10 تاکتیک های کلیدی برای بهبود تعامل مشتری برای یک پست-مستند جهان

به عنوان پارامترهای بازاریابی صنعت در ادامه به تغییر در رفع نیازهای این بحران جهانی آن را دشوار است برای برندهای برای پیش بینی آینده, دیجیتال, استراتژی های بازاریابی.

بدون شک بازاریابان انتقال تدریجی به طور کامل فضای دیجیتال شده است, شتاب ورود Covid-19 و نیاز به قابل اعتماد و فن آوری های نوآورانه برای حمایت از استراتژی کسب و کار بیشتر شده است هرگز.

برندها نیاز به حکیم هدایت با خیال راحت به حرکت کسب و کار خود را در یک پست-مستند جهان و مشاوره در مورد چگونه برای انطباق با شیوه های خود را به حالت عادی. شاید هنوز هم بیشتر برندها نیاز جهت اطمینان از تداوم کسب و پرورش از مشتریان جدید در حالی که در حال رشد و حفظ مشتری فعلی پایه.

درام و Mapp دیجیتال در حال میزبانی یک وبینار در 10 ژوئن در ساعت 11 صبح که در آن علامت های تجاری می توانند یاد بگیرند که چگونه برای رسیدن به این. ثبت نام در اینجا. جلسه کشف خواهد شد:

  • داده محور بینش به وضعیت که مارک در حال تجربه در حال حاضر
  • راهنمایی در مورد نحوه بازاریابی نیاز به تغییر در حالت عادی
  • روش های عملی و تاکتیک های است که شما می توانید در یک پست-مستند جهان است.

شرکت کنندگان دریافت خواهد کرد یک راهنمای جامع متشکل از 100 تاکتیک های کلیدی برای اطمینان از موفقیت مشتری رشد و حفظ و نگهداری هر چه نام تجاری خود را در حال حاضر و یا در آینده نیاز دارد.

در اینجا ما برجسته 10 تاکتیک های کلیدی است که بازاریابان می توانند اتخاذ امروز به بهبود ارتباطات مشتری و تعامل.

مسابقات و نظرسنجی ها

محاکمه و درست تاکتیک راه اندازی مسابقات و انجام بررسی های بسیار موثر روش تعامل با مصرف کنندگان خود را. در حالی که مسابقات پاداش مشتریان خود را برای تعامل خود را با محصولات نظرسنجی بازاریابان اجازه می دهد به جمع آوری بسیار مهم دیدگاه های خود را تازه به دست آورد مخاطبان است. آنها همچنین اجازه می دهد علامت های تجاری برای ایجاد بسیار شخصی تجربه از همان ابتدا.

اتخاذ این تاکتیک می تواند منجر به رشد در اشتراک خبرنامه افزایش تعامل مشتری و غنی سازی مشتری پروفایل.

قیف بهینه سازی

این مهم است که به استفاده از این اطلاعات است که به راحتی در دسترس از طریق وب سایت خود را در مورد خرید. با دقت بررسی خود را آنلاین خرید قیف, شما می توانید اطمینان حاصل شود که شما در حال گرفتن بهترین نتیجه را از وب سایت خود ترافیک و سرعت شناسایی فرصت های بهبود.

کسب و کار می تواند استفاده از این یافته ها برای بهبود نرخ تبدیل در حالی که به طور همزمان افزایش تجربه مشتری.

دسته باعث

این روش شامل ارسال هفتگی خودکار پیام به مشتریان است که نشان داده اند علاقه به خرید از خود را با ارزش بالا دسته بندی محصولات. این پیام به بالا-ارزش مشتری باید متمایز از دیگر ارتباطات کسب و کار, ایجاد یک حس از قرار دادی.

این تاکتیک ثابت شده است برای افزایش مشتری در زمان زندگی ارزش (LTV) و همچنین به عنوان درآمد خود را از ارزش بالا دسته بندی محصولات.

