6 پیشنهاد برای کمک به حل سیاسی تبلیغات در رسانه های اجتماعی

در سال های اخیر تاثیر اطلاعات غلط از طریق تبلیغات سیاسی در حال اجرا بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی باعث شده است که بحران در آمریکا و اروپا دموکراتیک سیستم. در حالی که بسیاری از تشخیص مشکل, چند ایده ظاهر شده اند چگونه به آن را تعمیر. Publicis رسانه ها سر از استراتژی Shann Biglione ارائه می دهد برخی از ایده های.

بخشی از کار من است و توصیه می شود که در آن و چه تبلیغات برای خرید. به عنوان یک استراتژیست رسانه های, من همیشه نگاه پرداخت می شود رسانه های اجتماعی به عنوان یک فرصت بازاریابی. اما به عنوان یک شهروند نگران من دیده ام بسیاری از این سیستم عامل weaponized در هزینه های ما.

در پاسخ به توییتر در زمان اندازه گیری شدید به سادگی ممنوعیت تمام تبلیغات سیاسی. من ستایش آنها را حداقل برای تصدیق این موضوع و داشتن این مسئولیت. اما واقعیت این است که تبلیغات نقش و سرکوب آن را نیز به طور نامتناسبی تحت تاثیر پیام های سیاسی که اصلا طبیعی برسد. این تمرکز قدرت به headliners می دهد و بیشتر در قدرت به شدت پلاریزه محتوا است که بیشتر احتمال دارد به درگیر با. اما تبلیغات سیاسی نباید دیده می شود به عنوان یک فایل باینری موضوع به آن اجازه داده شود به رشد غیر قابل تنظیم و یا ممنوع شود آشکار است. بهتر پادمان حیاتی هستند.

در اینجا شش ایده های است که می تواند تبلیغات اکوسیستم متعادل تر برای تبلیغات سیاسی. سه نفر از آنها آسان دو سخت هستند و مسلما کمی وحشی است. و برخی از آنها می تواند به خوبی اعمال می شود به جهان فراتر از رسانه های اجتماعی.

آسان: ممنوعیت تمام تبلیغات سیاسی نیست خریداری شده/تایید رسمی نامزد شده است. هیچ پکس, هیچ خارجی اقدام به خرید.

یکی از مسائلی که دامنگیر 2016 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای بود که گسترش اطلاعات نادرست و از پرخوری جلوگیری کنیم ؟ از اطلاعات اکوسیستم توسط سازمان های خارجی است. به طور معمول این بود که در نتیجه “تاریک” سرمایه گذاری به طور مستقیم مربوط به نامزد (حتی اگر آنها گاهی اوقات درگیر تبانی). اجازه می دهد تنها نامزد-خرید و نامزد تایید پیام می تواند یک گام ساده برای مبارزه با این. هیچ شخص ثالث مجاز است. اساسا حذف bozos.

آسان: بدون هدف قرار دادن مخاطبان به استثنای geo-targeting for local/دولت در انتخابات

هنوز هم وجود دارد بحث در آگهی که آیا جامعه هدف گیری دقیق – که در آن پیام ها محکم گردد برای مسائل فردی – واقعا کار می کند یا نه. اما واقعیت این است که آن چیزی است که این صنعت هنوز هم سوگند و پس از کمبریج Analytica رسوایی ما می توانیم همه توافق دارند که اقدامات پیشگیرانه به ارزش آن است. وجود دارد یک راه ساده در اطراف آن: فقط اجازه نمی دهد مخاطب هدف برای مبارزات سیاسی. دوره. اگر شما می خواهید برای دریافت پیام خود را در خارج وجود دارد باید آن را دیده و توسط هر کسی و نه اجازه می دهد مبارزات به پیچ و تاب های پیام های اطراف مسائل تک. سیاستمداران خواهد بود به نمایندگی از کل حوزه; پیام های خود را باید توسط تمام دیده می شود.

یک استثنا برای این باید محلی و ایالتی در انتخابات به حداقل اجازه نامزدها دیده می شود توسط مردم رای دادن به آنها. دیگر از آن, آن را تعمیر آسان: ممنوعیت آن است.

آسان: راه اندازی در دسترس عموم لیست همه آگهی های توزیع شده

یک مشکل با دیجیتال تبلیغات است که آنها سخت به پیگیری و آن را دشوار است برای دیدن که پیام های قرار داده شده در جهان است. اگر ما به نگه داشتن نامزد صادقانه آن است که مفید به دانستن دقیقا آنچه آنها می گویند. اجازه دهید رای دهندگان (و قانونگذاران) آنها را ببینید. من معتقدم که اجرای این پیشنهاد اولین بار در این لیست که آدرس این نیز اما داشتن یک صفحه برای یک کمپین سیاسی نمایش همه آگهی پخش خواهد که با کمک و آماده سازی ما برای سه بعدی (سخت تر) ایده های.

