2020 چشم انداز: Next-Gen روندهای تکنولوژی و مفاهیم برای مارک های

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

این ممکن است به نظر می رسد زودرس به بحث در مورد یک جهان فراتر از گوشی های هوشمند خود. با وجود شيوع wearables, صدای واسط و هوش مصنوعی هیچ چیز به نظر می رسد آماده به شهامت تلفن های ما از
دست ما.

و در عین حال تمام شرکت های فن آوری در غرب در حال قرار دادن شرط خود را در مورد آنچه ممکن است ظهور به عنوان پلت فرم آینده: اپل و Facebook در حال شرط بندی بر روی تقویت و
واقعیت مجازی, سیستم عامل, که بازی را به نقاط قوت خود را به عنوان toolmakers و می تواند به توسعه خلاق جدید اکوسیستم.

گوگل و آمازون با تمرکز بیشتر بر زیرساخت با دستیار الکسا و
طرح های مانند رفتن تخمگذار زمینه را برای آینده ما متصل شهرستانها.

قابل توجه هیچ کدام از این سیستم عامل محیط های طبیعی برای تبلیغات سنتی به طوری که آنها توسعه برندها
مایل به برقراری ارتباط با آنها نیاز به پیدا کردن راه هایی برای اضافه کردن بومی ارزش.

بیایید نگاهی به چهار راه که در آن این نسل بعدی فن آوری در حال حاضر شروع به شکل مصرف کننده
توجه.

تبلیغات

تبلیغات

دموکراتیک خلاقیت

اگر دوره زمانی که دسکتاپ و لپ تاپ حکومت محاسبات تعریف شده توسط بهره وری-برای اولین بار با ورد و اکسل و بعد از آن با
فتوشاپ و فاینال کات — و سپس آن را روشن است که در عصر گوشی های هوشمند شده است و تحت سلطه خلاقیت است. به تازگی آن را به معنای Bitmoji و آر لنز در اسنپ چت, خلاق, حالت در Fortnite و چالش ها
در Infinite.

بیشتر مردم ایجاد ریمیکس و به اشتراک گذاری محتوا در بیشتر راه بیش از همیشه قبل از و این نرخ بالای مشارکت به معنی خلاقیت نیاز به پخته شده را به سیستم عامل جدید از
ابتدا.

برای همه علامت های تجاری این تمرکز بر خلاقیت باعث خواهد شد یک تغییر اساسی در چگونگی تعامل با مصرف کنندگان ما. سیستم عامل جدید و جوانتر مصرف کنندگان انتظار می رود به درگیر در
گفتگو و باید با توجه به ابزار برای ترکیب با نام تجاری خود را به فرهنگ خود در راه است که ممکن است بر روی پیام, اما آن احساس آلی به آنها.

راه حل شروع به پر کردن آن
فاصله به عنوان مارک های شریک با شرکت هایی مانند Unsplash برای استقرار محصول عکس و تصاویر با نام تجاری و SketchFab به توزیع مدل های 3D و دارایی های تجاری به طور مستقیم به VR و AR ابزار طراحی. این ممکن است
ترین راه موثر برای بازار در یک جهان که در آن هر کس یک خالق: سعی نکنید برای کنترل پیام فقط آنها را مواد اولیه و آزادی برای استفاده از آنها.

محیط
محاسبات

گوگل تمرکز در محیط محاسبات محور است شخصی و آماده است برای استفاده از گوگل به عنوان دستیار چسب بین بخش های مختلف از گوگل اکوسیستم و همچنین
یک پل به بقیه جهان.

آمازون در مقابل ساختمان از خارج در. به جای نگاه خرده فروشی زیرساخت است که آمازون قرار دادن به جای: آمازون به عنوان یک پلت فرم
اجازه می دهد تا کاربران را به “وارد” به یک فروشگاه فیزیکی در همان راه آنها وارد Amazon.com در وب است.

یک روز به زودی تمام فروشگاه های خرده فروشی کار می کنند این راه خواهد بود
طراحی شده توسط یک تعداد انگشت شماری از شرکت های ارائه این قابلیت است.

