیازی به انجام همه آنها نیست. یک یا دو ممکن است بیشتر از دیگران با شما همسو باشند، بنابراین مواردی را که بیشترین جذابیت را دارند انتخاب کنید و آنها را امتحان کنید.

اگر مواردی که سعی کرده اید جواب نمی دهند، روش دیگری را امتحان کنید تا اقدامات مناسب برای افزایش اعتماد به نفس خود را پیدا کنید.

در اینجا 4 مورد از راههای افزایش اعتماد به نفس در بزرگسالان عبارتند از:

توانایی های خود را افزایش دهید

چگونه می توانید اعتماد به نفس را تقویت کنید؟ با افزایش توانایی های خود.

و چگونه انجامش میدهی؟

با تعهد دادن و داشتن شهامت پیگیری.

از طریق تمرین و دستیابی به پیشرفت هر روز.

فقط بیت های کوچک را همزمان انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید سخنران شایسته تری باشید، سعی نکنید در اولین حرکت خود در مقابل 100 نفر صحبت کنید.

فقط بیشتر صحبت کنید

در رویدادهای شبکه کوچکتر صحبت کنید. چند فیلم کوتاه ضبط کنید.

با یک گروه کوچک از دوستان نزدیک یا همسالان در مورد موضوعی که خوب می دانید صحبت کنید.

هرچه بیشتر صحبت کنید، بهتر خواهید بود. این پیشرفت تدریجی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

برای تمرین صحبت کردن 15 دقیقه وقت بگذارید (به عنوان مثال) و این تمرین توانایی های شما را افزایش می دهد.

چگونه می توان بر 3 بلوک ذهنی در راه موفقیت کسب و کار غلبه کرد

از گذشته خود به عنوان راهنما استفاده کنید

به زمانی فکر کنید که به چیزی دست یافتید اما در آغاز ترسیدید.

چه درسی می توانید بیاموزید؟ اعتماد به نفس شما در رسیدن به آن چیز چگونه بود؟

آیا روندی وجود داشت که برای غلبه بر این ترس طی کرده باشید؟

اگر تعدادی مثال برای غلبه بر ترس داشته باشید، ممکن است الگوهای شجاعتی را مشاهده کنید که می توانید برای غلبه بر هر چالش فعلی که شما را ترساند، استفاده کنید.

این تمرین ساده تفکر به شما ثابت خواهد کرد که شما توانایی غلبه بر چیزهایی را دارید که از آنها می ترسید.

آگاهی از دستاوردهای قبلی می تواند به تقویت اعتماد به نفس کمک کند.