چرخه و دوباره پر کردن ایمیل

این رویکرد دو جانبه به ایمیل بازاریابی است که بسیار موثر در حفظ تماس با مشتریان است. چرخه ایمیل چک پشت در خود را با مشتری محوری در نقاط عطف; ارائه نتایج دلگرم کننده زمانی که معامله شامل مراحل متعدد و یا زمانی که تصویب اولیه کلیدی برای افزایش مصرف مقدار است. دوباره پر کردن ایمیل یادآوری به مشتریان زمانی که آنها می تواند در حال اجرا پایین در یک محصول خاص و جلوگیری از آنها را از خرید یک جایگزین از یکی از رقبای خود را.

این ایمیل بازاریابی استراتژی های ثابت شده منجر به بیشتر تعامل مشتری و رضایت در حالی که افزایش محصول تصویب.

RFM(E) مدلسازی

سازماندهی مشتریان خود را بر اساس تاخر, فرکانس, از تعامل را به عنوان به خوبی به عنوان ارزش پولی اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر رفتار مصرف کننده. این اطلاعات به شما اطلاع اثربخشی شما مشتری پرورش تلاش در حالی که باقی مانده در بالای مشتری بوسیله اسباب گردنده اقدامات پیشگیری.

علاوه بر آن اجازه می دهد تا بینش عمیق تر به این صفات با ارزش بالا از مشتریان منجر به افزایش خرید مشتریان.

بخش تجزیه و تحلیل

بسیاری از کسب و کار موفق را انتخاب کنید را به overlay بازاریابی بخش بیش از kpi ها و تجزیه و تحلیل ترافیک برای روشن تر نمای کلی از تمام استراتژی های دیجیتال. این هم ترازی تضمین می کند که هر کمپین بازاریابی رانندگی مورد نظر KPI uplifts و این که قابل اندازه گیری هستند.

ارزش این تاکتیک است که دیده می شود در بهبود اثربخشی کمپین های بازاریابی و همچنین افزایش تعامل مصرف کننده به عنوان یک نتیجه از افزایش تماس با ما فرکانس.

آب و هوا مبتنی بر محتوا

Innovatively بازاریابان شده است بهینه سازی محتوای ایمیل توسط این پایگاه در آب و هوا که در آن گیرنده واقع شده است. این یک تاکتیک است که اغلب به تصویب رسید در صنعت سفر و به طور برجسته بهتر است آب و هوا در ترویج مقصد. این است که بیشتر مورد استفاده در خرده فروشی که در آن محصول دسته هستند تحت تاثیر آب و هوای محلی.

بهترین زمان برای برقراری ارتباط

آن را ضروری است برای ارسال و باعث, و همچنین به عنوان کسب و کار به طور معمول ارتباطات در زمانی که مشتری به احتمال زیاد به تعامل با پیام های خود را. این را می توان از طریق یک هوش مصنوعی-فعال اتوماسیون بازاریابی پلت فرم و یا با استفاده از کتابچه راهنمای تقسیم بندی.

کارشناسان نشان داده اند که این تاکتیک نتیجه در سال 15% افزایش تعامل زمانی که هوش مصنوعی است استفاده می شود برای پیش بینی بهترین ارسال کردن زمان.

ایمیل gamification

ساده و سرگرم کننده و موثر قرار دادن بازی های تعاملی و تجربه مانند ‘چرخش چرخ’ یا ‘کلیک کنید به فاش کردن’ کمک می کند تا به درایو مقدار زیادی از ترافیک به سایت خود ، مهمتر این اقدام نیز منجر به مصرف کنندگان دور از صندوق پستی خود را جلوگیری از آنها را از خواندن ایمیل از رقبای خود است.

محل سکونت-بر اساس اطلاعیه

افزایش دستگاه های تلفن همراه و خارج از خانه (OOH) باز کرده است تا امکانات محل سکونت مبتنی بر بازاریابی است. این تکنیک می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماشه برای شروع تعاملات مبتنی بر مشتری مکان فیزیکی; nudging مشتری خود را به سعی کنید از یک محصول آنها دیده می شود آنلاین و رانندگی بلند به فروشگاه که در این نزدیکی هست.

این فروشگاه را افزایش می دهد و کمک می کند تا برای افزایش مشتریان خود را تجربه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های است که خود را با نام تجاری و مصرف کننده پایه می تواند به نفع از پیوستن به درام و Mapp دیجیتال را وبینار در 10 ژوئن در ساعت 11 صبح.ثبت نام در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de