5 کلید, صفحه فرود, اشتباهات شما نیاز به اجتناب از

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

اول صفحات فرود در یک جزء ضروری از نسل سرب مباهات موثر 5 – 15% تبدیل نرخ متوسط است.

معمولا به عنوان سرب ضبط صفحه فرود, صفحه توانمند سازی بازاریابان زرنگ و دانا به مخاطبان با اطلاعات خاص و مصرف کننده تاچ پونت. موفق ترین صفحات فرود خواهد متقاعد کردن بازدید کننده به انجام یک عمل را طولانی-مبارزه سرب تبدیل و تولید سود به عنوان یک نتیجه.

برای تلفن های موبایل به اندازه کافی ساده, آن را نمی کند?

اشتباه است. اگر چه شرکت با 30 یا بیشتر صفحات فرود هفت بار در آگهی بیشتر از کسانی است که با استفاده از کمتر از 10 شگفت انگیزی حجم زیادی از بازاریابان خارج وجود دارد هنوز هم در تلاش برای ناخن, صفحه فرود, روند از آغاز تا پایان.

چرا این است ؟

همه ما می دانیم که کاربران بی تاب وقتی که می آید به آنلاین جستجو. با دهانه توجه کوتاه و یک تمایل قوی برای نتایج فوری بازدید کنندگان نیاز به گرفتار می شود توسط یک صفحه فرود در عرض چند ثانیه از کلیک کردن بر روی آن.

این فشار باعث بازاریابان به overthink و آورد overcomplicate طراحی کپی و ساختار کلی یک صفحه فرود.

از آن زمان به فکر می کنم کمتر است.

طراحی خود را کثیف است

نگه داشتن آن ساده است.

رانندگی هدف از صفحه فرود خود را باید که آن را به عنوان آسان که ممکن است برای کاربران به حرکت و تبدیل.

طراحی باید تمیز و سازمان یافته با زمان بارگذاری سریع کارآمد گرافیک و پررنگ هدر. رنگ این هدر باید کنتراست با رنگ پس زمینه صفحه خود را فرود به طوری که نقاط عمل ساخته شده روشن است.

رنگ مهم است. انتخاب چشم نواز و رنگ های مکمل طرح است که نشان دهنده کیفیت بالا و slickness.

جلوگیری از منحرف تجربه کاربر با چند عناصر بصری. به جای اطمینان حاصل شود که صفحه فرود خود را به مقدار زیادی از فضای سفید است که تساوی توجه به محصول خود را و یا عمل است.

مطمئن شوید که کارت گرافیک استفاده می شود قابل دوام در سراسر چندین مانیتور با چک کردن صفحه خود را در قطعنامه های مختلف. شما می خواهید صفحه فرود خود را برای تبدیل به عنوان بسیاری از کاربران که ممکن است.

کپی خود را بیش از استادانه درست شده

این نیست زبان انگلیسی امتحان.

صفحه فرود خود را کپی نمی کند و باید به شیرجه رفتن به اعماق کسب و کار خود و تاریخ و/یا ماموریت.

کپی باید مختصر و روشن و مستقیما به نقطه. Copywriters باید جلوگیری از استفاده بیش از حد زبان بیانی که ممکن است اشتباه خواننده (آنها علاقه مند هستید را در خود توانایی نوشتن آنها علاقه مند در راه حل خود را).

مشتریان خواهد شد با توجه به صفحه فرود خود را, تیتر سرفصلهای جذب سرب فرم و دکمه CTA. کپی استفاده می شود برای هر یک از این ویژگی ها باید با دقت ساخته شده و در عین حال ساده انگارانه است. این است که شما هستند. این چیزی است که به شما ارائه دهد.

مشتریان همچنین می خواهم به دانستن بیشتر در مورد مزایای استفاده از راه حل شما در حال ارائه به جای راه حل خود را. مطمئن شوید که شما کپی مراکز در اطراف چگونه مشتریان را به دست آورید از محصول خود را.

البته اضافه کردن سبک به کپی خود را و اطمینان حاصل شود که آن قطاری از توجه مخاطب است اما نگه داشتن آن ساده و مستقیم است.

