6 استراتژی مهم برای بهینه سازی سایت با سئو

وقتی در مشاوره سئو صحبت از اقتدار می شود ، شهرت هم برای وب سایت و هم برای شرکت شما اعمال می شود.

اعتبار شما بر اساس تجارب واقعی مشتری است. Google برای بازنمایی معتبر تجارت شما به منابع خارجی مراجعه می کند. این منابع شامل وب سایت های مبتنی بر مرور مانند Google My Business ، Better Business Bureau و Yelp هستند.

آنچه در اینجا باید به آن توجه شود این است که تعداد بازبینی ها به همراه متن آنچه نوشته شده بسیار مهم است. بررسی های مشاوره تخصصی سئو دقیق و معتبر ، قدرتمندتر از مشتری است که تنها تجربه ناخوشایند با نماینده فروش را داشته است.

فراتر از بررسی ها ، Google در حال جستجوی سایر منابع مربوط به تجارت شما است ، از جمله توصیه های کارشناسان معتمد ، مقالات خبری مشاور سئو کیست؟، جوایز و سایر اطلاعات معتبری که در مورد وب سایت شما کشف شده است. برای برخی از صنایع ، جایی که متخصصان به طور واضح تعریف نشده اند ، تعامل و محبوبیت کاربر را شاهدی از شهرت می دانند.

اعتماد کنید
اعتماد فاکتورهای یکپارچگی محتوای ، وب سایت و تجارت شما را دارد.

با داشتن موارد زیر می توانید اعتماد را در وب سایت توضیح کار مشاور سئو خود نشان دهید.

یک وب سایت امن ( راهنمای مهاجرت HTTPS )
به راحتی قابل دسترسی است
اطلاعات تماس
یک صفحه کامل
عکس های تیمی
پیوندها از وب سایت های معتبر
پیوندهایی که به سایتهای اقتدار اشاره مشاور رایگان سئو می کنند
یک اعلامیه حریم خصوصی و شرایط و ضوابط
به نظر می رسد برخی از این پیشنهادات واضح است ، اما در پایان روز ایجاد اعتماد به معنای ایجاد امنیت در کاربران است.

اطلاعات تماس برجسته نشان داده شده به کاربران اجازه می دهد تا با احساس اطمینان نسبت به اینکه می توانند در صورت لزوم با یک شخص واقعی صحبت کنند ، اعتماد را جلب کنند.

صفحه درباره شما به بازدیدکنندگان این امکان مشاوره سئو تهران را می دهد تا شما را بشناسند و به چه چیزهایی بپردازند.
ارائه تصاویر از تیم شما ، با ارائه چهره ای به شرکت شما ، به کاربران کمک می کند تا احساس امنیت کنند.

این چیزهای کوچک همه بهم اضافه می شوند و به وب سایت شما کمک می کنند تا به یک منبع مطمئن تبدیل شود.

بسته شدن
EAT SEO یک فرآیند است.

یک فرآیند مداوم که با گذشت زمان ساخته شده است ، و نه چیزی است که بتوانید به سرعت آن را حل کنید ، ایجاد کنید یا ایجاد کنید.

اولین قدم ساده است.

کاربران خود را در اولویت قرار دهید.

با قرار دادن کاربران خود در وهله اول ، شما متعهد می شوید که اطلاعات معتبر ، مشاور محتوا دقیق و قابل اعتمادی را ایجاد کنید که در یک محیط امن نمایش داده شوند.

به این تعهد پایبند باشید و نتایج آرزو بیشتری را از تلاش های بازاریابی محتوا بهترین مشاور سئو و سئو خود پیدا کنید.

دامنه Phantom یک پدیده نمایه سازی است که منجر به URL هایی می شود که دیگر در نتایج جستجو وجود ندارد.

این مسائل نمایه سازی می تواند به چندین دلیل رخ دهد. احتمالاً منجر به ضعف در دامنه و آسیب رساندن به عملکرد وب سایت شما می شود.

در این راهنما ، چگونگی حذف فعالانه این دامنه ها از فهرست جستجوی Google را مرور خواهیم کرد.

وب سایت نمونه ما برای این راهنما ، از ده ها دامنه شبح که سالهاست منقرض شده اند ، رنج می برد. این دامنه ها نمایه سازی شده و خطای 404 را پیدا نکردند. برای سالها ، هیچ پرونده ، پوشه یا داده ای مربوط به این URL های شبح ذخیره نشده بود ، با این حال به طرز مرموزی ، آنها در فهرست Google باقی ماندند.

