شما چطور پیش رو در پادکست, e-commerce و جلوگیری از گران مشاور هزینه ؟ Gary Vee سهام نظرات خود را در آن است. در اینجا سه تا اقدامات عملی او توصیه می کند بازاریابان را در حال حاضر.

Gary Vaynerchuck هرگز خجالتی با یک نظر که آیا آن را در مورد Facebook, چگونه برای خرید کارت های ورزشی و یا فروش شراب. گاهی اوقات این نظرات آمده آراسته با ‘F’ بمب. برای این مصاحبه گری Vee بازی سخت, سریع و تمیز, نقش پزشک. چرا ؟ چرا که نوع تفکر مورد نیاز است در حال حاضر بیش از همیشه به او می گوید. “من شماره یک تکه از مشاوره با یک کشور مایل است برای تبدیل شدن به یک پزشک. هر چیزی شما می شنوید خود را به همکاران سازمان; معاصران خود را انجام می دهند و یا که شما را خوانده ام در درام است که الهام گرفته از شما – در حال حاضر از آن زمان به گرفتن دست خود را کثیف و یاد بگیرند.” در اینجا سه اقدامات او توصیه می کند:

1. دانلود و گوش دادن به 500 پادکست. “گوش دادن به 13 تا 25 ثانیه از همه آنها برای تبدیل شدن به تحصیل در مورد کپی از زنده خوانده شده در این پادکست تبلیغات اکوسیستم. باور من این است که بیش از سه تا پنج سال آینده که اکوسیستم را تبدیل به فوق العاده مهم است. نه وجود دارد بسیاری از بازاریابان چپ بودند که در اطراف در طول دوران طلایی زنده رادیویی به عنوان خوانده شده. و به اعتقاد من از آنجا که از راه فن آوری را دوست دارد به دایره ما همه در حال رفتن به بسیار مورد نیاز برای معماران و طراحان خوب وقتی که می آید به بار خوانده شده است. قبل از رول اواسط رول و رول زنده خواندن تبلیغات توسط میزبان در حال تبدیل شدن به یک فوق العاده پربار چشم انداز است. گوش دادن به تبلیغات به طور مستقیم و با دقت بسیار. ببینید چه بینش شما می توانید استخراج کنید. هنگامی که زمان مطرح می شود را برای شما در یک جلسه که در آن صوتی است که مناسب شما بهتر اجرایی [در جایی] به تصمیم گیری.”

2. در واقع فروش چیزی در Shopify. “تجارت الکترونیکی در حال حاضر تبدیل به تنها مهم ترین چیز است. رفتن به Shopify به معنای واقعی کلمه چیزی از کابینه خود و یا گنجه و یک محصول برای آن است. یاد بگیرند که چگونه به فروش یک چیز در یک محصول. شاید شما به اندازه کافی خوش شانس به یک [عضو خانواده] که مستقیم به مصرف کننده و کسب و کار. به جای اینکه این گردن کلفت نوع بزرگ, بازاریاب درک آنچه آنها در حال انجام امور بیش از آنچه شما انجام می دهند. صرف یک هفته و یا یک روز با آنها واقعا دوبار کلیک کردن واقعا یادگیری پویایی یک آگهی از Instagram, چگونه آن را در سرزمین های تجارت الکترونیکی, صفحه فرود. خاک زیر ناخن های شما. من نمی توانم امامت به اندازه کافی چقدر e-commerce در حال رفتن به توجه به همه است. این فقط یک معامله بزرگ است.”

3. خواندن تمام نظرات خود را در مورد نام تجاری در رسانه های اجتماعی. “خواندن نظرات در یک مقیاس کاملا خارجی به یک چاشنی اجرایی بازاریابی. من اعتقاد دارم که اگر هر کسی فقط در زمان پنج معنی دار ساعت و خواندن هر نظر در هر ویدیو یوتیوب و هر Instagram توییتر و یا لینک پست مورد کسب و کار خود و سپس جستجو نام تجاری خود را در این اکوسیستم است که ارزش بیشتر از سرمایه گذاری های خود را در Bain مک کینزی یا گروه تمرکز.”

گری Vaynerchuk رئیس VaynerX مدرن-روز ارتباطات و رسانه برگزاری, شرکت فعال, مدیر عامل شرکت VaynerMedia.

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de