فکر نمی سخت به اندازه کافی در مورد خریدار شخصیت

با استفاده از خریدار خود شخصیت به راهنمای مسیر شما صفحه فرود طراحی و کپی ضروری است در فرآیند ایجاد.

71 درصد از شرکت هایی که بیش از سرب و درآمد اهداف باید مستند خریدار افراد در مبارزات انتخاباتی خود را.

چرا ایجاد یک خریدار شخصیت? به دلیل آن را ایجاد پایه و اساس خود را در استراتژی بازاریابی دیجیتال. افراد تعیین می کند که مشتری خود را است, جایی که آنها در خود را به مصرف کننده سفر و مزایای که آنها امید به دست آوردن از سرمایه گذاری در راه حل خود را.

در حالی که صفحه خود را فرود کپی باید مختصر آن نیز باید دقت منعکس کننده شخصیت شما و اعتراض. به عنوان مثال — به نیازهای افراد در یک سازمان بزرگ هستند بسیار متفاوت به کسانی که در راه اندازی و یا یک سازمان کوچک. Copywriters باید درک کنند که این عامل کلیدی و پیاده سازی آن در کار خود را.

همان قوانین مربوط به طراحی. اشکال مختلف طراحی تجدید نظر به انواع مختلف از مردم بسته به سن و وضعیت و نیازهای.

فکر می کنم بیشتر در مورد خریدار خود شخصیت به درایو بیشتر منجر می شود و سود.

PPC خود را کپی آگهی و صفحه فرود کپی مطابقت ندارد

یک جزء ذاتی از هر گونه تبلیغات PPC مبارزات انتخاباتی در حال ساخت یک صفحه فرود که مسابقات مبارزات انتخاباتی خود را به طور مداوم.

با استفاده از همان کلمات کلیدی و به اشتراک گذاری همان پیام خود را در سراسر PPC آگهی و صفحه فرود شما هستند احتمال بیشتری برای اطمینان بخشیدن به مشتریان که آنها در مسیر درست برای خرید یک راه حل درستی راه حل مناسب برای نیازهای خود.

شما می توانید مطابقت با کپی در سراسر مبارزات انتخاباتی PPC خود را و صفحه فرود با انتخاب برخی از عبارات رایج (جستجو انواع از کلمات کلیدی خود را) و اجرای آنها را به عناوین و سرفصلهای. البته شما همچنین می توانید تکرار همان زبان در سراسر سیستم عامل برای حداکثر تاثیر.

قدرتمند ترین صفحات فرود درایو کاربران را به طور مستقیم به محتوای آنها به دنبال. اگر یک کاربر کلیک تبلیغات PPC در مورد خمیر دندان ارائه نمی دهد آنها را به قطع, صفحه فرود, در مورد جوراب.

شما در میانهی شب انجام شده به اندازه کافی تست

گرفتن صفحات فرود ساخته شده است و تست شده است و یکی از پنج چالش برای بازاریابان B2B.

اگر چه هیچ شاهکار آسان, یک صفحه فرود موفق نمی تواند وجود داشته باشد بدون اینکه آزمایش را چندین بار و در چندین راه مختلف.

استراتژیک, تست کمپین شامل بازاریابان هوشمند تعیین هدف تبدیل اهداف شناسایی مناسب عناصر یک صفحه فرود برای تست و بدانند که ابزار تست استفاده کنید.

این که آیا شما انتخاب کردن برای A/B تست یا تست چند متغیره بستگی به رویکرد کلی به مبارزات انتخاباتی خود را و ترافیک وب سایت خود را به سطح. وجود عناصر کلیدی در یک صفحه فرود است که باید تست شده بدون در نظر گرفتن استراتژی است. این خدمات عبارتند از:

  • USPs

  • فونت متن و سبک

  • طراحی صفحه

  • تیتر

  • دکمه CTA

بی شماری وجود دارد ابزار در دسترس وجود دارد برای تست صفحه فرود خود را اگر شما می خواهید برای جلوگیری از توسعه دهندگان و coders درگیر در این فرآیند است.

اگر آن را آزمایش و سپس آن را به ارزش آن است. تا خود را تست استراتژی امروز. اگر یک چیز وجود دارد شما باید به دور از این مقاله این است که ساده به فروش می رساند.

Nemash Patel, مدیر بازاریابی, گروه فشار

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>