لغو بازیهای المپیک تابستانی است که تلویزیون بدترین سناریو

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

یک قطعه کلیدی از سنتی هزینه تبلیغات تلویزیونی در اواخر جولای — اوایل اوت در خط — از $1.25 میلیارد دلار است که Comcast را NBCUniversal کشیده است که تا کنون برای سال 2020 توکیو بازی های المپیک در تابستان امسال است.

برای شرکت Comcast در خوش بینانه المپیک برگزار خواهد شد. اما ژاپن خواهد بود تصمیم نهایی در پایان ماه مه.

اگر چه این بازی ها اتفاق نمی افتد و یا شاید می شود
بسیار باریک رویداد در محل دیگری مانند اروپا ؟

گزارش ها نشان می دهد coronavirus — که شاید نمی خواهد به سرعت در حال تشدید در تابستان — هنوز هم یک مسئله به خصوص که در آن
میلیون ها نفر در سایت طرفداران المپیک/مصرف کنندگان در ژاپن جمع آوری خواهد شد.

می تواند یک تصور عمده ورزشی تلویزیون رویداد بدون ورزش ناظران در عرصه های استادیوم و سالن در ژاپن ؟ تصور کنید فقط ورزشکاران
که با دقت نمایش رقابت در یک محیط کنترل شده. که می تواند اتفاق می افتد.

در حال حاضر برخی از کسب و کار رویداد مروج در حال لغو یا تغییر کنفرانس تلاش-در-سایت
مکان در حال تبدیل به مجازی اینترنت-تنها رویدادهای زندگی می کنند.

تبلیغات

تبلیغات

فکر می کنم از این گسترش به ورزش نیز هست — در کوتاه مدت. برخی در حال فکر کردن در مورد فوتبال اروپا بازی در حال بازی
در آینده روز بدون هیچ گونه طرفداران در می ایستد.

در اخیر مورگان استنلی تکنولوژی رسانه و مخابرات کنفرانس در سان فرانسیسکو برایان رابرتز رئیس هیئت مدیره-مدیر عامل شرکت Comcast پارسیان گفت: این شرکت NBCUniversal بزرگ ورزشی
رقابت-جولای 24-Aug. 9 — در حال حاضر در برنامه. “آنچه من می دانم این است که آن را کامل بخار جلوتر… “من خوشبین هستم به المپیک می رویم به اتفاق می افتد. من به دنبال به جلو
برای بودن وجود دارد,” او گفت:.

هر چند ژاپن است که به عنوان آسیب دیده به عنوان آن هنوز هم یک تعداد عمده ای از عفونت کروناویروس در مقابل اروپا و شمال امریکا است. که بدان معنی است Comcast را
استودیو یونیورسال پارک در اوزاکا ژاپن تا به حال به برای حداقل دو هفته.

رابرتز است که بیشتر خوش بینانه است. پکن, چین, پارک آغاز شده است ساخت و ساز دوباره پس از ساختمان شد
متوقف برای چند هفته.

بازگشت به بازی های المپیک-و شاید سطح بعدی مربوط به رسانه ها اخبار کسب و کار. چه اتفاقی می افتد به $1.25 میلیارد دلار در آگهی های تلویزیونی می پردازد در حال حاضر متعهد به
NBCUniversal باید بازی های المپیک به تعویق افتاد-یا لغو ؟

در حالی که برخی از این پول می تواند معطوف به دیگر NBCU سیستم عامل می توانید تصور کنید که بازاریابان نیز می خواهید پول نقد به عقب
به سرعت و سپس با استفاده از این پول برای کمک به سوخت تابستان مصرف کننده ارتقاء مبارزات. آیا ممکن است تصمیم در ژاپن بود که زمان کافی برای ایجاد تغییرات ؟

جف Wlodarczak,
سرگرمی/سلامت تحلیلگر به صورت محوری گروه تحقیقاتی می گوید: “در حال حاضر ما در حال فرض کنید المپیک حرکت رو به جلو به عنوان برنامه ریزی شده — هر دو در ژاپن و یا احتمالا دوباره واقع به انگلستان در
رویداد بازی های المپیک هستند به تعویق افتاد/لغو Comcast بیمه برای پوشش هزینه ها.”

اطمینان حاصل کنید. اما در جایی که آن را ترک ایالات متحده تلویزیون بازاریابان — به عنوان به خوبی به عنوان بزرگتر در سراسر جهان المپیک بازاریابی
مشارکت است ؟ که در آن است خود را بیمه کنید ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>