4A چالش های نیلسن تصمیم به ترکیب آه در تلویزیون خانه رتبه بندی

این 4A گفت امروز آن را به چالش نیلسن تصمیم به ترکیب
ملی خود در خانه و خارج از خانه تلویزیون بینندگان داده های اندازه گیری به یک جریان.

این جریان جدید که نیلسن می گوید اجرا خواهد شد با شروع از آینده
پخش تلویزیونی فصل را تحت تاثیر قرار C3 و C7, اعتبار, این 4A گفت.

این تصمیم را “تاثیر منفی هر دو سازمان و بازاریابان و توانایی خود را برای تشخیص جریان اطلاعات را به
حمایت از قیمت گذاری, تجزیه و تحلیل و درک مخاطبان از” سازمان در بیانیه ای گفت.

4A مدیر عامل شرکت مارلا Kaplowitz استدلال می کند که “آژانس خریداران و بازاریابان حق
مذاکره برای قیمت گذاری موجودی و مرتبط با معیارهای از جمله دسترسی به داده ها و استفاده از یک جریان داده ها را حذف می کند که انتخاب شده است.”

او افزود که ترکیب بینندگان
جریان “اثرات منفی که در معیارهای اطلاع مختلف مشاهده تجربیات و رقیق شفاف اندازه گیری راه حل های که صنعت باید در تلاش برای زمانی که ساخت مالی
تصمیم گیری است.”

تبلیغات

تبلیغات

نگرانی شامل قیمت گذاری و همچنین توانایی خریداران به آماده شدن برای تغییر در یک قاب زمان کوتاه. و توسط Nielsen خود حساب این گروه تصریح کرد: “تخمین زده خارج از خانه مخاطبان را به میزان 60 درصد ساخت دقیق پیش بینی بعدی غیر ممکن است با استفاده از داده های تاریخی.”

این 4A را می خواهد نیلسن به پیشنهاد
روش جایگزین که اجتناب از ترکیب دو اندازه گیری بدون توانایی برای شکستن آنها را به عنوان خریداران لازم است از طریق شخص ثالث و آژانس سیستم های تجزیه و تحلیل. آن را نیز می خواهد یک تاخیر
هر ترکیب جریان داده ها تا زمانی که عبور از آن اعتباربخشی توسط MRC.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de