نگاهی به شش مسیرهای ممکن برای حمل و نقل سریع در سراسر Burrard ورودی

پتانسیل مسیرهای نزدیک تر خواهد شد مورد بررسی قرار گرفت در مرحله دوم از ویژگی های مطالعه امکان سنجی در ماه های آینده.

این اتوبوسی دریایی همچنان یکی از محبوب ترین راه های حمل و نقل در سراسر Burrard ورودی. آرلن Redekop / PNG

یک سوم عبور, ارتباط, North Shore, به ونکوور و فراتر از آن شده است مورد بحث توسط هر دو محلی و استانی در سرزمین اصلی پایین تر. این استان به تازگی اعلام کرده است که انتخاب شش کلی راه برای یک “ظرفیت بالا حمل و نقل عبور” که از آن خواهد شد در نظر گرفتن یک نگاه دقیق تر در طول مرحله دوم یک مطالعه امکان سنجی انجام می شود و در ماه های آینده.

هیچ جزئیات بیشتر در مورد گزینه های مختلف منتشر شد دیگر از خود را به طور کلی نقاط شروع و پایان و به عنوان تمام, North Shore, شهرداران موافق کار زیادی باقی مانده است که باید انجام شود قبل از اینکه یک مسیر دلخواه و یا راه را می توان انتخاب شده است.

“این یک گام مهم به سوی هدف بلند مدت برای تسکین احتقان در ساحل شمالی گفت: غرب ونکوور شهردار مریم-ان غرفه. “ما نیاز به اعمال سخت گیری به چنین قابل توجهی انجام و چنین هزینه پول پس از آن به سمت راست انجام می شود.”

با کمک از برخی از کارشناسان ما در زمان یک نگاه دقیق تر در گزینه های پیشنهادی.

1. مرکز شهر ونکوور به Lonsdale از طریق اولین باریک (تونل)

یک تونل بین ونکوور و ساحل شمالی تحت اولین باریک در نظر گرفته شده است پس حداقل 1950s هنگامی که وجود دارد یک پیشنهاد برای $25 میلیون چهار خط زیر آب span.

مزایای استفاده از یک تونل در این مکان است که شده است وجود دارد کار قبلی بررسی ژئوتکنیک شرایط طول کوتاه از عبور و نسبتا کم عمق آب که همه را پایین آوردن هزینه.

“من می توانید ببینید اولین باریک و باریک دوم به عنوان برخی از جاذبه فضایی چشم انداز و ژئوتکنیک دیدگاه نسبت به چیزی است که اتصال به طور مستقیم Lonsdale و اسکله ایستگاه” گفت: دانشگاه B. C. استاد زمین شناسی مهندسی اریک Eberhardt.

یک چالش خواهد بود ساخت یک نقطه دسترسی به تونل از طریق پارک استنلی اما Eberhardt گفت: این امر با ارائه اتاق کافی برای رسیدن به عمق مورد نیاز برای رفتن زیر ورودی و بدون شیب.

اما ارتباط با غرب و پایان دادن به غرب ونکوور ممکن است در تضاد با هدف اتصال موجود جرم سیستم های حمل و نقل, او گفت:.

“که در آن آنها را به … وزن جوانب مثبت و منفی” Eberhardt گفت.

در حالی که تمام شش گزینه های امکان پذیر در شهر ونکوور شمالی, شهردار لیندا Buchanan فکر می کند این یکی و چهارم ممکن است نتایج بهتر.

Squamish ملت افغانستان. Khelsilem گفت: ملت ایران تصمیم گرفته است بر روی گزینه مورد نظر به دلیل یک مقدار قابل توجهی از کار هنوز هم باید انجام شود — از جمله ارزیابی اثرات در این کشور حقوق و عنوان — اما کسانی که مقطع اول و دوم باریک دارای مزایای قابل توجهی به دلیل اتصال به Squamish جوامع است. عبور اولین باریک را از طریق خود بزرگترین جامعه Xwemelch’stn.

2. مرکز شهر ونکوور به Lonsdale از طریق برککتن نقطه (تونل)

در دهه 1960 یک برنامه ظهور برای $100 میلیون تونل از برککتن نقطه به ساحل شمالی که شامل $40 میلیون اسکله آزادراه. آن رفت و هرگز در هر نقطه اما آن را تا به بسیاری از مزایای استفاده از اولین باریک عبور.

تفاوت بین این و اولین گزینه است با لینک مستقیم به ونکوور شمالی در سمت شرق از شیر دروازه در مقابل رفتن به وست ونکوور در سمت غرب.

استفان Nieweler یک محقق دکترا در جغرافیا و sessional مربی در حمل و نقل در دانشگاه سیمون فریزر معتقد است این گزینه مشروع است و به احتمال زیاد فینالیست در استان مطالعه است.

3. مرکز شهر ونکوور به Lonsdale (تونل)

چالش های اصلی با استفاده از این گزینه می توان عمق Burrard ورودی بین Lonsdale اسکله و بارانداز ایستگاه است که تخمین زده می شود حدود 70 متر در عمیق ترین نقطه, و این واقعیت که این امر می تواند طولانی ترین عبور.

Eberhardt گفت: هر تونل عبور را باید حوصله و زیر شاسی در “صالح راک” و این درجه برای ورود و خروج تونل می تواند شیب دار بسته به جایی که نقاط ورود و خروج قرار دارد.

در حالی که مهندسی و ساخت و ساز خواهد بود یک چالش و هزینه به احتمال زیاد خواهد بود که بالاترین در $1 میلیارد یا بیشتر Eberhardt گفت: مسیر اتصال خواهد عمده جمعیت و مراکز حمل و نقل هاب.

