راههای افزایش شتاب خودرو + راهنمای جامع و تکمیلی

دسته اول سوپراسپرتهای خاص مثل فراری F40، لامبورگینی کانتاش، فورد F40 و یا شلبی کبرا هستند که از نظر توانمندیهای فنی در سطح بسیار بالایی در زمان خود قرار دارند. ایسیو خودرو برای مقابله با این مشکل از طریق ناک سنسور خودرو ناک را حس می کند و با محدود کردن توان خودرو سعی در رفع این مشکل دارد اکنون با تعاریف مجدد اکتان سوخت، فشار هوا و دمای هوا میتوان با ریمپ نرم افزاری ایسیو به تمامی مشکلات فوق پایان داد. داره امیر 1399/1/15 اتفاقا بهترین کولر ایرانی رو داره محمد 1399/10/27 بله در مدل های جدید به دلیل جلوگیری از فشار به کمپرسور و گرمای بیش از حد کندانسور.

هدرز تندر 90 بر این اساس، میتوانید آنها برای زمان زیادی در حافظه خرید هدرز پراید نهان نگهداری کنید. نکته قابل توجه این است که هر کدام از این قطعاتی که نام بردیم جز قطعات حیاتی موتور هستند نیاز است که یک فرد متخصص روی آنها کار کند زیرا ممکن است که شما با دست بردن به میل سوپاپ مشخصات اشتباه به موتور ماشین به شدت آسیب برسانید. نتظیم کلاچش که فعلا بد نیست و کلاچ هم خیلی نرمه. کلا سیستم برق این ماشین کمی ماجراست و خیلی اتفاقی پیش اومد نگران نباشید. پس شکی نیست با تغییر سیستم شمع ها و وایرها تغییر قابل توجهی در در سیستم احتراق خودرو اتفاق می افتد. الان تمام ایرانیا دستشون که خورده هیچ حداقلش از بچه ده سالشم بگیری پشتش نشسته پس این ماشینی که میگی همچینم کهکشانی نیس! پس اینجوری که میگی پورت و پولیش خیلی موثره، هزینه ش هم مناسبه پس تصویب شد، این آقا مهدی کیه؟

هدرز Mvm 315 پای رنو تندر ۹۰ – Renault Tondar 90 که با نام های ” ال ۹۰ ” “L90 ” و ” لوگان ” “Logan ” نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۸۶ به کشور باز شد. در خودروهای شاسیبلند تغییرات سپر یا نصب گارد نیز انجام میشود. از سوی دیگر ساخت هدرزها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاههای مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیتهای نهایی محصول خواهد داشت. راه حل: اول اینکه این ماشین رو حتما حتما حتما بیمه بدنه کنید و اگر ترکشن وی اس سی رو اف کردید مطمئن باشید ماشینتون تصادف خواهد کرد چون به شدت این ماشین راحت اسپین میشه و فقط یه راننده حرفه ای میتونه بهش مسلط باشه تازه اونم باید خیلی خوش شانس باشه. راه حل: اینم طبیعیه و با برداشتن سرباطری (حتما سرباطری عایق باشد و بعد محکم بسته بشه) مشکل حل میشه و بهتره برای دریفت از دنس مود استفاده کنید.

1- اگر موتور شما تمرینی هست و آن را درون کارگاه پیچیده اید حتما با اتصال ستاره راه اندازی کنید و مطلقا از مثلث استفاده نکنید. به این ترتیب، بخش پرفشار موجی که از محفظه خارج میشود، با بخش کم فشار موجی که از محفظه خارجی بازتاب مییابد، با هم تداخل و هر دو موج یکدیگر را خنثی میکنند. طراحی این قطعه از نظر محفظه و شکل آن در از بین بردن فشار منفی و صداهای نابهنجار تاثیرگذار است. طراحي خاص و سطح صيقلي هدرزها که معمولا از جنس فلزاتي چون فولاد، استيل و آلياژهاي بسيار گران قيمت ساخته ميشوند به خروج سريع و پر فشار گازهاي سوخته شده حاصل از احتراق ياري مي رساند و به تنهايي در حدود 5 تا 10 درصد به قدرت و گشتاور توليدي پيشرانه خودروهاي معمولي مي افزايد.از سوي ديگر اصطکاک کمتر و افزايش قدرت پيشرانه در دورهاي پايين، مي تواند در کاهش مصرف سوخت نيز موثر باشد.بنابراين هدرز در واقع يک قطعه بازنگري شده است که به جاي منيفولدخروجي چدني خودروها نصب ميشود.يکي از مزاياي هدرز ها ، نصب ساده آن هاست که به راحتي در هر مغازه مکانيکي يا اگزوز سازي قابل انجام است اما طراحي و ساخت يک هدرز حرفه اي و کارا بر خلاف نصب آن به هيچ وجه ساده نيست.در دنياي امروزي طراحي بهينه اجزاي تيونينگ موتور، تنها به کمک شبيه سازي بسيار دقيق پيشرانه در محيط نرم افزارهاي حرفه اي چون GT POWER امکان پذير است.از سوي ديگر ساخت هدرز ها نيز بايد به صورت کاملا دقيق توسط دستگاه هاي مخصوص خم کاري لوله انجام شود و کيفيت عمليات جوش کاري و ماشين کاري نيز تاثير انکار ناپذيري بر روي قابليت هاي نهايي محصول خواهد داشت.

هدرز رو گير نياورديم . ۴٫ اگر سرباطری رو برداشتید و ضبط شما کار نکرد باید ۱۵۰ تومن هزینه کنید و فلش اش رو از سورنا یا ایرتویا بگیرید. اگر مشکل بازم تکرار بشه باید کویل شمع چک بشه ، تو دیاگ اگر ارور P0351 بده مشکل از کویل سیلندر یک هست. اگر هم تصادف کردید و موتور بالای ۴۰۰۰ دور نرفت یعنی ecu رفته تو Limp mode که سنسور ABS درست بشه اون مشکل هم با دیاگ حل میشه. نکته مهم اینه بنزین اگر از بهترین حالت rich کمی بیشتر ریچ بشه افت قدرت بیشتری داره به نسبت زمانی که اتانول از بهترین حالتش ریچ تر میشه ، یعنی اتانول تو محدوده نسبتا بزرگتری افت قدرت ندارد. آیا هیچگونه عملیات مودیفیکیشن روی کاتالیست خالی انجام دادید که راندمانش بهینه بشه یا همینطوری خالی بستید؟ پدیده احتراق مخرب یکی از این مشکلات است که در دورهای پایین اتفاق می افتد.

ایندکسر