اگر ما هویت شخصی خواهد شد به طور فزاینده ای تبدیل به فضای عمومی ما خانه هوشمند به زودی تبدیل به بخیه
با هم به محله و در نهایت شهرستانها.

ما می توانید ببینید این اتفاق می افتد امروز با حلقه به عنوان همسایگان به اشتراک گذاری ویدئو و ایجاد محله تابلوهای پیام. به عنوان ما در ساخت خارج از خانه
و در این شهر در نهایت این دو طرح را ملاقات خواهد کرد و ممکن است یک حساب در نظر پلت فرم همکاری.

ما نیاز به تعریف دوباره مرز بین عمومی و
خصوصی و ایجاد ابزار و فن آوری برای انتقال بین آنها را. امروز از آن است که نسبتا آسان به ناشناس در یک شهر بزرگ است. اما فردا از آن خواهد شد به طور فزاینده دشوار به عنوان ما آنلاین
هویت شروع به تبدیل شدن به بیشتر در هم پیچیده با ما مکان فیزیکی است.

الگوریتمی فرهنگ

برای چند دهه, رسانه ها در حال اجرا به موازات بقیه زندگی ما به طور منظم
برنامه: صبح مقالات درایو-زمان رادیو, اخبار شب نخست-زمان تلویزیون. اما uncoupling رسانه ها از محدودیت های رسانه های فیزیکی و آنالوگ توزیع شده است نه تنها به معنای تفکیک
کشت خالص بلکه چنین گسترش محتوا است که با نگه داشتن آن تبدیل شده است غیر ممکن است.

بنابراین ما شده اند با تکیه بر الگوریتم های برای کمک به ما در درهم و برهم کردن از طریق.

به طور فزاینده,
این الگوریتم کنترل هستند نه فقط رسانه های ما مصرف اما هر بخش دیگری از روز ما به عنوان به خوبی. دستگاه های ما در حال حاضر می توانید به ما بگویید که به خواب و بیداری و کار و ورزش و تفکر. و در
آینده نزدیک آنها قادر خواهد بود به ما بگویید که نه تنها زمانی که به خوردن اما چه چیزی برای خوردن نیست فقط وقتی به کار می کنند اما چه نوع از کار ذهن ما هستند بهترین راه حل در حال حاضر است.

موفقیت برای مارک های
سازندگان و افراد در یک فرهنگ رانده شده توسط الگوریتم می آیند به طور کامل در آغوش الگوریتم یا با هل دادن در برابر آنها.

شورش در برابر این الگوریتم نیز خواهد شد
استراتژی صدا به عنوان انسان و سرپرستی مجموعه و اعتماد نام تجاری حمل وزن بیشتر غرق مصرف کنندگان است.

عصر اضطراب

این سرمایه گذاری در انسان گزینش
بخشی از یک روند بزرگتر است که نهفته در زیر دهه آینده: آهسته اما رشد drumbeat از اضطراب اطراف این تغییرات مهم است که از عهده ما همیشه متصل
همیشه آنلاین فرهنگ است.

دموکراتیک خلاقیت را افزایش و حتی بیشتر با کیفیت بالا از رسانه ها به مصرف خواهد شد که رانندگی ما را به آغوش الگوریتمی فرهنگ به عنوان یک راه حل حتی به عنوان
محیط محاسبات را افزایش می دهد بخش هایی از ما که در حال اجرا توسط رسانه ها و الگوریتم ها.

به منظور رشد جدید در این دنیا مهمتر از همه برندها باید مطمئن شوید که ما در حال کمک
مشکل با احترام حریم خصوصی و داده های. ما می تواند ارائه ابزار برای کمک به مصرف کنندگان حرکت این واقعیت جدید.

آن است که آیا انسان در گزینش محتوا و یا سفارشی عوامل
و الگوریتم های که می تواند کمک به فرد در حالی که حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان خواهد بود گرسنه برای پاسخ از منابع قابل اعتماد.

و در نهایت ما می توانیم فرار. چه می شود که در مجموع
سم زدایی دیجیتال و یا یک فرار سریع در وسط یک واسطه روز کاری و راحتی کنترل خواهد شد در تامین کوتاه مدت و هر نام تجاری است که می تواند ارائه مهلت خواهد شد با آغوش باز استقبال.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>