هارون Kwittken: من می خواهم به صرفه جویی در جهان با کک

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

کوکا کولا اخیرا پرده برداری از یک کمپین جدید که در واقع دوباره پوست را دوباره بوت, پیر, کمپین برای کمک به “سیمان” از آن خود اعلام کرد هدف به عنوان یک نام تجاری با قدرت متحد کردن مردم است. به سادگی آن را به عنوان یک تحول “متحد کردن و بالا بردن”.

والتر Susini معاون ارشد رئيس جمهور از بازاریابی EMEA در کوکا کولا گفت: به درام: “ما با نام تجاری است که در مورد آوردن مردم با هم. ما انجام داده ایم آن را برای 134 سال آن را یک نابغه ایده اما ما در حال رفتن به تمرکز بر آنچه ما بهترین است که متحد و بالا بردن… ما می خواهیم به یک پل است که به ارمغان می آورد مردم با هم است.”

پس این است چگونه Coca-Cola برنامه به ماندن مربوطه ؟ واقعا ؟ وحدت است واقعا این شرکت های جدید تونیک آنها می خواهند همه ما را به بالا? من یک ایده بهتر است. در من نیست نظر فروتن بهترین راه برای کوکا کولا به ماندن مربوطه – خواهد بود در واقع مرتبط – با تکیه بیشتر به سمت سالم از آن کسب و کار – آب گازدار و چای و قهوه و شیر. خندق شکر و شربت کسب و کار و سرمایه گذاری بیشتر در مبارزه با چاقی و دیابت.

بازگشت به مبارزات انتخاباتی. آن را راه اندازی در این هفته و اجرا خواهد شد و در اروپا تحت شعار “همه چیز بهتر است هنگامی که ما باز می کنیم” و با هدف کمک به رسیدگی به اختلافات بین مردم و چه Susini تماس روشن “همدلی شکاف است.” این ویدئو برای اولین بار می پرسد بینندگان این سوال می تواند اشتباه من بود? و طراحی شده است نشان می دهد که اگر جامعه تغییر برای بهتر مسئولیت برای اقدامات خود را, ما می خواهم زندگی می کنند در یک جای بهتر. آه.

برای اینکه عادلانه وجود دارد این است که برخی از قوام به نام تجاری. در گذشته آن را گرفته است نذر “هرگز به خجالتی و دور از مسائل اجتماعی” است که شامل مسائل جامعه+ حقوق. آن است که یک خط سخت به راه رفتن و موضعی منطقه به مصرف کننده توجه اما به عنوان یک نام تجاری بر خلاف پپسی را Kendall Jenner احتراق ناقص کک در واقع اتحاد بیشتر اجازه به دوباره آج قلمرو هدف.

در سال 2017, پیش از استرالیا به ازدواج همجنسگرایان رای با نام تجاری اضافه رنگین کمان چراغ به آن سیدنی بیلبورد و راه اندازی شد ‘عشق’ کک قوطی در حمایت از برابری ازدواج. که در همان سال آن را معروف با استفاده از یک نوشیدنی برای سرپا نگه داشتن در استخر پسر بچه تصویری که به اشاره ای به تجاوز+ فراگیر و تنوع است. موضوع پایداری نیز که با نام تجاری همچنان به دایره در اطراف متعهد به استفاده از حداقل 50 درصد مواد بازیافتی در بسته بندی و بازیافت به عنوان بسیاری از بطری های پلاستیکی به عنوان آن استفاده می کند تا سال 2030.

آن را در سال 2019 کک متوجه خطا راه خود را دوباره instating این CMO نقش آنها علنا کشته در سال 2017, با انتصاب مانولو ارریو. شاید این کمپین حمل علامت مانولو را تحت تاثیر قرار?

