اعتماد به نفس است که نقش اصلی را در اقتصاد جهانی از جمله پاسخ از رسانه ها بالا خریداران و بازاریابان در شرکت های بزرگ.

موجه یا نه پاسخ توسط رسانه ها
خریداران و بازاریابان بر اساس coronavirus نگرانی به طور بالقوه می تواند به کاهش کل ایالات متحده در سال 2020 ارتباطات بازاریابی سرمایه گذاری به میزان 11 میلیارد دلار با توجه به تجزیه و تحلیل جدید از 62 بازاریابی و
رسانه ها از مایرز گزارش.

اساس
مایرز’ طرح این شرکت است تاریخی اقتصادسنجی مدل است که ادغام خصوصی و عمومی اختصاصی بازخورد داده و بازار را ارزیابی و گفت: جک مایرز یک رسانه بوم شناس و
بنیانگذار MediaVillage.

حداقل بازاریابی کاهش خواهد شمارش حدود 1 میلیارد دلار. سرمایه گذاری پیش بینی شده برای کاهش از سال قبل به سال رشد 1.8% به -0.1% نمایندگی
11 میلیارد دلار درآمد از دست داد.

تبلیغات

تبلیغات

اگر coronavirus گسترش همچنان از طریق سال و سه ماهه چهارم مایرز گزارش پیش بینی اضافی بازاریابی صرف کاهش
11 میلیارد دلار در سال 2021 با تبلیغات رسانه های به اشتراک گذاری از کاهش بودجه equaling $3.1 میلیارد دلار است.

متخصص اعتیاد دکتر درو Pinsky, معتقد است که پوشش رسانه ای در coronavirus
شیوع در ایالات متحده ریشه یک مشکل بزرگتر است. او گفت: “Ingraham زاویه” پیش از این در ماه مارس که “اساسا تمام مشکل ما این است که با توجه به وحشت نه ویروس.”

“من می گفت
این شش هفته پیش” او گفت: “Ingraham زاویه.” ما شش مرگ و میر ناشی از کروناویروس, 18,000 از آنفولانزا. چرا پیام دریافت واکسن آنفولانزا خود را?'”

عمده نگرانی می نویسد: McKinsey گزارش که این ویروس بسیار مسری مبتلا. در حال ظهور شواهد علمی نشان می دهد این ویروس باعث COVID-19 است که به راحتی
انتقال از فرد به فرد. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری تخمین می زند که این ویروس تولید مثل تعداد موارد اضافی که در نتیجه به احتمال زیاد از یک
اولیه مورد بین 1.6 2.4 و ساخت COVID-19 به طور قابل توجهی بیشتر انتقال از آنفولانزای فصلی.

یک رکود جهانی تاثیر می گذارد کوچک و اواسط اندازه شرکت بیش از
بزرگتر و با توجه به مک کینزی گزارش. نه همه بخش ها به همان اندازه تحت تاثیر قرار. ایالات متحده در حال حاضر می بیند و در بخش خدمات از جمله حمل و نقل هوایی, سفر و گردشگری, گرفتن فشار از ضربه.

مایرز گزارش نشان می دهد که رسانه های جذب خواهد شد تنها 28 درصد از کل بازاریابی و کاهش هزینه با بیشترین میزان کاهش بودجه به آمار توسعه تجارت پست مستقیم/ایمیل
تجربی/رویداد, بازاریابی, تلفن همراه و برنامه های تبلیغاتی و سینما.

پخش شبکه تلویزیونی — به استثنای پتانسیل های المپیک و رویداد بزرگ و زیان — به عنوان به خوبی به عنوان محلی
تبلیغات روزنامه, مطالب بازاریابی و روابط عمومی بیشتر بهره مند شوند.

بدترین مورد 2020 سناریو برای رسانه ها و شرکت های تبلیغاتی است 3 میلیارد دلار کاهش می یابد تبلیغ صرف
از پیش بینی $227.8 میلیارد دلار 224.9 میلیارد دلار است.

حتی در این کاهش سطح تبلیغات را رشد 4.8 درصد در سال 2020 در مقایسه با سال 2019 از اصلی پیش بینی 6.2%
رشد.

اگر coronavirus در ادامه به تاثیر بازاریابان اعتماد به نفس به 2021 بودجه های تبلیغاتی می تواند کاهش تا برای اضافی $3.1 میلیارد دلار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im