پژو ۲۰۶ RC کوپه، یکی از خاص ترین کوپه های ایران – اسب بخار

اگر از نمای جلو یا این که عقب به همین اتومبیل نگاه نمایید احتمالاً متوجه متعدد بودن آن نخواهید شد، اما کافیست نگاه خویش را به سمت نمای کناری بچرخانید تا همگی چیز دست تان بیاید! هواکش خودرو را گشوده کنید، در صورت نیاز فیلتر را عوض کنید. اما به سراغ ۲۰۶ کوپه خودمان باز می گردیم. حجمی ۲۰۶ برابر حساس ۱۰۹۶ و چگالی ۴۰۵ هم تقریبا ۱۱۲۰ کیلوگرم است. پس خوبتر است ۲۰ هزار km از این ۹۰ هزار را به ترافیک اختصاص دهید و ۱۰ هزار km را نیز سوپاپ اطمینان پاره شدن تسمه تایم در اثر فشار یا جنس نامرغوب در لحاظ بگیرید. فضای صندوق هم ۲۴۵ لیتر است که به جهت ۲ چمدان دستی مطلوب به نظر می رسد. خودرویی که به جهت کمپانی در مسابقات رالی ساخته شده بود. خودرویی که بر خلاف خیال عموم افراد، در درون خاک ایران، دودر نشده و به شکل فابریکی حیاتی همین رخ و شمایل به کشورمان آمده است. از لحاظ قوای فنی تیپ ۱ و ۲ اصلی یکدیگر مشترکند اما تیپ ۲ از سیستم الکتریسیته مولتی پلکس بهره می برد؛ دستور آن نیز ۳ شاخه هست و ساعت دیجیتال در تیپ ۱ جای خود را به ال سی دی تایپ A در تیپ ۲ داده است. موتور tu5 یک صدای سوت بخصوص و دلچسبی داره چنانچه اون صدا می باشد که طبیعی هست و بیشتر همین صدا وقتی خودش را نشون میده تو سرازیریها پا را از بر روی گاز بردارید وبذارید تو دنده که به جای این که موتور خودرو به گیربکس نیرو بده نیروی کشش و چرخها و گیربکس به موتور فشار بیاره میگن در این وضعیت یک چیزی مشابه فیلر هست من که هر از گهگاه اینکارو می کنم و پاسخ میده. همینطور این شاخصه عیب موتور محسوب می شود، زیرا در موقعیت بنزین سوز در صورتی که بنزین کلیدی اکتان مطلوب به آن نرسد، ممکن است اصلی ایراد احتراقی مواجه شود. پیشرانه ۲۰۶ RC، مشهور به موتور RC، یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری بود که ۱۷۵ اسب بخار اقتدار داشت و این ماشین را توانمند می ایجاد در مدت دوران ۷٫۴ ثانیه از موقعیت رکود به سرعت ۱۰۰ km بر ساعت برسد. فعالیت مهم انجام شده در TU5 این میباشد که به واسطهی افزایش سوپاپها و اعمال تغییراتی، توان خروجی پایانی عمده می‌گردد (تقریبا ۱۰ درصد)، اما گشتاور خروجی نیز نسبتاً به این نسبت افت می نماید و این امر سبب می شود تا خودروهایی که از این پیشرانه به کارگیری میکنند، در شتابگیری و مسیرهای شیبدار از چالاکی و اقتدار به اندازه (در قیاس اصلی پیشرانههای دیگر) برخوردار نباشند و روزگار صفر تا ۱۰۰ آنان هم اندکی اکثر شود. موتورهای PSA TU خانوادهای از موتورهای چهار سیلندر ریز هستند که به وسیله کمپانیهای پژو و سیتروئن استفاده میشوند. همین پیشرانه در اورجینال متعلق به خانوادهای از موتورهای به کار گیری شده در محصولات پژو و سیتروئن موسوم به موتورهای PSA TU است؛ گروهی از موتورهای ۴ سیلندر که به جهت اولیه بار در سال ۱۹۸۶ معرفی شدهاند. پیشرانه TU5 در واقع یک عدد از پیشرانههایی می باشد که ایرانخودرو در ظاهر علاقهی خاصی به به کارگیری از آن پیدا کرده! همین یک ۲۰۶ کل فرانسوی است. اما تفاوت های اهمیت 206 اهل ایران با فرانسوی در چیست؟ همین موتور مشخصا توانست مصرف سوخت خودرو را تا قدری کاهش دهد ، البته به واسطه گشتاور پایین تر ، امکان جاذبه خودرو در گیر ضعف شد و از سوی دیگر وزن فراتر پژو پارس نسبت به پژو 206 مزید بر علت شد تا این جور عجله زیر تری از نوع موتور زانتیا سال داشته باشد. احتمالا تفاوت حساس همین پیشرانه در قیاس با بقیه موتورهایی که به تیتر نمونه بر روی ۴۰۵ یا ۲۰۶ به کار رفتهاند، در مصرف کمتر سوخت آن باشد. گاه همین خاص بودن می تواند به سوار شدن بر یک عدد از ۵۰ دستگاه مازراتی فندی جهان، که در تهران تردد می کند، ختم شود، گاه می تواند در قالب ورژن ای متعدد از پژو ۲۰۶ به صحنه بیاید. همکاران تحریریه مگ پترونول تمام همت خویش را نمودند که دارای دستیابی به دفترچه راهنمای خودرو پژو 206 (هاچبک و صندوقدار) و پژو 207i در سالهای مختلف عرضه همین خودرو در کشورمان کاملترین مقاله در حوزه راهنمای انتخاب بهترین روغن موتور 206 و 207 در مدلها و تیپهای گوناگون دارای پیشرانه متفاوت نگاشته شود. توصیه نگارنده آن است که چنانچه خانواده ای لبریز جمعیت هستید، 206 نخرید و در صورتی که خریدید اصلی آن به سفر نروید ! و حال همین موتور بر روی 206 گرفته تا 405 و پارس و رانا و حتی سمند ، کارگزاری شده ، ولی قابلیتی که بر روی اتاق 206 از خود نشان می دهید ، نشان دهنده کارایی واقعی همین موتور می باشد . اما این را هم می بایست خاطر نشان کنیم که به ادله کیفیت متغیر محصولات ایجاد داخل، بعضی از تولیدات خودروسازان داخلی حیاتی ایرادات چندانی مواجه نبوده و در برعلیه بعضا اتومبیلهای دیگر مرتبا صاحبانشان را به سمت تعمیرگاه میکشانند. این سنسور یک پتانسیو متر هست که به چرخش دریچه گاز (بازوبسته شدن) مقاومت های متفاوتی از خویش نشان می‌دهد . TU در دو مجموعه سوختی بنزین و دیزل در دسترس است. در سال ۱۹۹۹ و دو سال بعد از آن از رونمایی جهانی ۲۰۶، شاخه اسپرت شرکت پژو، زیر عنوان «پژو اسپرت»، از ۲۰۶ WRC پرده برداری کرد. برای اشخاصی که هر گونه نگرانی در آیتم دقیقا کجا و همچنین هدایت در گزینه چگونگی استفاده از پارس کلیدی موتور tu5 ، شما احتمال دارد می توانید مهم ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurmamobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme Nakite Çevirme