“بدون شناخت کامل اهداف است که آنها در حال تلاش برای رسیدن به, به من, Lonsdale اتصال به اسکله ایستگاه به نظر می رسد بسیار جذاب از یک چشم انداز از اهداف نشست از نظر حمل و نقل انبوه دلیل این که شما در حال اتصال به موجود SkyTrain کانادا, خط, سیستم,” او گفت:.

الکس Bigazzi استادیار در UBC بخش مهندسی عمران و مدرسه از جامعه و برنامه ریزی منطقه ای توافق کردند. او گفت: به احتمال زیاد خواهد شد جذاب برای کاربران حمل و نقل و موثر در گرفتن بیشتر از حمل و نقل سفر — به خصوص کسانی که می خواهند بیشتر بدون درز سوار به ونکوور و فراتر از آن به ساری لنگلی و ریچموند.

اما با حمل و نقل بودجه عنوان یک دغدغه دائمی در منطقه Nieweler گفت: این مسیر از ونکوور به Lonsdale است “غیر کامل-استارت” از آنجا که ورودی عمیق است و تونل ساخت و ساز خواهد بود “ضربه بودجه.”

4. مرکز شهر ونکوور به Lonsdale طریق دوم باریک (پل جدید)

این معلوم نیست که این گزینه خواهد اتصال به حمل و نقل سریع و چه مسیر آن را برای دریافت وجود دارد, آیا زیرزمینی در درجه یا بالا اما این مسیر خواهد اتصال مرکز شهر ونکوور به ساحل شمالی بدون هزینه تونل.

در حالی که هیچ برآورد شده است ارائه SkyTrain پل در سراسر رودخانه فریزر که باز در سال 1990 $هزینه 33.4 میلیون دلار برای ساخت از جمله مسیر کار می کنند.

Eberhardt گفت: مترو ونکوور پروژه برای ساخت یک تونل در زیر آب Burrard ورودی در دوم باریک که در حال انجام است می تواند با ارائه ارزش ژئوتکنیک اطلاعات برای ساخت و ساز پل.

به دلیل استفاده از زمین و حمل و نقل هستند با هم گره خورده Bigazzi گفت که آیا این گزینه می شود یکی از آنهایی که مورد نظر بستگی دارد چقدر densification ونکوور می خواهد در طول یک پتانسیل مسیر از طریق آن به سمت شرق است.

5. برنابی به Lonsdale طریق دوم باریک (پل جدید)

Nieweler مورد مطالعه در نظر گرفتن حمل و نقل سریع به ساحل شمالی از برنابی و استدلال می کند که با استفاده از این کریدور از برنابی به Lonsdale و در غرب ونکوور باعث می شود بیشتر حس و دارای مزایای بیشتری از سوری-لنگلی SkyTrain یا مترو به UBC به دلیل رشد است که برگزار خواهد شد در طول مسیر.

منطقه نورث ونکوور شهردار مایک کمی گفت: دو گزینه ارتباط شمال ونکوور به Burnaby, جالب ترین و ارائه فرصت های بیشتر برای ساخت و توسعه حمل و نقل محور و دسترسی های موجود مقرون به صرفه مسکن.

“غرب گزینه های رفتن از برخی از گران ترین کد پستی و به برخی از گران ترین پستی کدهای بنابراین احتمال است که ما را قادر به ساخت و یا دسترسی به مسکن مناسب توسط این گزینه ها بسیار محدود است” گفت: کمی.

او همچنین گفت: بسیاری از سفرهای به و از ساحل شمالی را شامل نمی در مرکز شهر ونکوور و شرق حمل و نقل سریع اتصال ارائه بهترین فرصت برای مردم از اتومبیل های خود را.


Ironworkers یادبود پل ساختاری صدا و می تواند به جای حمل و نقل سریع ،

PNG

6. برنابی به Lonsdale طریق دوم باریک (پل موجود)

این گزینه سهام این مسیر مزایای قبلی با این حال این جایزه به احتمال زیاد در حال ارزان تر از ساختمان های جدید حمل و نقل پل.

کمی گفت: Ironworkers یادبود پل است که به خوبی ساخته شده است و می تواند ساختاری جای یک قطار. Nieweler گفت: با استفاده از این پل را “مطلقا” توان ارزان ترین گزینه است اما اگر آن را امکان پذیر نیست ظرفیت مجاور حمل و نقل راه آهن پل می تواند به افزایش برای راه آهن نور است. Nieweler برآورد یک خط راه آهن نور به ساحل شمالی می تواند هزینه $100 میلیون دلار در هر کیلومتر اگر راه آهن پل جایگزین شد و یا به روز رسانی.

این استان مشخص نیست آنچه در آن به معنای استفاده از یک “موجود عبور از پل.”

این گذرگاه تنها گزینه واقع بینانه برای پاتریک Condon, James Taylor صندلی در چشم انداز و محیط های قابل زندگی در UBC دانشکده معماری و معماری منظر. او معتقد است ما باید هزینه پول کمتر و ساختمان بیشتر حمل و نقل.

“شما می توانید با استفاده از زیرساخت های موجود است که تنها یکی از این گزینه های که به نظر می رسد معقول و منطقی در این رابطه و آن را به آنچه در حال تبدیل شدن به مرکز این منطقه است که دیگر هیچ مرکز شهر ونکوور,” او گفت:. “مرکز این منطقه از نظر خانه و محل کار است که به تدریج در حال حرکت به سمت شرق پس از اتصال به برنتوود و یا در جایی که در مجاورت خیلی بیشتر حس می کند.”

[email protected]

twitter.com/jensaltman

مرتبط

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de