56 مردان سیاه و سفید و پاک کردن کانال پخش به موقع ‘اجازه دهید فراموش نکنید’ پیام

به عنوان تظاهرات در واکنش به خشونت مواجه سیاه, افراد, ادامه, 56 مردان سیاه و سفید و روشن در کانال باید پرسیده خود مشارکت موثر برای تقویت یک پیام روشن در سراسر انگلستان – ‘اجازه دهید فراموش نکنید’.

“این شده است یک لحظه حوضه اطراف نژادپرستی و جامعه” معتقد Cephas ویلیامز موسس 56 مردان در اشاره به تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید که کشته شد در هفته گذشته (25 آوریل).

“با ایجاد ‘اجازه دهید فراموش نکنید’ کمپین من در تلاش برای مهار برخی از این افزایش هوشیاری و آگاهی و با استفاده از 56 مردان سیاه و سفید به عنوان یک وسیله نقلیه بیشتر برای اطلاع رسانی به مردم و آشر در مقدار مورد نیاز را تغییر دهید” ویلیامز توضیح می دهد و اضافه کرد که “اجازه دهید فراموش نکنید’ فقط آغاز است.

ساده اما قابل توجه کمپین در خدمت به مردم یادآوری سیاه آمریکایی که جان خود را از دست ناحق نامگذاری کسانی که آن را به یک برچسب مانند #JusticeForFloyd است.

در کنار احساسی از برند فیلم, 56 مردان سیاه و سفید است که همکاری برای بار دوم با خارج-از-خانه های غول پیکر پاک کردن کانال با استفاده از آن شبکه ای از تابلوهای تبلیغاتی به پیام خانه.

“ما باید از این فرصت و در واقع مسئولیت برای استفاده ما بسیار عمومی رسانه به بحث در مورد افراد دشوار است – چیزهایی که مردم نمی خواهند به اشتباه و بنابراین اغلب از” توضیح می دهد که ریچارد بون مشترک مدیر عامل در کانال روشن. “با پیوستن به نیروهای با 56 مردان سیاه دوباره و تقویت ‘اجازه دهید فراموش نکنید’ پیام ما می خواهم به بازی یک امتیاز مثبت در مبارزه با نژاد پرستی و رانندگی برای یک برابر جهان است.”

56 مردان اول ظهور در سال 2018 زمانی که ویلیامز تلاش برای تغییر درک از مردان سیاه و سفید از طریق عکاسی است. ساختارشکنی خطرناک نژادی typecasting کمپین دیدم 56 مردان – از جمله سیاستمداران و مدیران و معلمان مطرح در پیراهن اعمال نفوذ strapline را ‘من نیستم من کلیشه’. این کار را در برابر تصویری منفی از زنان در رسانه ها و ننگ متصل به آنها ،

پاک کردن کانال پشتیبانی ویلیامز در کمپین پخش پیام در سراسر OOH سایت.

با توجه به علامت های تجاری است که صحبت کردن و نشان همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش این هفته ویلیامز در نظر است در این درام بر توانایی برندها به برگزاری نفوذ جهانی در بسیاری از سطوح و قدرت آنها را به تصویب تغییر دهید. “در حال حاضر زمان برای سکوت نه آن زمان به پرش بر روی ارابه موسیقی,” او گفت:.

“این یک زمان واقعی برای انعکاس و مراقبت با توجه به اینکه چگونه یک نام تجاری و رهبران آن ایستاده سیاه و سفید جامعه در این زمان و حرکت رو به جلو گام واقعی برای پایان دادن به نژاد پرستی و بی عدالتی در سطح جهان است. نه تنها در خیابانها بلکه در سازمان خود را بیش از حد.

“سازمان نمی توانیم قول می دهم که خود کارکنان هستند نه نژاد پرست, اما آنها قول می دهم که آنها آن را تحمل نمی کند.”

کلی امتیاز

0/5
رای

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de