3 عملی بینش از… خرده فروشی prognosticator بعضا Fawkes

پاکسازی در راهرو پنج! تا به حال بیشتر مخل زمان در خرده فروشی ؟ برای دریافت یک دسته بهتر در چه کسب و کار باید انجام شود برای رفع این کثیف وضعیت درام به نام بلند تحسین خرده فروشی روند نقطه نقطه و PSFK بنیانگذار بعضا Fawkes. در اینجا سه top اقدامات او توصیه می کند:

1. خود را تجربه. مشتریان مشتاق به بازگشت به خود خرده فروشی روزمره و شیوه زندگی روال اما فروشگاه های فیزیکی و بازار دچار مشکل هستند ارائه هر موجودی تسلی به عنوان آنها بازگشایی با خدمات محدود. مصرف کنندگان به دنبال مارک به گام و ساده خرید مسیر و یا حتی کاهش سرخوردگی از امروز در فروشگاه بازدیدکننده داشته است ‑ همه به کل تجربه خرید احساس می کنم فقط کمی بیشتر قابل کنترل است. در بهترین خرید برای مثال پس از برنامه ریزی در فروشگاه قرار ملاقات مشتریان آماده شدن برای یک بازدید و دریافت تماس از یک کارمند فروشگاه پیش از سفر خود به نقد و بررسی فروشگاه روش ها و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خرید خود را هدف.

2. Reenergize ارتباط است. فروشگاه به طور منظم بازدیدکننده داشته است یک لنگر برای مشتری/نام تجاری روابط است. به عنوان مشتریان مجبور به صرف زمان بیشتری را بر روی برنامه های کاربردی و وب سایت ها و فضاهای دیجیتال استفاده از این لحظه به دوباره ایجاد و reenergize روابط با خریداران با تمرکز اجتماعی درگیری در اطراف ساختمان جامعه و تقویت صدای مشتریان وفادار خود. برای مثال وانت انجام داده است فوق العاده شغل جشن حمایت و ترویج خرده فرهنگ LBGTQ+ اسکیت بازان به نام اسکیت جادوگران با یک سری از عکس آنلاین, ویدئو, و کارگاه های نوشتن. وانت را در بر داشت راه حق را می گویند خوش آمدید به این فرهنگ در راه است که معتبر است.

3. طراحی مجدد زیرساخت ها است. صنعت خرده فروشی به عنوان یک کل است که تحقق یک سطح جدید از nimbleness و انعطاف پذیری لازم برای زنده ماندن مداوم مصرف کننده روند تحولات بازار و اقتصاد جهانی شیفت. در انجام این کار خرده فروشان و مارک های در حال یادگیری به حرکت و رشد در محیط های که کمتر خاص و سازگار است. بخشی از این تکامل شامل علامت های تجاری اجازه می دهد مشتریان به شکل خود را با نام تجاری بلند مدت عملیاتی استراتژی و محصول جهت. تصویب این تغییر با دعوت از مشتریان به فرایند طراحی در حالی که در اینصورت خرده فروشی زیرساخت برای پاسخگویی به آنها در زمان واقعی گرایش ها و رفتارها. به عنوان مثال. آرایش و محصولات مراقبت از پوست شرکت ارفع وعده 5% از سود خود را به مشتریان که شرکت در ایجاد و تست و بازاریابی محصولات است.

بعضا Fawkes است که بنیانگذار PSFK. Fawkes است الهام بخش پیشرو برندهای خرده فروشان و شرکای خود در روند و نوآوری از سال 2004.

به نگه دارید تا با همه ما اختصاص داده شده ما پوشش, ثبت نام برای رایگان روزانه توجیهی عضویت در خبرنامه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net