گزارش تبلیغات یارپورتاژ خبری چیست و فواید آن چیست؟

گزارشگری تبلیغات یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات آنلاین در دنیای طراحی وب سایت است که توسط بزرگترین برندهای جهان برای معرفی محصولات و خدمات جدید آنها استفاده می شود. در حقیقت ، تأثیر زیادی دارد زیرا نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطب هنگام تماشای آن اطمینان بیشتری نشان می دهد و مشتاقانه کل داستان را می خواند. در حقیقت ، این یک خبر است که در قالب مصاحبه ، گزارش یا مقاله در پربازدیدترین خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر می شود ، که شامل یک تیتر جالب ، چند پاراگراف متن و عکس است.

مهمترین نکات در این روش تبلیغاتی:

نحوه تهیه اخبار تبلیغاتی که باید توسط تیمی از متخصصان و مشاور بازاریابی و برندسازی و کارشناس سئو تهیه شود
گزارش های خبری را در آژانس های خبری معتبر و وب سایت های خبری منتشر کنید.
محتوای اخبار باید مطابق با نوع مخاطب وب سایت ناشر تهیه شود تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

بنابراین می توان گفت گزارشگری آگهی هوشمندانه و مؤثرتر از تبلیغات است که در آن معمولاً صاحب رسانه سعی دارد با انتشار گزارشی پنهان یا منکر درآمدزایی باشد ، اما در دهه های اخیر مخاطبان آگاه تر و باهوش تر شده اند. ماهیت گزارشگری آگهی به سادگی قابل پنهان نیست. به همین دلیل ، صاحبان رسانه اغلب سعی می کنند این پیام را به شما منتقل کنند که اگرچه برای گزارش تبلیغات هزینه می کنند ، اما سعی می کنند محتوای غیرقابل اعتماد را در آن گنجانند.

ما پیشنهاد می کنیم که بخوانید: بازاریابی موفقیت آمیز در اینترنت و 5 مرحله برای کارآمد
گزارشگری آگهی می تواند یکی از موثرترین راه ها برای ارائه محتوا باشد ، به ویژه تا زمانی که مخاطب متوجه نشود که آنها با یک گزارش آگهی سر و کار دارند. همچنین در گزارش تبلیغات شما معمولاً زمان بیشتری برای گفتگو با مخاطب و در قالب فیلم دارید. ، صدا یا متن ، پیام و کلمات خود را به او منتقل کنید.

اگر می خواهید یک گزارش خبری موفق داشته باشید ، موارد زیر را در خاطر داشته باشید:

با رسانه ای که می خواهید گزارش آگهی را منتشر کنید ، آشنا شوید و هویت و رتبه های آن را در نظر بگیرید.
سعی کنید ظاهر یک خبر را با سایر محتوای رسانه سازگار کنید تا مخاطب هنگام مواجهه با آن ، گزارش را به عنوان لکه ای در دامن آن رسانه نبیند.
سعی کنید خصوصیات گزارش توصیفی و تحلیلی را دنبال کنید.
هرچه سهم منابع و مستندات از ادعا بیشتر باشد ، گزارشگری آگهی موفق تر خواهد بود.
در عناوین مقالات و اسامی برنامه ها و مصاحبه ها از کلمات مطلق استفاده نکنید ، به عنوان مثال آشنایی با فروشگاه های دیجیتال می تواند بسیار مؤثرتر از عناوین مانند آشنایی با بهترین یا بهترین یا بزرگترین فروشگاه دیجیتال باشد ، مگر اینکه خود شما اصرار داشته باشید به مخاطبان بگویید که برای انتشار این محتوا پول خرج کرده اید.
از ذکر نقاط ضعف و منفی (منطقی) نترسید. در دنیای به هم پیوسته امروز ، صداقت علاوه بر ارزش اخلاقی ، دارای ارزش اقتصادی نیز هست.

گزارشگری آگهی چگونه رتبه سایت من در Google را بهبود می بخشد؟

در محتوای گزارش ، بر اساس آخرین الگوریتم های Google ، یک یا سه کلمه کلیدی از متن به عنوان پیوندی به سایت شما دنبال می شوند.

ادامه مطلب برای رپورتاژ در فارسی کلوب