2020 میلادی پیش بینی بازار تجدید نظر اما برای چه ؟

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

برخی از چیزهایی که فقط قابل پیش بینی نیست مثل coronavirus در حال حاضر دوبله Covid-19 و رو به رشد آن تاثیر.

به همین دلیل است که آگهی پیش بینی کسب و کار می تواند بسیار دشوار است.

فکر می کنم
بازگشت به اوایل دسامبر هنگامی که عمده آژانس پیش بینی صادر شده خود را در اولین پیش بینی دقیق برای تبلیغ هزینه برای سال 2020 است. این ویروس نیست در هر صفحه نمایش رادار, اما آن را
شده است مسلط سرفصل برای دو ماه گذشته.

عوامل اصلی بازگشت در ماه دسامبر تا به حال با یک اقتصاد جهانی که درک می شد که ضعف تا حدودی خاموش-تنظیم بیت های ویژه
رویدادهایی مانند انتخابات ریاست جمهوری سال و توکیو بازی های المپیک تابستانی.

در حال حاضر ما حتی مطمئن نیستید اگر وجود خواهد داشت بازی های المپیک است.

بازگشت در ماه دسامبر پیش بینی اجماع
حدود 4% جهانی ad رشد برای سال 2020 است.

در چند هفته آینده, من فکر می کنم شما یک دسته از هوا تجدید نظر صادر شده و با توجه به Covid-19 تاثیر است. اوج پیش بینی
جاناتان بارنارد گفته وال استریت ژورنال این امر می تواند تجدید نظر در پیش بینی خود را در مدت کوتاهی. این یک شرط بندی امن است که دیگران را به زودی به دنبال.

تبلیغات

تبلیغات

جیمز مک دونالد nanaging
ویرایشگر WARC اطلاعات در هفته گذشته اشاره کرد که این گروه هنوز به اصلاح پیش بینی خود را در پرتو این ویروس در بحران است. او خلاصه تا وضعیت کنونی این است: “تبلیغات در, رابطه
با تولید ناخالص داخلی قوی است اما رکود اقتصادی در خروجی به عنوان یک نتیجه از این ویروس نه لزوما ترجمه به کاهش تبلیغات سرمایه گذاری است. اگر حوادث مانند توکیو المپیک و UEFA Euro
2020 مسابقات در حال به تعویق افتاده و یا لغو شده اما ما انتظار داریم که یک تاثیر قابل توجه.”

به عبارت دیگر باشید چون امروز در سال 2020 میلادی پیش بینی ممکن است منسوخ شده یک هفته از هم اکنون. یا
حتی فردا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>