5 راه برندهای مانند دیزنی و BMW با نزدیک شدن به دیجیتال تغییر و تحول

پیش از درام جدید آنلاین, جشنواره, دیجیتال, تحول, هفته, ما نگاه کنید که چگونه برخی از بهترین در جهان شناخته شده کسب و کار دست و پنجه نرم با چالش های فیزیکی و چه دیجیتال-شرکت برای اولین بار در حال شکوفایی بود.

در اینجا پنج نمونه از مارک های بزرگ مانند BMW, Disney و اپل اتخاذ نیاز به بیشتر های دیجیتال تحول بر اساس نمونه از مجمع جهانی اقتصاد.

1) ایجاد یک تجربه بدون درز برای مصرف کنندگان

در سال 2014 دیزنی راه اندازی چند رنگ RFID – مچبند سحر و جادو باند – برای مهمانان بازدید از دیزنی جهان رفت و آمد مکرر است که لینک به این شرکت مهمان سیستم مدیریت MyMagic+.

MagicBands اجازه می دهد تا مهمانان خود را به مدیریت کل تجربه مشتری با استفاده از گروه; آن را قادر می سازد آنها را به پرداخت مدیریت رزرو دسترسی به اتاق های هتل ها و فعال کردن کارکنان برای ارائه بسیار تجربه شخصی.

این برنامه اجازه می دهد تا مهمانان را به لینک خود را رزرو هتل, کارت های اعتباری, پارک بلیط و اطلاعات شخصی خود را به بند.

2) ایجاد ابزار اختصاصی و سایت به توضیح مسائل مربوط به حریم خصوصی و حفاظت از حقوق مصرف کننده

تحت GDPR شرکت هایی که نقض قوانین حفاظت از داده ها می تواند به صورت جریمه از آنجا که €100 متر و یا 5 ٪ از درآمد سالانه خود را.

اپل اختصاص داده شده حفظ حریم خصوصی وب سایت با مشاوره در قدرت رمز عبور, امنیت, پرسش و اقدامات امنیتی اضافی در هنگام استفاده از دستگاه های اپل و محصولات دیجیتال است. آن را نیز روشن و آسان به حرکت ابزار در سراسر تمام دستگاه های خود را برای فعال کردن امن آنلاین رفتارها و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی است.

این شرکت با صرف حدود 2 میلیارد دلار در دو ساختمان جدید مراکز داده در اروپا; حرکت می آید با یک روند کلی برای اروپاییان بود بیشتر نگران در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها خواستار قوانین سختگیرانه تر.

3) انطباق با های اقتصاد

اولی یک مثال از یک شرکت سنتی و تطبیق های اقتصاد است.

DriveNow ماشین-های سرویس اولی من مینی و SIXT – کاربران می توانند اجاره اتومبیل بسیار انعطاف پذیری زمانی و جایی که آنها به آنها نیاز دارید. تحرک مفهوم است که بر اساس شعار “انتخاب کنید تا در هر نقطه رها کردن در هر نقطه”. صدور صورت حساب در هر دقیقه هزینه های سوخت و هزینه پارکینگ در مکان پارک خودرو گنجانده شده است.

ترویج پایدار تحرک DriveNow اولین ماشین-های خدمات به گسترش دسترسی به یک ماشین الکتریکی مانند BMW i3. آن است که در حال حاضر با موفقیت در آلمان که در آن آنها را در اطراف 2,350 خودرو در ناوگان.

رایگان شارژ در دسترس است در DriveNow ایستگاه ها و ماشین های در دسترس است حتی زمانی که در خارج از کشور در دیگر DriveNow شهرستان محل.

4) جلسه مشتریان بر روی تقاضا نیاز دارد

در سال 2013 DHL و راه اندازی وردپرس پلت فرم برای تحویل بسته به نام “MyWays’ برای کمک به شرکت های باربری به دنبال تحویل انعطاف پذیر به همسان با افرادی که به دنبال درآمد اضافی و مایل به حمل و نقل بسته های روزانه خود را در راه.

آن را ویژگی های قیمت گذاری انعطاف پذیر با ارائه یک توصیه قیمت برای یک بسته اما کاربران باید توانایی خود را برای افزایش قیمت ارائه به تسریع در یک مسابقه با یک MyWayer تحویل فرد است.

MyWays اجازه می دهد تا انتخاب های متعدد از مکان و زمان فواصل زمانی که بسته تحویل داده می شود.

افرادی که مایل به ارائه بسته می توانید جستجو برای قطعات و انتخاب آنها را از یک DHL سرویس برای تحویل هدایت خدمات محل سکونت.

5) افزایش تعامل مشتری

WeChat یک پلت فرم پوشا رسانه های, پیام, بازی و پرداخت عمق نامزدی که بسیاری از برنامه های دیگر نمی تواند مسابقه.

مشتریان می توانند انجام امور بانکی خود را از طریق این برنامه که بیش از دو نفر از پنج WeChat کاربران با استفاده از تلفن همراه خود را پرداخت و یا انتقال پول است.

آنها همچنین می توانید خرید کالا بر, برنامه, برای مثال در طول یک فروش برگزار شد به طور انحصاری در WeChat; Xiaomi زیادی گوشی چینی ساز است گفت: به به فروش می رسد 150,000 از آن آخرین مدل در کمتر از 10 دقیقه است.

WeChat همچنین ایجاد یک پیشگام مدل “برنامه های درون برنامه”; هزاران نفر از سبک برنامه های زنده داخل WeChat بسیار شبیه به صفحات وب زندگی می کنند را بر روی اینترنت.

سبک وزن, برنامه WeChat به نام “حساب رسمی”; تایید شده توسط WeChat خلاصه بعد از یک روند درخواست وجود دارد و بیش از 10 میلیون از این حساب رسمی بر روی پلت فرم.

ثبت نام در حال حاضر به شریک زندگی و یا شرکت برای اولین انتقال دیجیتال هفته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de