AARP رسانه با همکاری Bausch +
Lomb را PreserVision ویتامین ها در یک کمپین به منظور بالا بردن آگاهی در مورد سلامت چشم.

حدود 16 میلیون آمریکایی مبتلا به دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) است که
یکی از علل اصلی از دست دادن بینایی در بزرگسالان در سن 50 و بالاتر — گروه سنی AARP مخاطبان.

تخمین زده می شود که یک پنجم مردم بیش از سن 65 سال خواهد شد
بود با این بیماری تشخیص داده.

کمپین لقب “چشم انداز سال 2020” شامل یک سال رسانه های خرید که پشتیبانی خواهد شد در AARP مجله و اختصاصی آنلاین مرکز چشم در AARP.org’s eye-health channel.
PreserVision منحصر به فرد تبلیغ برای سال 2020.

تبلیغات

تبلیغات

این کمپین را نیز شامل ویدئو های جاسازی شده در سراسر AARP.org اختصاصی کمپین های ایمیل و Facebook ads.

AARP مجله فوریه/مارس مسئله “60+ نسخه” شامل “چشم انداز 2020” سرمقاله گسترش با PreserVision آگهی و دو جلد flip ads.

اخیر AARP نظرسنجی
می یابد اکثر آمریکایی ها بیش از 50 نگران هستند که از دست دادن بینایی می تواند بر کیفیت زندگی خود را با 83 درصد گزارش آنها از ترس از دست دادن چشم خود را بیش از هر حس دیگر.

تقریبا تمام پاسخ دهندگان
(92%) در مورد تجربه سلامت چشم شرایط به عنوان سن آنها. اما کمتر از 20 درصد گزارش که به تاریخ و یا فعالانه تحقیق در مورد چشم-اطلاعات سلامت. برخی از 61 درصد گزارش داشتن
چشم آزمون در سال گذشته و 51 درصد گفت: آنها تا به حال یک چشم متسع شده ،

“ما بررسی به وضوح نشان می دهد که افراد مسن نگران سلامت چشم و نیاز به اطلاعات بیشتر
در مورد حفاظت از چشم انداز خود را” اظهار داشت: Stephen پررین ویژه پروژه های ویرایشگر برای AARP مجله. “تا سال 2020 به ما می دهد یک بار برای همیشه سکوی پرتاب به آموزش خوانندگان ما
در مورد اهمیت سلامت چشم و ما نگاه به جلو به spotlighting موضوع در طول سال است.”

محتوا شامل نشانه هایی از چشم انداز مشترک مسائل مربوط به تحولات جدید در
تشخیص و درمان پزشکان مشاوره و داستان از افرادی که در زندگی با شرایط چشم.

AARP می رسد نزدیک به 38 میلیون عضو در سراسر کشور تولید یکی از
کشور بزرگترین گردش انتشارات.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im