100 روز است که تغییر بازی

امروز نشانه 100 روز پس از مقامات بهداشت برای اولین بار شناسایی کرده اند که یک بیماری مرموز شیوع نیمه راه در سراسر جهان در ووهان چین شد ناشی از یک رمان coronavirus. آن را دشوار است برای قرار دادن یک
ذهن در اطراف تمام است که اتفاق افتاده و پس از آن روز Jan. 7, 2020.

به دنبال بازگشت به پنجره طرفداران ورزش در ایالات متحده آمریکا شد و تماشای NBA هیوستون راکتس اعزام دنور ناگتس در یک
بالا به ثمر رساند به طور منظم فصل بازی و آماده شدن برای NFL اقدام به گرم کردن با کنفدراسیون فوتبال آسیا و NFC بخشی حذفی, بازی, برنامه ریزی برای آخر هفته آینده است. آینده روشن شد.

سپس
چه آغاز شده به عنوان یک بیماری همه گیر محلی منفجر شد به یک بیماری همه گیر است که تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از مردم در بیش از 170 کشور جهان است. عدم شفافیت و اطلاعات در مراحل اولیه بحران ایجاد شده
هرج و مرج در برخی از نقاط جهان است.

در دیگران به نظر می رسید به عنوان اینکه واقعیت از وضعیت و یک حس فوریت بودند آهسته به حل و فصل در. در اوایل در ایالات متحده بسیاری از مردم به نظر می رسید
رفتن با روز خود را با کمی احتیاط بیشتر و کمی بیشتر شور و مشورت در چهره COVID-19 اخبار. اما به طور کلی زندگی نقل مکان کرد.

تبلیغات

تبلیغات

چهار شنبه, مارس 11
اما چیزی اتفاق افتاده ساخته شده است که جهان را متوقف و با توجه به پرداخت — یک بازیکن NBA آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

این اولین مورد شناخته شده از مشخصات بالا و حرفه ای
ورزشکار در ایالات متحده پیمانکاری COVID-19. ناگهان همه از یک نفر در حال حاضر گوش دادن با دقت. آنچه که روشن نیست پس از آن — اما در حال حاضر — است که صنعت ورزش را منجر شود و کمک
هدایت جهان از طریق یک زمان بحران.

من به یاد داشته باشید آن را به وضوح. آن روز در حدود 9:30 PM ET انجمن ملی بسکتبال (NBA) در پاسخ به وضعیت لغو همه در انتظار
بازی و تعلیق باقی مانده از 2019/2020 pro basketball فصل است. این بود که از خواب بیدار کردن تماس.

در صورت تاریک وضعیت NBA رز برای پاسخگویی به لحظه. لیگ
نشان داد قاطع رهبری قرار دادن نیاز به حفاظت از آن بازیکنان تیم های مقامات و طرفداران جلوتر از همه ملاحظات دیگر.

به نظر من هیچ مثالی بهتر وجود دارد از یک سازمان
سرچشمه به عمل به راهنمای مردم آن را به عنوان به خوبی به عنوان عموم از طریق یک وضعیت بی سابقه ای از این.

در یک نقطه اوج بحرانی در زمان NBA را به عهده گرفت و برای اولین بار بود
تکان دهنده قبل از لازم الاجرا “پناهگاه در محل” سفارشات در سراسر کشور است.

در طول زندگی ورزشی همواره ثابت است. در زمان بحران مانند Sept. 11 و بزرگ
رکود ورزش را متوقف نکرده است. صرف نظر از عوامل خارجی هر ورزشی فصل آغاز شده و با امید بالا و یک میدان باز از رقبا و در نتیجه با یک victor ایستاده در بالای صفحه.

