راهنمای مارک بردن بازی خود را در طول Covid-19 بحران

با ظهور Covid-19 هر کس ممکن است احساس وجود دارد تعداد محدودی از کسب و کار جدید و فرصت های خارج وجود دارد در سراسر چشم انداز آژانس. اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که در بهترین سنت از انعطاف پذیری UK توسعه کسب و کار متخصصان نیاز به “آرامش خود را حفظ و حمل در”. فرصت وجود دارد خارج وجود دارد برای کار جدید اگر شما به اندازه کافی سخت نگاه.

من می خواهم برای ریختن به نور کمی در مورد آنچه که ما دیده ایم در سراسر انگلستان به اشتراک گذاری این روند ما شاهد بوده ام در Winmo و به دیدگاه نکته ها و دسته ها که پر رونق هستند در طول این زمان نامشخص است. این دیدگاه می آید از کار کردن با صدها نفر از توسعه کسب و کار مردم در سراسر انگلستان آن را نیز می آید و از ما واسطه همکاران.

ما شاهد بسیاری از این در تکنولوژی اطلاعات فضایی به ویژه با P&>, Mondelez و یونیلور. ما همچنین شاهد یک افزایش بزرگ در صرف سراسر غذاهای راحتی بیش از حد از جمله مارک های چنین به عنوان Ferrero پیتزا اکسپرس McVities و Cadbury که به طور چشمگیری افزایش یافته آگهی خود را صرف ، دلیل این است که مصرف کنندگان در حال گذراندن وقت در خانه و به دنبال فرصتی برای افراط در آنها بسیار دوست داشتنی و غذاهای راحتی. در حالی که لوکس مواد غذایی ممکن است در تلاش است وجود دارد یک فرصت بزرگ برای مارک های رقیب که در حال ارائه مطلب در تقاضا جایگزین.

در مقابل به اعتقاد برخی از خرده فروشان انجام می دهند به خصوص به خوبی در گرفتن که به اشتراک گذاری صدا. فروشندگان خیابان بالا در حال تغییر بودجه خود را از تجربی و instore به تجارت الکترونیک. در Winmo را دیده ایم شرکت از جمله کالاهای اساسی پرتاب فوق العاده ای صرف به تبلیغات تلفن همراه در سراسر رسانه های اجتماعی,حمایت, پست, ساختمان بازار در آمازون و فشار تقاضای مصرف کننده به آن کانال.

مصرف کنندگان در حال حاضر خرید از این برندها به عنوان آنها در حال حاضر به دنبال به روز رسانی که در دفتر صندلی یا میز خود را که باید جایگزین شده است بسیاری از سال پیش.

ما نیز دیده می شود برخی از افزایش قابل توجهی در دیجیتال صرف برای برخی از برندها به اندازه 1000% از اواسط ماه مارس. دیجیتال تبلیغ صرف یک پروکسی برای همه فرمت های دیگر رسانه ها و این یک شاخص پیشرو در آنچه مورد اتفاق می افتد در سراسر گسترده کمپین های بازاریابی. ما نیز دیده می شود این همه فعالیت دیجیتال ترجمه به فعالیت های دیگر مانند پادکست حمایت مالی است. صوتی دیجیتال گرفته شده یک آسانسور بزرگ در دو هفته گذشته که در آن مبارزات منتقل شده از دیجیتال با حمایت و محتوا و تاثیر گذار در بازاریابی بالا بردن به ساختارهای رسمی و مبارزات. خرده فروشی کاملا مرده است, شما فقط نیاز به توجه به آن دسته از شرکت هایی که در حال pivoting به سرعت در حال حرکت از در فروشگاه ترافیک و KPI را برای توسعه تجارت الکترونیک قوی ساختار.

صفحه اصلی بهبود (persian) است یکی دیگر از منطقه بزرگ به تمرکز بر روی. بسیاری از خرده فروشان و پلت فرم شرکت در این فضا انجام می دهند فوق العاده است. این نیز قطاری از شرکت در تمیز کردن خانه و لوازم خانگی فضا از جمله Dyson رابرت Dyas و Homebase.

ما دیده ایم این پشتیبانی شده توسط یوتیوب و “چگونه به” فیلم که در آن علامت های تجاری از جمله Dyson خود را افزایش داده اند صرف توسط 89.9%. آنچه ما همچنین شاهد در هر دو از این دسته ها نیست فقط مارک های بزرگ که هزینه های. ما در حال شروع به دیدن تازه واردان می رسند در این دسته هستند که clambering برای این بازار و به اشتراک گذاری صدا. در اکثر موارد بیشتری وجود دارد تجدید نظر شود و توانایی برای انطباق با آنها کوچکتر از این رو باید کوچک تیمهای بازاریابی و نیاز به کمک از سازمان ها در حال حاضر.

یکی دیگر از فضا به تمرکز بر روی منافع و سرگرمی. ما دیده ایم یک بالا بردن در شرکت هایی مانند لگو, پلی استیشن, Electronic Arts و نینتندو.

این دسته بندی خود را افزایش داده اند صرف بیش از 90% در تبلیغات دیجیتال با حمایت و تاثیر گذار در بازاریابی با توجه به این واقعیت است که مصرف کنندگان به دنبال به نگه داشتن خود را سرگرم در حالی که آنها در خانه بمانند.

آخرین دسته به ذکر است که اشتراک و عضویت, خدمات, ما دیده ایم افزایش کلاس های آنلاین از جمله Peloton, Fiit تلویزیون آینه و دیگر شرکت ها در فضای تناسب اندام که باید مقدار زیادی از صرف. عضویت در خدمات است که به افزایش خود صرف عبارتند از هری در حال حاضر تلویزیون و دیزنی به علاوه. در حال حاضر مارک های از جمله Peloton صرف 89 درصد از بودجه خود را در انگلستان به تنهایی.

به طور کلی وجود دارد مقدار زیادی از فرصت ها در سراسر دسته من ذکر و وجود زمان برای خلاق پیدا کردن راه ما می تواند به آنها برسد. بسیاری از توسعه کسب و کار پایین می آید به طرز فکر. وجود دارد در حال توسعه کسب و کار در خارج وجود دارد در حال حاضر پر رونق آن را قطعا زمان خود را به درخشش. آنچه که من آموخته ام در کسب و کار جدید است که اگر شما قادر به تنظیم آن انتظارات به طور موثر شما با توجه به کلید به قلعه.

در حالی که آن را یک چالش برای بسیاری از, برای کسانی از ما مشغول به کار در توسعه کسب و کار ما می دانیم که تغییر اغلب به ارمغان می آورد فرصت است. خودتان را ناعادلانه مزیت بیش از رقبای خود را و نگاه کردن به صورت های مختلف فروش باعث شود که ممکن است سیگنال بالقوه بررسی و یا صرف افزایش می دهد. برخی از این نزدیک به خانه به عنوان ما می بینیم بسیاری از مارک های حمل بار با فعالیت های باقی مانده و مصمم.

دیو کوری است, مدیر عامل شرکت Winmo منجنیق و عار (ایالات متحده)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net