10 تبلیغات بینش از Facebook درآمد تماس

این هفته Facebook اعلام کرد پر درآمد سال تعداد در سال گذشته – در اینجا نگاهی به برخی از takeaways کلیدی که آن را به تبلیغات اعداد.

Facebook رشد = تبلیغات بازار رکود

پر درآمد سال 2019 برای $بود 71bn با چشمگیر 27 درصد نرخ رشد. eMarketer گزارش می دهد که جهانی تبلیغات دیجیتال در بازار در حال رشد است و تنها 15 درصد است. این به این معنی است که اگر کسب و کار شما است به نام Facebook, شما در حال حاضر در بازار رو به کاهش. من پیش بینی Facebook عبور خواهد کرد $87bn در سال 2020 و $104bn در 2021.

مصرف کنندگان صرف وقت بیشتر نه کمتر با Facebook

Facebook گزارش 35 درصد افزایش در آگهی ها تنها با 8% افزایش کاربر رشد. آنها در حال حاضر در حداکثر آگهی چگالی (هر چهار پست) که به معنای تنها یک چیز: مردم صرف زمان بیشتری در تغذیه. با وجود حدیثی نظرات “من اصلا استفاده از Facebook دیگر” رقابت از برنامه های مانند Infinite و اسنپ چت و هر کاربر نگرانی از حفظ حریم خصوصی سلامت روان و بهره وری از دست رفته مصرف کنندگان صرف وقت بیشتر نه کمتر با Facebook خدمات.

یک طوفان کامل تاثیر تبلیغ هدف اثربخشی

وجود حریم خصوصی روند که در حال ایجاد یک طوفان کامل خواهد کرد که قطعا به کاهش ad هدف قرار دادن سیگنال های موجود در Facebook در Q1. این اولین بار است که نظارتی با GDPR, CCPA و بیشتر. دوم در حال تغییرات است که مرورگرهای تلفن همراه اعلام کرده اند (به عنوان مثال کوکی ها). و سوم که به اعتقاد من به عنوان مهم ترین است OFA (خاموش-Facebook-فعالیت). این بود که به راحتی نورد در ماه ژانویه (بعد از Q4 و فصل تعطیلات) و قادر می سازد بیش از 2 میلیارد Facebook کاربران برای دیدن آنچه Facebook می داند در مورد فعالیت های خود را در وب است. این ترسناک است. حتی من به دیدن چه مقدار از سابقه مرور Facebook کرده بود. با یک کلیک من آن را حذف تمام و خاموش OFA برای جلوگیری از Facebook از جمع آوری هر یک از اطلاعات وب در آینده خواهد شد (شما می خواهید به انجام همان به خصوص برای بچه های خود را).

Facebook رشد خواهد آمد از کسب و کارهای کوچک

وجود 140 میلیون کسب و کار است که استفاده از Facebook ابزار رایگان و آنها گزارش شده است که 8 میلیون نفر از آنها در حال تبلیغات در حال حاضر. علامت گذاری مشترک “تمرکز بزرگ برای ما این است که مطمئن شوید که افراد در کسب و کارهای کوچک دسترسی به همان نوع از ابزار است که در طول تاریخ تنها شرکت های بزرگتر باید به حال دسترسی به.” حتی یک اشاره از همدلی از علامت هنگامی که درباره تغییرات آینده در هدف قرار دادن آگهی سیگنال “بسیاری از نگرانی هایی است که ما را با برخی از تغییرات بالقوه به اکوسیستم ما فکر می کنم به طور نامتناسبی صدمه کسب و کارهای کوچک’ توانایی رقابت با شرکت های بزرگتر است.”

مارک های بزرگ کاهش صرف Facebook

وجود ندارد بسیار, عشق, برای, بزرگ, تبلیغ مارک یا شریل. وقتی پرسیده شد که در مورد خروس سیاه بزرگ, تبلیغ, Facebook را CFO مشترک “ما دیده ایم کسب و کار ما تنوع بیشتر, بنابراین ما دیده ایم ما بزرگترین تبلیغ رشد آهسته تر از آینده ردیف”. علامت نیز بی علاقه به نظر می رسد در حل مشکلات برای مارک “شرکت های بزرگتر در حال رفتن به پیدا کردن راه خود را به فروش همه چیز و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات خود را و تمام.”