در حال حاضر عمده رویدادهای ورزشی با مخاطبان زنده و پوشش تلویزیون شد وجود ندارد. جهان باقی مانده بود با خالی خالی وجود ندارد و رقابت است که به طور طبیعی فراهم می کند سرگرمی و الهام بخش
که غیر ممکن است به تکرار — و یک است که به تبلیغ کنندگان و حامیان بی نظیر توانایی برای ارتباط با مخاطبان جهانی است که دهانه جغرافیای فرهنگ ها و نژادها است.

چه
پس واقعا الهام بخش بود. ما شاهد تیم صاحبان, مربیان و بازیکنان گرد هم می آیند برای کمک و فداکاری برای جوامع خود. New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees متعهد به $5
میلیون دلار به تصویب رسید ایالت لوئیزیانا که شده است به خصوص ضربه COVID-19.

و کمک های خیریه از بازیکنان NBA Kevin Love, Giannis
Antetokounmpo و رزمندگان طلایی امور خارجه صاحبان بازیکنان و مربیان کمک کرد
به پرداخت حقوق کارگران در عرصه کلیولند میلواکی و سان فرانسیسکو تحت تاثیر لغو بازی های خانگی است.

این عمل از شفقت و همدلی در خدمت نه تنها به حفظ بحرانی
عناصر اقتصاد شناور بلکه برای الهام بخشیدن به دیگران برای انجام خوب و به بازگشت به خود و جوامع مربوطه.

جهانی ورزشی صنعت است که توانایی منحصر به فرد برای رسیدن به مردم در
بی همتا در مقیاس — و نه فقط برای سرگرمی بلکه برای اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه عمل است.

با در نظر گرفتن نقش رهبری در شرایط دشوار مانند این لیگ تیم های ورزشکاران و حامیان در واقع
باید قدرت انجام کار خوب در حالی که همچنین بهبود ادراک از مارک های خود را.

یک مثال قابل توجه از مالی ارائه دهنده خدمات ویزا که در برقراری ارتباط مفید پیام
در اطراف شخصی بهداشتی و ایمنی از طریق فهرست خود را از المپیک و پارالمپیک ورزشکاران است.

سفرای برجسته در ویدئوها انجام دشوار شاهکارهای ورزشکاری در کنار اقدامات ساده
بهداشت شخصی همه را تشویق به “انجام بخشی خود را مانند المپیک” برای مبارزه با گسترش COVID-19.

به تازگی انجام شده نیلسن ورزشی بررسی نشان داد که نزدیک به 8 در 10 ورزش
طرفداران خواهد سعی کنید یک نام تجاری جدید مجسم همدلی و شفقت در طول COVID-19 بحران در حالی که بیش از 7 در 10 طرفداران نشان می دهد وفاداری به نام تجاری با ارزش های اجتماعی است که همسو با خود را دارند.

چگونه
سازمان ها و برندها کار در زمان بحران نیز یک عامل است. پنجاه و هفت درصد از طرفداران ورزش نشان می دهد آنها را امتحان کنید در حال تماشای یک ورزش جدید لیگ بر اساس آنها چگونه انجام شده خود را
در طول بحران.

به دنبال در چیزهایی که از جهت مخالف و 45 درصد از طرفداران خواهد در واقع توقف تماشای ورزش یا لیگ اگر آنها نمی خواهم خود را انجام.

در خلاصه ورزشکاران
تجسم فیزیکی استحکام و چقرمگی روانی. تیم ها و لیگ های کار برای توانمند سازی جوامع خود. صاحبان سرمایه گذاری در اقتصاد محلی است.

ما همیشه led به عنوان مثال. این چه ورزشی است
در مورد. در طول این زمان بی سابقه ما باید به انجام آنچه که ما همیشه انجام می شود — استقامت در برابر سختی, الهام بخش نسل های بهتر و مراقبت از یکدیگر.

اگر وجود دارد هر
خوب است که می آید از COVID-19 همه گیر آن است که آن را به ارمغان آورده است ما همه با هم در یک تیم جهانی برای مبارزه با یکی از مهم مبارزه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im