اما تلاش برای برقراری ارتباط از طریق همدلی خلاق به اندازه کافی وقتی که می آید به شرکت های بزرگ شخصیت ، نمی تواند مصرف کنندگان را از طریق مراجعه مه از برند خوبی? آن را فقط به کک. شرکت هایی مانند P&> متهم شده اند “فضیلت سیگنالینگ” زمانی که آنها با استفاده از خلاق, کمپین برای انتقال نام تجاری هدف (افزایش فروش). از همیشه’ “مثل یک دختر” کمپین برای ژیلت “سمی مردانگی” کمپین و اخیرا “نترسید” کمپین راز است.

در حالی که یونیلور اجرایی آلن Jope بود همه کسب و کار هنگامی که او اعلام کرد این شرکت قصد “دور” از هر مارک که فاقد هدف های اجتماعی است. من شخصا مانند Unilever رویکرد بهتر است. آن را واقعی در هر دو قصد و عمل است. Jope رویکرد نیز ممکن است در کاهش نیاز به ساخت هدف-محور دارایی های خلاق زیرا آنها در حال حاضر ساخته شده است به کسب و کار و در نتیجه در حال حاضر هسته ای به نام تجاری.

کک آخرین مبارزات انتخاباتی نمی کند به طور کامل ترک یک طعم و مزه بد در دهان من. زمان به نظر می رسد به تراز خوبی با Brexit با وجود Susini نظر که کوکا کولا “نباید موضع در مسائل سیاسی ما باید – و – گرفتن موضع در مسائل اجتماعی. زمانی که ما می بینیم بخش تبعیض نابرابری که در آن ما می خواهیم به صحبت. Coca-Cola نیازی به بحث در [مورد] تهمت یا Brexit; این مسائل ما.”

بیایید آن روبرو هستند در حالی که کک می گوید: این طرح شامل kpi ها در اطراف آنها چگونه در حال رانندگی مکالمات در اطراف همدلی و فروش هنوز هم رفتن به پایین-شماره خط خواهد بود که به تماشای داخلی.

در برخی موارد این می تواند ‘هدف کمپین از سال 2020’. نه این که من می خواهم به آن تماس بگیرید, در عین حال آن افزایش برخی از نقاط معتبر: آن را ایجاد یک نام تجاری تجربه آن را پشتیبانی یک علت خوب است و آن را به من کالایی, گمراه نوشتن در مورد آن.

آنچه که من می خواهم برای دیدن Susini بحث این است که چگونه کوکا کولا را توسعه ملموس اقدامات از طریق برنامه ها و کمک های مالی به سمت باعث می شود که پشتیبانی از تم ها. در غیر این صورت وجود یک خطر واقعی از آن که یکی دیگر از خوبی های اجتماعی کمپین تغییر ظاهر در یک آشکاری کپی از مقاصد تجاری.

به عنوان طراحان ما باید از خودمان بپرسیم که آیا این تکیه به هدف تبدیل شدن به یک #PurposeMeToo برای صنعت ؟

چرا که در حال حاضر آن را احساس می کند که بیشتر از نه علامت های تجاری انجام می دهند و بیشتر صحبت کردن به جای استفاده از کسب و کار خود را به عنوان یک قدرت خوب است. مقابله با مسائل جهانی در مبارزات به نظر می رسد عطر و طعم از این لحظه هنوز پس از نزدیک بازرسی بیشتر از اغلب نمی دانند و تمایل به دنبال از طریق در وعده خود و یا تاثیر معنی دار.

به جای چگونه در مورد مارک های شروع اقدام برای اولین بار و پس از آن توسعه مبارزات است که نشان می دهد یک دنیای واقعی تاثیر در زندگی آنها ما در حال صحبت کردن و مراقبت در مورد ؟

من می خواهم به صرفه جویی در جهان با کک. اما در حال حاضر که به نظر نمی رسد مانند یک احتمال است.

هارون Kwittken موسس و مدیر عامل برند و روابط عمومی سازمان KWT جهانی و خالق/میزبان محبوب با نام تجاری بر روی هدف پادکست

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>