4As پژوهش: مصرف کنندگان می خواهند اطمینان بخش با نام تجاری پیام در مورد COVID-19

با میلیاردها تلویزیون و دیگر رسانه ها دلار تبلیغات در خط به عنوان یک نتیجه از مسائل اطراف COVID-19 بازاریابان در حال ارسال پیام های مطمئن — و که در بخش های بزرگ خشنود
مصرف کنندگان.

چهل و سه درصد از پاسخ دهندگان به نظر سنجی توسط انجمن آمریکایی از آژانس های تبلیغاتی (به 4As) می گویند آنها می خواهند پیام است که “اطمینان از مارک های من
می دانم و اعتماد” در حالی که 56 درصد هستند “خوشحال به شنیدن برندها اقدام مانند کمک های مالی از کالا و خدمات است.”

به طور کلی 40 درصد از پاسخ دهندگان می خواهید بدانید که چه مارک هستند
در پاسخ به این بیماری همه گیر. در سمت تلنگر, 15 درصد گفت: آنها “نمی خواهید به شنیدن از برندها در این زمان است.”

نتایج آمده از یک مارس 18 نظرسنجی آنلاین از 1000 نفر 18
سال و بالاتر از طریق سوزی در یک زمان واقعی تحقیقات بازار پلت فرم.

مارک های که تبلیغ پیام های مربوط به تمیز کردن در تبلیغات خود از اهمیت زیادی برای مصرف کنندگان با آن
25-34 سال در 45 درصد و پس از 35 – به-49 ساله (44%); 50 – به-64 ساله (48%) و کسانی که 65 ساله و مسن تر (52%).

تبلیغات

تبلیغات

مصرف کنندگان نیز می خواهیم به شنیدن از مارک های که در حال ارائه
زمان پرداخت کردن به کارکنان که قادر به کار — با 18 – به-24-ساله در 63% پس از 25 به 34 ساله در 61%, 35 – به-49 ساله در 56%, 50 – به-64 ساله در 49 درصد و کسانی که 65 و
مسن تر در 41%.

این بررسی همچنین نشان داد که 49 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که نمی خواهید به غذا خوردن در حالی که 27 درصد می گویند که آنها در حال سفارش غذا تحویل و/یا takeout; 44% نیست
راحت رفتن خارج برای موارد غیر ضروری و 37 درصد در حال خرید اقلام آنلاین و در حال رفتن به فروشگاه.

بالا متحده که در آن مردم در حال تغییر روال خود را دارد
هاوایی, وایومینگ, مونتانا و آلاسکا. پانزده درصد از پاسخ دهندگان گفته coronavirus است تأثیر خود را در زندگی.

تبلیغات بازار پیش بینی شده است کاهش با توجه به COVID-19
نگرانی. یک برآورد از eMarketer در حال حاضر پروژه 7 درصد رشد در سراسر جهان در نرخ (از 7.4%) به $691.7 میلیارد دلار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net