3-روز ‘2020 NFL Draft’ می کشد دو رقمی افزایش در درآمد تبلیغات

آغاز این شب 2020 پیش نویس NFL
— پخش بیش از سه شب در ABC, ESPN NFL Network — کشیده در دو رقمی درصد افزایش در درآمد حاصل از تبلیغات در مقابل یک سال پیش.

دیزنی تبلیغات فروش می گوید بیش از
100 برندها خواهد شد تبلیغات در طول پخش. بیش از 60 هستند مارک های جدید از جمله رایانه های بیمه باغبانی و رسانه بازاریابان.

2019 پیش نویس NFL, تلویزیون ملی,
تبلیغات بالغ بر حدود 52.4 میلیون بیش از سه روز در اواخر ماه آوریل 2019 با توجه به iSpot.tv.

در این سال عمده مارک های اضافی گرفتن
حمایت اعدام شامل لاو را به عنوان ارائه حمایت از ESPN و NFL شبکه تلویزیونی; Verizon, حامی, چشم انداز گیری و Pizza Hut, حامی, پیش نویس لحظه ها و جوانه های نور
Seltzer, حامی, مجازی Huddle.

بزرگترین تلویزیون تبلیغ یک سال پیش با توجه به iSpot.tv شامل GMC (36 airings, $4.3 میلیون); State Farm (31 airings, $2.5
میلیون); لکسوس (31 airings, $1.2 میلیون); حیاط (25 airings, $2.9 میلیون); Verizon (21 airings, $1.5 میلیون); Kay Jewelers (16 airings, $1.7 میلیون); و لاو (15 airings, $1.8
میلیون).

به جای معمولی خود را زنده رویداد در لاس وگاس در سال جاری تلاش خواهد شد مجازی تولید تلویزیون نزدیک به 150 مختلف فید های ویدئویی از تقریبا 100 مکان
در سراسر کشور – از جمله چشم انداز بازیکن NFL team پرسنل و ABC, ESPN و NFL شبکه تحلیلگران و در هوا استعداد.

این رویداد در سال گذشته به خود جلب کرد
یک Nielsen-اندازه گیری متوسط 6.1 میلیون بیننده در سراسر ESPN, ABC, The
NFL شبکه و کانال های دیجیتال در هر روز بیش از سه روز با مجموع بیش از 47.5 میلیون
بینندگان بیش از سه سال — 5 ٪ افزایش بیش 2018.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de