65 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که خطر ابتلا به داده های خود را به علامت های تجاری

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

مردم مایل به اشتراک گذاشتن داده ها با مارک های به طور فزاینده ای می خواهید بدانید که ارزش آنها دریافت می کنند بیشتر در معرض خطر از داده ها به خطر بیافتد بنابراین تعداد بیشتری به خصوص مسن تر
نسل هستند خود را پاکسازی تاریخچه مرورگر و کوکی ها با توجه به بررسی یافته های شنبه منتشر شد.

InfoGroup بررسی 1000 مصرف کنندگان به درک بهتر نگرش خود را نسبت به
حفظ حریم خصوصی. گزارش — حریم خصوصی مهم: چگونه نسل های مختلف فکر می کنم
در مورد داده های خود را — نشان می دهد تفاوت بین نسل ها و فراهم می کند بینش به استراتژی های شرکت می توانید به ساخت اعتماد مصرف کننده.

نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی ادامه
به رشد. برخی از 88% از مصرف کنندگان در نظر سنجی در مورد حفظ حریم خصوصی از داده های خود را و 80% خیلی بیشتر نگران امروز در مقایسه با گذشته است.

برخی از 60 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند حریم خصوصی هیچ
دیگر وجود دارد در این “بیش از حد متصل به” جهان هنوز 57 درصد نگران هستند که محصول آنها برای جستجو آنلاین آگهی در رسانه های اجتماعی مانند Facebook یا Twitter. این نشان می دهد یک
عدم درک مشترک تاکتیک های بازاریابی است که با استفاده از اطلاعات مصرف کننده برای بهبود هدف قرار دادن و آگهی ارتباط.

تبلیغات

تبلیغات

همه پاسخ دهندگان به خصوص بزرگسالان در سنین 55 و گفت: آنها اقدامات بیشتری
برای محافظت از اطلاعات خود را با وجود این واقعیت پاسخ دهندگان انتظار می رود شرکت ها برای محافظت از داده های خود را. در نظر بسیاری آن را یک خطر برای ارائه اطلاعات شخصی و اطلاعات کارت اعتباری برای کسب و کار.

در واقع
65 درصد از مصرف کنندگان در نظر سنجی به شدت موافق یا موافق این خطر را به یک شرکت اطلاعات شخصی خود را مانند ایمیل و شماره تلفن.

برخی از 55 درصد از مصرف کنندگان “به شدت
موافق” است که شرکت آنها انجام کسب و کار باید با حفظ اطلاعات خود را امن و پس از 28 درصد که موافق و 10% که نه موافق یا مخالف و 5 درصد اختلاف نظر دارند. تنها 2 درصد به شدت مخالف است.

مصرف کنندگان بیشتر متفکر در مورد استفاده از یک کامپیوتر رومیزی در مقابل یک برنامه تلفن همراه هنگامی که به اشتراک گذاری اطلاعات حساس اعتقاد به تفاوت مهم برای امنیت داده های خود را.

کسانی که در سنین بالاتر از 55 سریع به می گویند که آنها خود را محدود استفاده از رسانههای اجتماعی به منظور جلوگیری از افشای اطلاعات شخصی است. Facebook کاربر داده ها نشان می دهد که افراد 55 ساله و مسن تر تمایل به
سنگین کاربران از پلت فرم. متولدین ثبت بالاترین رشد در تصویب Instagram و واتساپ.

این تحقیق همچنین نشان می دهد که دیگر نسل نگرش متفاوت بر اساس یک
شرکت بخش. در میان سران گروه های سنی به ویژه در خدمات مالی و بهداشت و درمان در نظر گرفته شده قابل اعتماد ترین بخش ها. نسل جوان نیز در نظر گرفتن این سنتی
صنایع قابل اعتماد ترین, اگر چه به میزان کمی کمتر.

نسل جوان تمایل به اعتماد جدیدتر صنایع مانند ارائه دهندگان ایمیل و شرکت های فن آوری بیش از مسن
نسل است.

نسل های قدیمی تر کمتر و راحت با تکنولوژی جدیدتر خدمات نسبت به همتایان جوان تر, اما آنها کاملا مخالف این ایده است. صوتی-شناخت
فن آوری های مانند آمازون الکسا و اپل Siri برای مثال در حال حاضر به خصوص منطقه امیدوار کننده برای نوآوری حتی اگر اکثر مصرف کنندگان هنوز هم استفاده از آنها را برای فعالیت هایی مانند بازی
موسیقی یا خاموش کردن چراغ.

مقررات و انطباق می تواند کمک به کاهش ترس مصرف کنندگان مورد اعتماد است. در واقع 74 درصد از متخصصان امنیت سایبر معتقدند رعایت الزامات
یک “خیلی” یا “بسیار” راه موثر برای حفظ داده ها امن است.

در حالی که بازاریابان گاهی اوقات مشاهده قانون حفظ حریم خصوصی به عنوان یک عامل بازدارنده به دلیل آن ممکن است محدود کردن تلاش های بازاریابی
مصرف کنندگان آن را به عنوان یک منبع امنیتی است.

زمانی که مارک توضیح روش آنها مطابق با مقررات حفاظت از داده های مشتریان, مصرف کنندگان گاهی اوقات مایل به رضایت به های خود را
داده اگر چه اکثریت پاسخ دهندگان به نظرسنجی هیچ آگاهی از CCPA یا GDPR.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>