76 درصد از خانواده های ایالات متحده باید OTT خدمات در مقابل. 62% سنتی پرداخت تلویزیون

سه چهارم (76 درصد) از ایالات متحده آمریکا
خانواده ها تا به حال OTT ویدیو, سرویس اشتراک, در مقابل تنها 62% سنتی پرداخت خدمات تلویزیون همانطور که از پایان ماه مارس با توجه به تجزیه و تحلیل جدید از پارک همکاران بر اساس یک نظرسنجی از 10,000
ایالات متحده پهنای باند خانوار.

با سینما بسته و تولیدات سینمایی و رویدادهای زندگی می کنند لغو و یا به تعویق افتاد با توجه به همه گیر “خدمات فاقد آن هستند برخی از دلار محتوا
در همان زمان فیلم به طور کلی مصرف تسریع می گوید:” استیو Nason مدیر پژوهش, پارک همکاران. “خدمات OTT در پاسخ با اضافه کردن منابع جدید و تمدید رایگان
محاکمه. به عنوان یک نتیجه, OTT اشتراک را افزایش داده اند در حالی که بوسیله اسباب گردنده است کمی کاهش یافته و از سال گذشته است.”

“اما ما را به عنوان مستندات سهولت اگر این استراتژی منجر به
رشد پایدار و یا اگر OTT صنعت نیاز به تنظیم دوباره به مشاهده الگوهای” او می افزاید.

تبلیغات

تبلیغات

از 41 درصد از خانواده هایی که در زمان محاکمه اشتراک برای حداقل یکی از خدمات OTT در
12 ماه گذشته 69 درصد به تصویب حداقل یک اشتراک پرداخت می شود, با توجه به بررسی.

“محاکمه ارائه می دهد می تواند موفق در جذب کاربران جدید اما به عنوان رقابت را افزایش می دهد و خانواده
بودجه های کوچک ارائه دهندگان نیاز به بررسی سرویس جدید مدل های مانند ساخت بخشی از محتوای رایگان و یا تخفیف ارائه به دیگر تعهد اشتراک” Nason ادعا میکند.

در میان همه
خانواده هایی که گزارش اشتراک به حداقل یکی از خدمات OTT در 12 ماه گذشته بیشترین-ذکر دلیل (حدود 30%) بود که مایل به تماشای یک برنامه خاص به دنبال ارائه یک محاکمه رایگان
(نمودار بالا).

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im