4A مدیر عامل شرکت در نقش برندها در همه گیر: ‘آن را مورد عمل و نه فروش’

سازمان ها نیاز به تمرکز بر رفاه مردم و کشف راه هایی برای برندها به ادامه کشت مصرف کننده روابط با توجه به مارلا Kaplowitz مدیر اجرایی انجمن آمریکایی از آژانس های تبلیغاتی (4A) است.

آگهی بدن شده و نظارت بر نحوه اعضای آن در حال مرور چالش های ناشی از این بیماری همه گیر و پس از آن مستند.

صحبت کردن در طول درام دیجیتال تحول جشنواره, او گفت: علامت های تجاری در حال تغییر به دور از ‘فروش’ در این زمان به آغوش دراز مدت ساختمان با نام تجاری فرصت در نظر گرفتن عمل و داشتن ابزار.

Kaplowitz گفت: “آن را در مورد فروش در حال حاضر. این مورد نشان دادن اقداماتی که مارک در حال بدست گرفتن. وجود دارد یک فرصت برای آنها برای ارتباط با هدف خود را و یا تماس مجدد با آن است. آنها می توانند بر جامعه و کمک به مردم از طریق این زمان.”

در خصوص برندها در حال نشان دادن ابزار در رانندگی ‘ماندن در خانه’ پیام که در سطح جهان تحت فشار قرار دادند.

“مردم می خواهم به شنیدن آنچه که در حال مارک های انجام شده برای کمک به در طول بحران” او گفت:. “اقدامات معنی بیش از فروش در حال حاضر.”

سازمان باز چگونه سازمان های در حال مرور چالش های همه گیر با یک کاهش در صرف وادار کردن دست گروه را کاهش furloughs و دور پاداش.

Kaplowitz گفت: “این سازمان ها با تمرکز بر خود مردم است. مطمئن شوید که آنها امن و سالم و حتی شاغل. بعدی برای مشتریان آنها فعال بودن و داشتن مکالمات در مورد کسب و کار, خلاق, رسانه ها, و جدید, قوانین و مقررات مالی.

“و سپس در نهایت آنها دنبال آن هستید در هزینه های و که در آن آنها نیاز به برش است.”

عدم قطعیت باقی می ماند و در اطراف چه مدت این مستند خواهد داشت بنابراین برای بسیاری از آن باقی مانده کسب و کار به عنوان معمول – حتی از خانه. اما نه همه سازمان آمار شده اند به همان اندازه.

“تاثیر سازمان های واقعا بخش وابسته” گفت: Kaplowitz. “اگر شما یک سازمان است که بسیار وابسته به سفر و مهمان نوازی – دولتی حتی مشتریان شما در حال رفتن به بیشتر نهفته از کسانی که در FMCG مواد غذایی و آشامیدنی و ارواح و مراقبت های شخصی.”

برخی از بخش های پررونق و در حال مبارزه برای باقی می ماند در مقابل ذهن توسط تبلیغات است. واقعیت این است که زنجیره تامین باید آمار گرفته توسط furloughing از کارکنان غیر ضروری’ صنایع این مزیت است که محدود به یک انتخاب چند بخش است.

بعد Kaplowitz مورد بحث و بررسی تاثیر آن بر سازمان های مستقل. آنها بعید است به ذخایر نقدی از شبکه های سوار بر این ،

“بسیاری از آنها فعال بودن و به دنبال ترکیبی از furloughs حقوق و دستمزد کاهش و در حال پرداختن هزینه های خود را,” او اشاره کرد. “اما مهم تر از آنها در حال تمرکز بر روی مشتریان خود را. این مهم است که آنها هنوز هم پرداختن به فرصت های تجاری جدید و بدانند راه هایی برای نگه داشتن کسب و کار رفتن.”

قبلا در جشنواره, Pizza Hut ارشد بازاریابی افسر بورلی D mayra christina نیز خواست برندها به جلو و نه به عقب رسانه های خود را صرف.

با بلندی رکود و کشت و چالش های کسب و کار صرف تبخیر است در بسیاری چهارم – در برابر اجماع این است که دقیقا به صرف زمان برای بسیاری از.

برای بسیاری از این معنی خواهد بود که با توجه به کانال های جدید, تغییر خلاق و تعیین اهداف مناسب برای واقعیت جدید.

با وجود مشکلات صنعت هل. برای بسیاری از زمین ادامه البته آنلاین. Kaplowitz اشاره کرد که کار بیشتر است تغییر به یک پروژه به پروژه اساس مخالف نگهدارنده دیده ایم.

“کسب و کار جدید نیروی حیاتی یک سازمان است. و این خیلی مهم است که به نگه داشتن آن رفتن. آن هم در جایی که خلاقیت واقعی تمایل به رشد و مردم گرد هم می آیند. بنابراین توصیه من این است که همچنان به زمین است.”

و به عنوان برای دراز مدت آموخته Kaplowitz دوباره اصرار داشت که هر کس طول می کشد زمان به تمرکز بر روی بشریت و مردم است.

“همه مسائل دیگر که ما شده ایم در برخورد با مهم هستند اما آنها فقط احساس می کنم به عنوان مهم امروز,” او گفت:. “سازمان وجود دارد را به یک مشتری را بیشتر به چالش کشیدن مشکلات کسب و کار و آمد تا با یک راه حل خلاق.

“امیدوارم این یک یادآوری از آنچه در یک سازمان وجود دارد.”

شما می توانید مصاحبه کامل را در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net