تبلیغات واقعا ارزان تر شدن در Facebook?

Facebook گزارش 5 درصد کاهش در قیمت آگهی با این حال این رانده شد رشد در آسیا و اقیانوسیه و کسب و کار. 42 درصد از Facebook کاربران در حال حاضر آسیا و اقیانوسیه در حالی که این منطقه نشان دهنده تنها 24 درصد از درآمد خود را. ARPU در آسیا و اقیانوسیه است 12x پایین تر از در ایالات متحده و کانادا است. شواهد به من می گوید که آگهی قیمت ها همچنان به افزایش در ایالات متحده, کانادا و اروپا.

داستان های تصویب شده توسط تبلیغ کنندگان دو برابر در یک سال

وجود دارد در حال حاضر 4 میلیون تبلیغ که با استفاده از داستان های 100% رشد از یک سال پیش. داستان تبلیغات ارزان تر هستند (به احتمال زیاد به دلیل viewability وحشتناک است شما تا بحال به تماشای کل داستان تبلیغ ؟ به احتمال زیاد نه به این دلیل که آنها skippable). CFO دیو Wehner اظهار داشت: “CPMs هنوز هم در تخفیف قابل توجهی به Newsfeed.” تبلیغ کنندگان هجوم آوردند در اینجا به دلیل آنها ارزان هستند.

چه آینده از ویدیو در Facebook?

کمی وجود دارد اشاره ای تصویری. وجود هیجان بیشتر از شریل به بحث در مورد Instagram کشف بیش از Facebook دیده بان. علامت اظهار نظر “آنچه که ما نیز یافت می شد که فقط مستقیم به مصرف مقدار زیادی از ویدئو در اخبار بود جابجایی برخی از تعاملات اجتماعی و ارتباط با مردم است.”. برندها می دانیم که viewability از فیلم های خود را در News Feed کاملا فقیر و من گمان می کنم Facebook در حال حاضر تبدیل شدن به آگاه باشید که بازخورد.

Facebook می رود کامل قیف در نهایت

وجود دارد مقدار زیادی از هیجان و تمرکز در تجارت, خرید و پرداخت. چرا ؟ نه به این دلیل Facebook برنامه را به یک برش از معاملات. من فکر می کنم این دلیل است که آن را قادر می سازد آنها را برای تبدیل شدن به یک قیف راه حل برای کسب و کار به خصوص آنهایی که کوچک است. چه بهتر از راه برای اثبات تبلیغات ROI از بودن قادر به به طور مستقیم لینک تبلیغات به فروش تسهیل معامله ؟ ما به عنوان وارد حریم خصوصی جدید متمرکز دهه Facebook می خواهد برای مدیریت end-to-end مشتری کشف و خرید سفر برای کسب و کار در پلت فرم خود را و نه تکیه بر وب attribution.

پیام تبلیغات پایین قیف خواهر و برادر به داستان

برای اولین بار وجود دارد خوراک خبری که سوار موج اول از Facebook تبلیغات رشد. در حال حاضر ما به وضوح در داستان دوران که درایو موج بعدی رشد خود را. پیام تبلیغات موج سوم و تبدیل شدن به بعدی داستان رشد و موتور. به طور خاص click-to-پیام تبلیغاتی که تشویق مصرف کنندگان برای شروع یک گفتگو با یک کسب و کار است. شریل مشترک حکایات چگونه این جدیدتر آگهی فرمت های در حال رانندگی منجر واجد شرایط برای کسب و کارهای کوچک. که در آن داستان های فوقانی و میانی قیف تبلیغ, تجربه, پیام, تبلیغات هستند به وضوح خود را پایین قیف خواهر و برادر.

Kunal گوپتا رئیس اجرایی قطبی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر