آن را به خوبی شناخته شده است که مصرف کنندگان در حال تبدیل شدن به راحتی با محتوا بودن سرپرستی با منافع خود را در ذهن و انتظار و حتی شاید تمایل خود را, این است که
که گسترش به پیام های تبلیغاتی است که رسیدن به آنها را به عنوان به خوبی.

آنها لزوما مخالف به تبلیغات آنها در برابر تبلیغات بد و یا آب گرفتگی با همان تبلیغات
بیش و بیش از این نیست مربوط به آنها.

به همین ترتیب این صنعت است که در یک نقطه عطف بین برنامه نویسان که می خواهند — و حتی نیاز به
— قابلیت انعطاف پذیری موجودی خود را برای تبلیغ و مارک های که به دنبال رسیدن به مخاطبان خاص بخش.

این روند آغاز شد بیش از یک
دهه پیش زمانی که شبکه ها و تبلیغ توافق بر نحوه تبلیغات در خطی تلویزیون خواهد شد و پولی. آنها موافقت که C3 متریک که مستلزم آن است که آگهی های مشابه بار انجام می شود
در تمام روش های توزیع می تواند ارز برای خرید و فروش در تلویزیون.

تبلیغات

تبلیغات

آن را یک “نیلسن قانون” و آن را در حال حاضر — اگر چه ما داوران
حقیقت در قلب این معاملات.

می گویند کسانی که قصد خرید این SUV و مصرف کنندگان که تنها تمایل بیشتر مربوط یا جالب تبلیغ خدمت به آنها را نشانه…
این Matthew McConaughey, یخ, ماهیگیری در وسیله نقلیه خود را نقطه.

اما چگونه آن را انجام داده است فقط به عنوان مهم است به همین دلیل آن را باید انجام شود.

در گذشته
هیچ مقیاس پذیر راه را برای حتی بیشتر تحویل هدفمند پیام ها در تلویزیون سنتی تنظیم شده است. با ظهور تلویزیون های هوشمند, تلویزیون متصل و پیشرفت در set-top box (STBs) فن آوری است که دیگر
مانعی اما یک شتاب دهنده.

همان صنعت است که توافق بر C3 متریک در حال حاضر نه تنها این فرصت را به سرمایه گذاری بر روی مصرف کنندگان تمایل به بیشتر متصل
نه فقط توانایی مهار تکنولوژی اما مسئولیت احترام به بینندگان این و در نظر بگیرید در حال تحول ارز.

برای موفقیت در مقیاس نشانی اندازه گیری در
خطی TV, نیلسن نیز به خوبی آماده به لاغر به ما انعطاف پذیر مبتنی بر فن آوری پلت فرم به منظور فعال کردن و ادغام بسیار بزرگ و در عین حال گرانول مجموعه داده است که تلویزیون های هوشمند و STBs
به جدول به ارمغان بیاورد.

آشتی تبلیغات در خدمت و بازدید از خانه های که رول در تلویزیون ملی ارز متریک — به طوری که معاملات بر اساس یک مدل خطی
توسط بازاریابان به دنبال مقیاس انجام می شود بنابراین با دقت — کیستون به واقع داشتن این مفهوم حرکت به نتیجه برسد.

هنگامی که شما در نظر است که در
متوسط 16 دقیقه تجاری زمان در هر ساعت و دو دقیقه از کسانی که این سایت متعلق به صورت محلی درج آنلاک باقی مانده “14 دقیقه از شهرت” برای آدرس دهی از طریق یک
پروسه صلح بسیار مهم است.

مثل همیشه شیطان در جزئیات و اجرای دقیق است کلیدی برای باز کردن این پتانسیل.

کار با
تلویزیون های هوشمند تولید کنندگان و set-top-box ارائه دهندگان خدمات به مصرف اساسی تنظیم اطلاعات آنها را جمع آوری — مهم را به طور کامل درک که دستگاه های خدمت کرده بودند خطی یا نشانی تبلیغات — ما
ادغام خواهد شد این داده ها به ما پایه اندازه گیری. این اجازه خواهد داد که ما را به اهرم پانل ما را به اطلاعات قابل استفاده برای اندازه گیری و دقت محاسبه هر دو نشانی و خطی
مخاطبان.

این نوشیدنی اساسی ارز حصول اطمینان دارد که قابل اندازه گیری از هر دو خطی و نشانی تبلیغات به برنامه نویسان توانایی انعطاف پذیری نقاط برای فروش
کسانی که تبلیغات است که به دنبال توزیع جرم در حالی که به طور همزمان اجازه می دهد بخشی از مخاطبان برای دریافت بیشتر هدفمند پیام.

ترکیب داده های بزرگ به
اندازه گیری ساده نیست اما آن چیزی نیلسن دارای تجربه گسترده در سطح بالایی از کیفیت سوخت اساسی پانل اجازه می دهد که برای کالیبراسیون مناسب از این اطلاعات
مجموعه.

به عنوان دروازه بان ارز آنلاک ملی تجاری دقیقه است که واقعا چیزی است که تنها نیلسن می توانید انجام دادن مارک های بازاریابان و صاحبان رسانه نه تنها یک فرصت برای
رسیدن به مخاطبان مورد نظر در شیوه ای شخصی تر اما برای اندازه گیری نتایج در یک سطح از کیفیت که برنامه نویسان و مارک های انتظار و سزاوار است.

چه می آید بعدی
احتمالا بالای ذهن بسیاری را در این صنعت و یک گام بزرگ رو به جلو برای محتوای اکوسیستم اما آن را نیز یک گام اول و آن کسانی که اولیه حرکت رو به جلو است که می تواند گاهی اوقات
سخت ترین را.

این یک تغییر بزرگ اما در نهایت این که این صنعت نیاز به رفتن به منظور فعال کردن تبلیغات بهتر است تجربه برای برنامه نویسان
مارک و مهمتر از همه مصرف کنندگان است.

نیلسن حاضر است و آماده است تا به آغاز این روند و همکاری با صنعت در مورد چگونه ما رسیدن به بیشتر انعطاف پذیر مدل کار برای
بازار.

تکامل از اندازه گیری های مهم توسعه برای addressability واقعا رسیدن به مقیاس خطی در تلویزیون. هر چیزی کمتر است که به سادگی به هدر رفتن یک
فرصت برای کمک به تلویزیون تکامل و رشد, بهبود, مصرف کننده, تبلیغات, تجربه و سرمایه گذاری بر روی رشد اشتها برای مصرف محتوای.

نیلسن آماده است. ما سوال برای
صنعت: شما ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im