چگونه می توانید بهترین تمرین برای سفت کردن نان سریع

[ad_1]

هزاران و هزاران نفر از بانوان ناراضی هستند و در مورد شکل خود را به عقب به پایان می رسد و صرف ساعت ها و ساعت ها جستجو برای یک راه یا ورزش برای سفت شدن نان. من می گویم شما لازم نیست برای رفتن به فانتزی ورزشگاه و خرید یک تن از تجهیزات برای رسیدن به این هدف است. شما واقعا نمی. در حال حاضر من شده است وجود دارد و می دانم که دقیقا چگونه شما احساس می کنید. در زنان مشکل این مناطق تمایل به مخالف از مردان مناطق مشکل است. مردان تمایل برای به دست آوردن وزن در اطراف abodomen در حالی که زنان آن را بسته در اطراف لب به لب و ران مناطق. حتی اگر شما نمی خواهید برای نشان دادن جهان در سالن عمومی که شما در حال کار در ته قنداق تفنگ خود را و ران راه دیگری وجود دارد. در خصوصی! و شما می توانید نتایج فوق العاده.

من در زیر ذکر شده چند چیز است که باید به من کمک کرد تا شرکت تا که لب به لب و نگه داشتن آن را محکم نگه داشتن من به دنبال جوان تر و بیشتر در شکل از من همیشه من در اوایل دهه 20. و هر کسی می تواند آن را انجام دهد.

1. Lunges – جهش رو به جلو با پای چپ و سپس بازگشت به حالت ایستاده. همین کار را با حق و تکرار این کار در 3 ست 12 lunges برای هر پا.

2. راه رفتن – نگاهی به پیاده روی سریع برای 30-45 دقیقه در اطراف محله پارک در هر نقطه.

3. سوار دوچرخه خود را – نگاهی به 30-45 دقیقه دوچرخه سواری در اطراف محله خود را پارک, ساحل….در هر نقطه که شما می خواهید به آن بروید.

4. یوگا – یوگا عالی برای لب به لب. با برگزاری موقعیت کشش و تقویت و جدا حرکت آنها definatley تن در هر بخشی از بدن است. وجود دارد بسیاری از در خانه یوگا دی وی دی است که هدف قرار دادن کون.

5. پشت پا آسانسور – ایستاده نگه داشتن بر روی پشت صندلی و بلند کردن پای خود را به عقب اشاره پا خود را (به عنوان اگر شما در کلاس باله). تکرار 20 بار و سپس تغییر پاها. انجام سه مجموعه از این سه بار در هفته.

وجود دارد مقدار زیادی از تمرین برای سفت کردن لب به لب شما می توانید در سمت راست صفحه اصلی و یا در اطراف محله خود را در حالی که در جاده ها هر جا. و آن را آسان ورزش! آن را ممکن است به چالش کشیدن برای بدن است که آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت نتایج. اگر شما را به چالش نمی کند بدن وجود ندارد و راه آن را می توانید تغییر دهید درست است ؟ راست!

وجود دارد بسیاری از تمرین دی وی دی که من توصیه می کنم که واقعا هدف و سفت شدن نان.

در خانه تمرین دی وی دی که من پیشنهاد می کنم برای سفت کردن و حجاری لب به لب:

– کیم کارداشیان را جا به شلوار جین خود را روز جمعه سری

خود مجله خود را بهترین کون, سریع دی وی دی

– Denise Austin یوگا نان

نکته دیگر در مورد آنچه به انجام است برای فعال نگه داشتن. اگر شما آن را تغییر دهید و نشستن در ته قنداق تفنگ خود را در همه زمان ها نگه دارید و جریان خون به عضلات و در نتیجه آن را به طور خودکار خواهد شد بیشتر در معرض ابتلا به سفت و محکم است.

[ad_2]