3 تکنیک برای حفاظت از نام تجاری خود را شهرت در طول همه گیر

این فوق العاده دشوار است برای شما و کسب و کار. بیش از احتمال زیاد این بحران جهانی نیز تحت تاثیر خود را به مشتریان و یا تامین کنندگان خود را و یا شما و مشتریان شما و یا حتی همه آنها.

Covid-19 باعث شده است که فراتر از آسیب بیشتر از فقط سلامتی ما. زندگی حرفه ای به عنوان ما آن را می دانم متوقف شده است برای بخش بزرگی از انگلستان و در زمان قطعیت آن را ضروری کسب و کار نه تنها حفاظت از کارکنان خود و مشتریان اما شهرت نام تجاری به عنوان به خوبی.

یک بازیکن کلیدی در دستیابی به آن است استفاده موثر از داخلی و خارجی خود را دیجیتال روابط عمومی و ارتباطات است.

از زمان شروع این بحران ما را دیده اند تعدادی از مشخصات بالا کسب و کار مقابله با این وضعیت بد با پیام خود, در نتیجه آنها را از تبدیل شدن به بحث ملی مطبوعات و رسانه های اجتماعی برای همه به دلایل نادرست. ما نیازی به ذکر نمونه های خاص چون بدون شک شما به طور غریزی می دانند.

برخی از, اما, باید مستقر مثبت ارتباطات, استراتژی است که باید محافظت و تقویت نام تجاری خود را در طول این زمان از عدم قطعیت است. به عنوان بخشی از هالم پژوهش سه روش عمل به عنوان نقاط مهم توجه داشته باشید در این روش های موثر در جهت حفظ و ارتقای نام تجاری و شهرت. اینها هستند:

1) روشن و سازگار خطوط ارتباطی با همکاران و مشتریان و تامین کنندگان

2) رفتن بالا و فراتر از بودن و مفید

3) ساختمان های دیجیتال جوامع و شفاف

ما شفافی در هر سه این نقاط در جزئیات بیشتری در این پست همه از آن ارزشمند خواهد بود به شما وقتی که می آید به حفاظت از کسب و کار خود و نام تجاری در طول این Covid-19 بحران و فراتر از آن…

ایجاد پاک کردن خطوط ارتباطی

همانطور که اشاره خود را دیجیتال حضور مهم است و پس از گرفتن پیام خود را حق در طول این دوره است.

این پورت اول از تماس, اگر آن نشده است در حال حاضر باید وب سایت خود و حصول اطمینان از آن است که به طور کامل به روز شده خود را با آخرین موضع در Covid-19. در نظر گرفتن راه اندازی اختصاصی Covid-19 صفحه به عنوان بخشی از این – یک محل است که منابع یک جریان منظم از اطلاعات به روز با توجه به هر گونه عملیاتی تغییرات شما ساخته شده اند از جمله باز کردن بار به منظور زمانبندی و سهام تغییرات در صورت لزوم.

توصیه های ما خواهد بود که این مشخص شده است در قالب یک قابل کلیک بنر در صفحه اصلی خود را به مستقیم ترافیک وب خود را به یک مکان.

فراتر از خود وب سایت داشته باشیم که کسب و کار شما می تواند اطلاعات واقع در جاهای دیگر. دو و سه-بررسی کنید که تمام اطلاعات مهم بر روی وب سایت ها مانند Google برای کسب وکار من سازگار بر این اساس برای جلوگیری از ایجاد هر گونه سردرگمی غیر ضروری.

آیا چشم پوشی از قدرت رسانه های اجتماعی و یا. یک لینک به وب سایت خود را اختصاص داده شده COVID-19 صفحه باید دوخته به بالای کانال های مربوطه خود را در طول این بحران است و اگر شما Facebook Messenger حساب دریافت غیر طبیعی تعداد سوالات مجموعه یک پاسخ خودکار است که به تشریح انتظار خود را زمان پاسخ و یا فراهم می کند مفید نیش اندازه قطعه.

به دور از مشتری خود را-در مواجهه با حضور دیجیتال, ساخت مطمئن شوید که شما خود را در ارتباطات داخلی مناسب در طی این دوره میباشد. بخش بزرگی از این خواهد بود که اطمینان از همکاران خود در حال به روز رسانی فقط به عنوان به طور منظم با آخرین وضعیت هستند و در تاریکی نگه داشته.

باید شرایط خود را تغییر دهید, کار با نیروی کار خود را به اطمینان حاصل شود که شما و آنها آماده هستند. که ما را به سادگی به ما دوم نقطه استراتژیک.

رفتن بالا و فراتر از آن بود و مفید

این فرصت را نه تنها برای حمایت از همکاران خود و مشتریان فعلی بلکه ساخت اعتماد به برند و وفاداری. اقدامات خود را در طول این زمان به یاد خواهد شد فراتر از این بحران است.

شما به احتمال زیاد برای دریافت مقدار زیادی از سوالات در طول این دوره به خصوص از همکاران خود را که احساس می کنید مقدار زیادی از عدم قطعیت و اثر حذفی از زمانی که می آید به سلامت روان. اختصاصی پرسش و پاسخ ورق باید در نظر گرفته شود و اقتباس به این بحران توسعه برای کمک به اطمینان حاصل شود آنها را به یک پورت اول از تماس برای هر گونه سؤال که آنها ممکن است در ارتباط با کار خود را.

