122 سال پس از تأسیس، کرامر-کراسلت به گذشته نگاه می کند تا آینده اش را هدایت کند

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

کرامر-کراسلت صد و بیست و دوم خود را جشن می دهد
سالگرد این ماه با نگاه کردن به گذشته از طریق اسناد تاریخی خود را به درک چگونه گذشته C-K می تواند کمک به موقعیت آن را برای موفقیت در آینده.

C-K شکل گرفت زمانی که دو دوچرخه
علاقه مندان به نام کودی کرامر و ویلیام کراسلت شروع به چاپ جزوه ای به نام “ویلمن” برای باشگاه دوچرخه سواری خود در میلواکی، ویسکانسین کردند. وقتی شرکت هایی که دوچرخه می فروختند و
قطعات باد از این جزوه، آنها می خواستند برای قرار دادن تبلیغات در آن، اما نمی دانست که چگونه و یا چه می گویند. کرامر و کراسلت پا به عرصه گذاشتند تا از عهده پنینگ تبلیغات و همچنین چاپ آن ها برآیند.

“از دروازه، حتی در آن زمان، C-K واقعا همه آن را انجام داد—نوشتن، طراحی و چاپ هر عنصر یک مشتری ممکن است از تبلیغات، بیلبوردها و کاتالوگ ها به stuffers لایحه قدیمی که نیاز دارند
شرکت ها در الکترونیکی استفاده کنید، توضیح داد: پیتر Krivkovich، مدیر عامل شرکت C-K از سال 1998. “حتی داستان در مورد چگونه ما نوشت و منتشر خبرنامه شرکت های بزرگ وجود دارد, چیزهای سرگرم کننده مانند کیفیت
بیسکویت شرکت ‘حقایق کراکر’ و پابست ‘اخبار روبان آبی.'”

تبلیغات

تبلیغات

در طول همه گیر سال ۱۹۱۸، آژانس حساب های جدیدی را برای برندهایی مانند لادیش مالتینگ به دست کرد
شرکت و شرکت استراتون-لادیش میلینگ به همراه نام های شناخته شده تر مانند میتاگ و واوکا موتورز.

گام بعدی آژانس در اتصال به هم در دهه ۱۹۴۰ زمانی صورت گرفت که رئیس جمهور وقت A.
والتر سیلر به طور کامل تر ایده “تبلیغات هماهنگ” را با تعهد به بررسی هر راه حل بازاریابی ممکن، از نمایش های تجاری گرفته تا بسته بندی تا تبلیغات، برای ساخت یک
برند مشتری. علاوه بر این، C-K عمل اجازه دادن به یک مشتری یا رده واحد را تشکیل می دهند بیش از 20٪ از صورتحساب آژانس نهادینه شده است.

“در حال حاضر، و در آخر
رکود اقتصادی، محوری بوده است که ما هرگز اجازه نمی دهیم یک رسانه بر ما مسلط شود—ما رسانه ها، برنامه ها، جستجو، اجتماعی، داده ها، تجزیه و تحلیل ها، تولید داریم و عمق خود را گسترش می دهیم زیرا
این باعث می شود که ما بازاریاداران بهتری داشته باشيم.» کریوکوویچ می گوید. وی می گوید: «حتی زمانی که مثلا ً کسب و کار رسانه ای مشتری مان را نداريم، رسانه ها و تاثير آن را می دانيم. ما شريک خوبي هستيم
چون ما “آن را دریافت می کنیم” و تمام اکوسیستم را زیر سقف خود داریم.”

رهبران آژانس اشاره می کنند که قادر به تغییر استراتژی برای شرکت T. Marzetti، که صاحب 16 CPG
مارک از جمله پانسمان سالاد Marzetti، خواهر شوبرت و Flatout Flatbreads، به سرمایه گذاری در COVID مربوط به افزایش مواد غذایی آنلاین است.

تابستان امسال جستجو و رسانه های C-K
تیم های شریک به مجموعه T. Marzetti تا در سراسر سیستم عامل پیشرو (Kroger، والمارت، اینستاکارت، آلبرتسون) برای تبلیغات پرداخت حمایت می شود. بسیاری از مارک های T. Marzetti سقوط به
رده از بین رفتن، که مصرف کنندگان مواد غذایی آنلاین در طول تاریخ به دور از shied. اما قادر بودن به سرعت محصولات خود را در بالای ذهن در فضا در تولید به طور متوسط 4.00 دلار کمک کرد
بازگشت در صرف تبلیغات.

علاوه بر این ، C – K خود را در بر داشت کمک به کرونا اضافی در یک predicament غیر معمول در اوایل سال جاری در طول بحران سلامت. به عنوان آژانس خلاق دیرینه، هر دو طرف
تجزیه و تحلیل اگر و چگونه همه گیر کروناویروس کرونا صدمه دیده است، نام تجاری. در پشت صحنه، C-K و صورت فلکی (شرکت مادر کرونا اضافی) در حال حاضر به سرعت کار می کردند تا همه را بررسی کنند
محتوای فعلی و آینده و پیام رسانی همراه با احساسات رسانه های اجتماعی، در حالی که همچنین تولید کار جدید برای تقویت ارزش های نام تجاری است. به عنوان مثال در ماه مارس آژانس به توسعه کمک کرد
کمک مالی 1 میلیون دلاری کرونا به اعلام صندوق امداد کارکنان رستوران همراه با برنامه سینکو د مایو #CincoAtHome، که مصرف کنندگان را تشویق به حمایت از میله های محلی مورد علاقه خود را
و رستورانها . نگرانی هایی که مصرف کنندگان این برند را در میان بحران COVID-19 رها خواهند کرد، بی اساس بود و فروش کرونا به قوی باقی مانده است.

آژانس همچنین در حال اضافه کردن به
فهرست آن است. در اوائل سال جاری اعلام شد که آژانس نیز پورشه را پس از یک بررسی با قیمومیت تدارکات حفظ کرده است. این دومین بار است که آژانس بر روی نام تجاری در طول چنین برگزار می شود
بررسی. از دیگر مشتریان می توان به انجمن آلزایمر، غرور گربه، سرو فیر، سینتاس، آبجو پاسیفیکو، و شورای پنبه بین المللی اشاره کرد.

“ما در حال برنده شدن در کسب و کار و ما
در حال انجام کار استراتژیک بسیار سریع در حال حاضر به دلیل ما در واقع پیاده روی حتی در حالی که کار از خانه، گفت: Krivkovich. “این امر غیر ممکن خواهد بود بدون داشتن سطح
ارتباط متقابلی که ما انجام می دهیم، و تمام قابلیت هایی که روی آن سرمایه گذاری کرده ایم. به خاطر همه گیر بودن برای ما جدید نیست. این بخشی از کسی است که ما هستیم و من واقعا به آن افتخار می کنم
و چگونه مردم ما به طور یکپارچه برای مشتریان ما پا گذاشته اند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>