ایده پردازی
من هنگام کار با نویسنده ، من همیشه با کار کردن با آنها شروع می کنم تا یک طرح کلی از کتاب را شکل دهم. این طرح کلیه جدول مطالب را تشکیل می دهد. جدول مطالب ساختار را برای نسخه خطی تعیین می کند و اطمینان می دهد که ترتیب فصل ها و مطالب از یک ترتیب منطقی پیروی می کند.

عناوین فصل ، زیرنویس ها در هر فصل و نقاط نقطه برای هر بخش قابل ذکر است. منابع و ارقام اصلی نیز در این مرحله قابل ذکر است.

شروع به جمع آوری مطالب برای کتاب درسی پزشکی کنید
به محض اینکه ساختار کتاب شما مشخص شد ، شروع به جمع آوری کنید. عکس های بالینی از بیمارانی که توسط بخش تصویرگری پزشکی شما گرفته شده است (با اجازه و سنجش مناسب برای اطمینان از ناشناس بودن) یا خودتان عکسهای دیجیتالی با کیفیت بالا بگیرید. ادبیات مربوطه را جمع کرده و آن را براساس مبحث قرار دهید. تصاویری از MRI ​​، CT-Scans ، اشعه X و غیره که به محتوای کتاب شما مرتبط است را جمع آوری کنید.

سبک ها و سیستم های مدیریت مرجع را تنظیم کنید
استفاده از MS Word Styles برای ایجاد سرفصل ها و زیرنویس ها بدین معنی است که می توانید یک جدول خودکار از مطالب را به راحتی ایجاد و به روز کنید. یک سیستم نرم افزاری برای مدیریت مرجع ، مانند EndNote ، برای نسخه های خطی که حاوی تعداد زیادی مراجع هستند بسیار مهم است. EndNote بطور خودکار به PubMed پیوند می زند و کتابشناسی ایجاد می کند که به طور خودکار بروزرسانی می شود.

http://tinyurl.com/t6r78e3
https://rebrand.ly/t6bezh2
https://bit.ly/34tVHDW
https://xip.li/41Yelr
https://is.gd/3LF6CA
https://v.gd/H98HaK
https://v.ht/W6ac
https://plink.ir/J7rJ2
https://u.nu/dlnw7
https://clck.ru/MvjLK
http://ulvis.net/6yHv
https://cutt.ly/VtCUTiX
https://shrtco.de/5BaS6
http://tny.im/rdo4a

منبع : http://rlu.ru/2FvFp