سخت: پرچم همه آگهی با یک لینک به یک واقعیت بررسی, نقد و بررسی با لینک کلیک کنید برای حقایق مربوط به نکات مطرح شده در آگهی

مسلما این پیچیده به پرچم یک آگهی با عنوان ‘false’. در حالی که برخی ممکن است آشکار نهفته است بسیاری از نشستن در یک منطقه خاکستری به این معنی است که در حالی که یک نامزد می تواند ریاکارانه اما ماندن در سمت راست از قوانین است. برخی مخاطبان ممکن است مشاهده عمل ضعیف به عنوان یک حزبی عمل است. بنابراین اجازه دهید مطابقت با تمام تبلیغات با لینک شواهد درباره ادعاهای ساخته شده است. این صدا ممکن است مانند یک درد نمیخورد اما به اعتقاد من این بهترین راه برای جلوگیری از حزبی اتهامات اما حق ضعیف ممکن است. سوال مهم البته این است که “چه کسی آن را انجام خواهد داد’? یک راه این است که به انتخاب خود در واقع چک کردن تیم در استخدام افراد از سراسر طیف سیاسی. ساده ترین خواهد شد برای کار با معتبر شخص ثالث واقع چک کردن شرکای مانند AFP یا FactCheck.org. و بله, من می دانم که برخی از مردم آنها را دوست ندارند, اما آن را می شود بسیار ساده تر برای ایجاد شفافیت. علاوه بر این وجود دارد anot مستقیم بهره مند شوند: دسترسی داشتن به واقعیت جاری همسان به این پیام قرار می دهد انگیزه بیشتر در یک کمپین برای دریافت پیام خود را مستقیم و دعوت از رای دهندگان به دنبال اطلاعات.

در یک طرف توجه بوده است وجود دارد بسیاری از بحث در اطراف داشتن یک دولت-مصوب بدن به انجام این کار. بحث من در اینجا این است که در حالی که آزادی بیان نیست و واقعا در اینجا در مخاطره (این پرچم نه سانسور) در نهایت روح متمم اول قانون اساسی است در مورد محدود کردن دولت نفوذ در مردم چه می گویند. اگر دولت بیش از حد قدرت ؟ نمی تواند این توان در برابر هدف از سیاست ؟ در سطح جهانی این امر نیروی اجتماعی سیستم عامل به تصمیم می گیرید که دولت آنها راحت عامل با, خود را بر اساس ارزیابی دولت اعتماد – بسیار بدتر نتیجه.

سخت: تایید واقع بررسی حساب به اظهار نظر در مورد تبلیغات

این یک نتیجه فرعی/مکمل به بالا پیشنهاد اگر نه یک جایگزین. رسانه های اجتماعی تبلیغات از ویژگی های مفید است که بسیاری از تبلیغات نیست: می توان آنها را در نظر. اگر چه ما ایجاد واقعیت بررسی حساب است که به طور مستقیم فراهم می کند اطلاعات در نظر دوخته بر بالا ؟ این اجازه می دهد تا جامعه به آن را ببینید به راحتی و با تعریف آن خواهد بود باز به تفسیر و نقد. به طور کلی آن را کمتر احساس تجویزی و سازنده تر در حالی که بازی به نقاط قوت این سیستم عامل است.

عجیب و غریب: اجازه می دهد مخالفان برای پاسخ به حمله تبلیغات

به مخاطبان آمریکایی, آگهی می شکند می توانید مانند یک میدان جنگ با بینندگان در تیراندازی گرفتار. به طور جدی به عنوان یک بچه جدید در اینجا, آن بسیار شدید است. و احساس بدتر است توسط چندین سفارشات از قدر در رسانه های اجتماعی. اگر آن را بخشی از بازی خوب است. اما می تواند ما پرتاب برخی از جوجیتسو حرکت با استفاده از حریف زور و آن را بخشی از راه حل است ؟ یک راه برای بهبود این می تواند اجازه می دهد تا یک پاسخ از هر نامزد در حمله تبلیغات. به آنها فرصت (و حق) به ارائه یک پاسخ آن است که آیا یک پرچم در نظرات ارسال کنید و یا شاید از طریق یک ویژه طراحی چرخ فلک فرمت برای این تبلیغات. با استفاده از بودجه خود را به ارائه خود را به مخالفان اکسیژن قطعا به مبارزات تهاجمی مکث و به طور بالقوه مختل استفاده از disingenous یا نادرست ادعا می کند. آن را لازم است نکات دقیق وظریف. را تبلیغ پلت فرم جایی برای بحث نمی گالری عکسبرداری است.

مطمئن شوید که این ممکن است تمام نمی شود عملی. برخی از آنها احتمالا کمی ساده لوحانه. اما این غرب وحشی دیگر و آنچه برای من روشن است این است که هیچ شرکت تکنولوژی به ارزش صدها میلیارد دلار می تواند ایستادن در مقابل آمریکا در سال 2020 و وانمود کند که هیچ چیز می تواند انجام شود. و پنهان شدن پشت ‘آزادی بیان’ است ناخوشایند از شرکت ها با چنین انسان های فکری و مالی سرمایه است. اگر واقعا هیچ چیز می تواند انجام شود چه بود و نقطه جمع همه این ممکن است?

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de