مشتری قبلاً با استفاده از Google Search Console سعی در حذف این دامنه ها داشت اما هیچ موفقیتی نداشت. تلاش های دیگری مشاور سئو حرفه ای برای بیرون راندن این URL های ناخواسته انجام شد ، اما دامنه های فانتوم پس از حذف دستی چند ماه دیگر به فهرست بازگشتند.

اکنون ، به راهنما بروید.

چگونه می توان دامنه های فانتوم Deindex را نام برد
مرحله 1: لیستی از دامنه های فانتوم ایجاد کنید

با تایپ سایت: example.com در نوار جستجوی Google ، یک جستجوی فهرست وظایف مشاور سئو سایت را انجام دهید . لیستی از دامنه هایی را که نباید در دامنه شما نمایه شوند ، تولید کنید.

در صورت وجود چندین مورد ، مفید است که این موارد را برای اهداف سازمانی به یک سند اکسل یا Google Sheet اضافه کنید.

جستجوی سایت
نکته حرفه ای: برای بدست آوردن سریع لیستی از URL ها از SERP ها از Linkclump استفاده کنید
دامنه های کپی Linkclump
تنظیمات Linkclump را به “کپی در کلیپ بورد” کپی کرده و قالب کپی را فقط به URL ها تغییر دهید.

تنظیمات LinkClump
لیست URL ها را فیلتر کنید تا فقط دامنه هایی را که می خواهید از فهرست جستجو مشاور سئو کیست حذف شوند ، در آن قرار دهید.

مرحله 2: یک فایل HTML ایجاد کنید که به موتورهای جستجو دستور دهد صفحه را فهرست نکنند.






سپس این سند را به مسیر پرونده مناسب URL که می خواهید حذف کنید اضافه کنید.

مثال:

URL برای حذف: phantomDomain.mainstreethost.com

یک زیر دامنه برای “phantomDomain” ایجاد کنید و فایل HTML “noindex” را به آن زیر دامنه اضافه بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ کنید.

مرحله 3: دامنه را در Google Search Console تأیید کنید

به https://google.com/webmasters وارد شوید و سپس:

“افزودن ویژگی” را انتخاب کنید
URL فانتوم را وارد کنید
با استفاده از روش فایل تأیید HTML ، مالکیت URL را تأیید کنید
دامنه را تأیید کنید
مرحله 4: واکشی به عنوان Google

از ابزارهای “Fetch as Google” در بخش Crawl در منوی پیمایش کناری استفاده کنید

از Google استفاده کنید
مرحله 5: از ابزار Remove URLs استفاده کنید

به صفحه حذف URL ها در Search Console بروید ، واقع در بخش Google Index در پیمایش جانبی.

روی دکمه “پنهان کردن موقت” کلیک کنید
URL دامنه فانتومی را که می خواهید از فهرست Google حذف شود وارد کنید.

تأیید کنید که URL صحیحی را وارد کرده اید ، سپس درخواست خود مشاوره رایگان سئو را ارسال کنید. این درخواست حذف موقت حداقل به مدت 90 روز URL ارائه شده را از فهرست Google حذف می کند.

اگر آدرس ریشه را انتخاب کنید ، درخواست حذف سایت را ارسال می کنید که دامنه ریشه و تمام صفحات بعدی را به طور موقت حذف می کند.

مرحله ششم: کار خود را بررسی کنید

چند ساعت بعد دوباره بررسی کنید و جستجوی فهرست سایت دیگری را انجام دهید تا بررسی کنید دامنه های فانتوم از فهرست خارج شده اند. در صفحه Google که در مرحله 1 ایجاد کرده اید ، تاریخی را که URL برای مرجع بعدی حذف شده است ، مستند کنید.

حذف URL
بسته بندی کردن
دنبال کردن این مراحل به پاکسازی نمایه جستجوی شما کمک می کند. حذف دامنه های غیرضروری مشاوره سئو سایت از آلودگی وب سایت شما می تواند یک روش مفید برای کمک به افزایش عملکرد وب سایت شما باشد.

روشی که در این فرآیند استفاده می شود خدمات مشاوره سئو از کنسول جستجو برای حذف سریع URL ها از فهرست استفاده می کند ، اما همچنین موتورهای جستجو را وادار می کند تا “noindex” URL های ناخواسته را جستجو کنند تا اطمینان مشاور سئو حاصل شود که دیگر بر نمی گردند.