مفید برای همکاران خود در طول این زمان, پاسخ به سوالات, کار با آنها و ارائه گزینه های. در طول پژوهش های ما دیده می شود تعدادی از نمونه هایی از کسب و کار است که مشخص شده به صورت زیر است:

1) به دنبال ندارد پس از رفاه همکاران خود

2) درمان آنها بد و وادار کردن آنها به کار باقی می ماند – حتی برخی از آنان به عنوان ” غیر ضروری کارگران

3) برقراری ارتباط موثر نیست

ما را دیده اند تعدادی از داستان های ترسناک مربوط به هر سه امتیاز بالا و هر سه باید به ناچار منجر به کسب و کار که صحبت از رسانه های اجتماعی برای همه به دلایل نادرست. شما ممکن است ضربه سرفصل برای انجام تمام موارد بالا هست اما شما قدردانی و اعتماد همکاران و مشتریان خود را در طول این دوره و فراتر از آن است که تعداد بسیار بیشتری در دراز مدت است.

کار از خانه

شما به احتمال زیاد در این موقعیت در حال حاضر که در آن شما را متوقف عامل یا باید انتقال به کار از خانه, اما این چیزی است که همکاران خود را آماده ؟

تغییر در روال کار های مختلف تنظیمات و اجتماعی فاصله ثابت کرده است دشوار برای بسیاری از افراد پس از فعال بودن ایجاد وضوح.

ارائه دیجیتال کار از صفحه اصلی راهنماهای تشویق تندرستی راهنمایی و نگه دارید در گفت و گو ثابت – در حالت ایده آل از طریق تماس ویدیویی, نرم افزار مانند مایکروسافت تیم های شل زوم و Google Hangouts – برای اطمینان از کارکنان خود را احساس نمی کند جدا شده است.

مانند همکاران خود مشتریان و تامین کنندگان را سوال. شاید آنها رنج می برند از طریق این سختی بیش از حد. تواند به عنوان حمایت به عنوان شما می توانید نگه دارید در گفت و گو باز. آنها به احتمال زیاد به کار باقی می ماند با شما پست-Covid-19 اگر شما نشان می دهد تمایل به حمایت از آنها در طول مبارزات خود را.

صداقت بهترین سیاست است برای ساخت یک جامعه دیجیتال

آن را لمس شده است پس در دو بخش اما همانطور که گفت می رود صداقت بهترین سیاست است برای نام تجاری خود را. که این مورد در حال حاضر بیشتر از همیشه.

این وضعیت با Covid-19 تغییر در نرخ روزانه و پس از در نظر گرفتن چگونه شما می تواند شفاف در تمام ارتباطات داخلی و اطمینان از همکاران خود می دانم که در آن شما به عنوان یک کسب و کار است. دارایی های دیجیتال خود را خواهد نقش قابل توجهی در این, و همچنین وقتی که می آید به ساختمان رفاقت خارج از نیروی کار خود را.

به عنوان بخشی از این لحن شما اتخاذ حیاتی خواهد بود. در درون خود مشتری رو ارتباطات اطمینان برای خوش بینی باقی می ماند در حالی که ساخت نور از بحران کنونی است. ترویج و لازم است در خانه بماند, پیام, دولت دستورالعمل و نمایش ارزش خود را به کار از بیمه خدمات درمانی – تاکتیک های است که باید به طور طبیعی شده است بسیار استقبال خوبی در طول این دوره است.

روابط عمومی و توسعه باقی مانده است کلید

در حالی که این زمان برای خلاق مبارزات بوده است به طور موقت قرار داده و در backburner هنوز هم وجود دارد بسیاری است که می تواند انجام شود برای اطمینان از شما باقی می ماند. کسب و کار خود و صدای باقی مانده است کلید را در هدف خود را محلی و نشریات تجاری که در حال هل دادن سخت به کشف محتوا. فکر رهبری و صنعت views اطراف خود را تجربه و پیش بینی های خود را برای آینده باید در نظر گرفته شود برای اطمینان از شما باقی می ماند در حال حاضر خود را در بخش.

که قطعا نمی توان گفت وجود دارد اتاق را برای خلاقیت ،

اگر کسب و کار شما قابلیت استفاده از این دوره از زمان برای بازگشت به جامعه محلی یک موسسه خیریه و یا کسی که کمتر خوش شانس از طریق تخیلی فعالیت است. نگاهی هم به صحبت می کنند و اشفتگی فکری موقتی با همکاران خود در مورد راه های مختلف شما می توانید انجام این کار.

احتمال این است که کسی که در کسب و کار شما در حال انجام چیزی تاثیرگذار در محیط محلی خود را و یا ارتکاب به کمک مردم نیاز دارند. نگاهی به کسب و کار موضع به انجام همان و دعوت از جامعه محلی خود را دوباره از طریق دارایی های دیجیتال خود را – به پیوستن به شما در انجام کاری مثبت و یا خیریه و ایجاد یک موج مثبت در حرکت است.

و در نهایت, اما قطعا نه دست کم لطفا به یاد داشته باشید که یک روز این بحران خواهد بود حافظه دور و نرمال باز خواهد گشت. ما قطعا می خواهم توصیه مطمئن شوید که شما را به خوبی آماده برای که بیش از حد با دانلود و خواندن هالم را eBook: آینده بازاریابی دیجیتال و فراتر از آن.

در ضمن در امان ماندن!

تام Bestwick روابط عمومی و توسعه متخصص هالم

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im