ABC عملیات در صف مقابل تلویزیون تغییرات می تواند تاثیر فرایند فروش

در این فرار و سوال برانگیز تلویزیون, بازار, است, دیزنی یک انقلابی لحظه ای — احتمالا مربوط به صف مقابل تلویزیون روند ؟

یک نیویورک تایمز داستان می گوید باب
Iger والت دیزنی در حال آمدن است به
گرفتن سلطنت از شرکت در یک سرعت در حال تحول
همه گیر دوره — تنها چند هفته پس از از دست دادن خود را مدیر عامل شرکت نقش است.

با توجه به داستان او گفت: همکاران به تازگی در مورد پایان دادن به گران, مدرسه قدیمی تلویزیون شیوه های مانند تبلیغات
upfronts و تولید خلبانان برای برنامه هایی که ممکن است هرگز هوا.

در حال حاضر ما را به این مرجع برنامه های تلویزیون در فرآیند توسعه-و نه واقعی چشمگیر تبلیغات بازار که در آن برخی از $20
میلیارد دلار شده plunked توسط عمده تلویزیون تبلیغ برای خرید ارزش یک سال از تلویزیون سنتی پیام.

داستان نیست به جزئیات خاص. اما ما فرض کنیم چند شبکه های تلویزیونی گروه
خواهد منتقل می کند تا توانایی جلب میلیون ها نفر/میلیاردها دلار درآمد تبلیغ در واقع در صف مقابل تعهدات” توسط تبلیغ کنندگان — حتی در یک مقدار نرمتر بازار است. (پس از سال 2008 مالی
بحران سال 2009 در صف مقابل بازار پایین بود 12.5 درصد در دلار و حجم با توجه به رسانه های دینامیک)

تبلیغات

تبلیغات

همه این ها ممکن است متفاوت باشد — در یک زمان مهم در حال حاضر است که تلویزیون در صف مقابل تبلیغات بازار
به طور معمول در ماه ژوئن برگزار شد که برخی به تاخیر می افتد و برای چند ماه. یک دیوار خیابان برآورد می گوید: این سال را چشمگیر تر خواهد بود “انعطاف پذیر” با راه کمتر موجودی به فروش می رسد —
40% به 60% از یک شبکه ad موجودی به فروش می رسد در مقابل معمول تر از 70 درصد به 80 درصد محدوده.

برای سال, تلویزیون, شبکه های رسانه ای-خرید مدیران تا به حال بسیاری از شکایات در مورد چشمگیر آگهی
بازار — اساسا بازارهای آتی محافظت می کند که یکی از تبلیغات قیمت گذاری بهره در طول یک تلویزیون های نجومی.

بخشی از این امر به عنوان یک پیری تبلیغات فرآیند فروش به امن تضعیف
عرضه تلویزیون حق بیمه رتبه بندی امتیاز. یکی دیگر می آید از یک هنوز glutted تعداد تبلیغات تلویزیون پیام در هوا.

علاوه بر این, در صف مقابل بازار ارائه نمی شود در نزدیکی زمان واقعی
توانایی برای تنظیم و یا سطح شیب دار تا مبارزات انتخاباتی آگهی در پاسخ به بازار و یا اقتصاد. رسانه های دیجیتال-حتی با آن اشکالات و کاستی — است که. هنوز هم وجود دارد محدود ردیابی
کسب و کار نتیجه/اسناد معیارهای در میان بسیاری از شبکه های تلویزیونی.

در حال حاضر مثبت: سازمان های رسانه ای نه تنها برای امنیت بالا حق بیمه تلویزیون قیمت گذاری در یک قیمت خوب اما یکی که در آن چشمگیر بازار
محافظت از خود را در دراز مدت قیمت سالانه “پایگاه.”

این به این معنی در حالی که هزینه در هر هزار نفر بیننده قیمت (CPMs) ممکن است 5 ٪ تا 7 ٪ سالانه را افزایش می دهد به طور منظم, سال در, سال از, با نام تجاری عمده
در صف مقابل فروشنده واقعی CPM به طور معمول ثابت به آن موجود تاریخی قیمت پایه مدل.

مزیت دیگر: هر چند کاهش برخی در سال های اخیر به طور کلی شبکه های تلویزیونی همچنان به
حفظ بزرگ رسیدن به عامل هنوز هم به رسمیت شناخته شده به عنوان یک مزیت بزرگ بیش از دیگر رسانه ها برای علامت های تجاری در هدف قرار دادن رسانه های ایالات متحده کاربران و مشتریان است.

بدون شک تلویزیون سنتی سیستم عامل شده اند
تضعیف به عنوان رسانه ای کاربران را به آرامی در حالیکه به رسانه های دیگر — برای اولین بار همزمان و تلویزیون کابلی در اوایل 1990s بعد به رشد رسانه های دیجیتال, سیستم عامل, شروع در اواسط 2000s.

در حال حاضر ما
در نامشخص رسانه های بازار که در آن حتی بزرگ رسانه های دیجیتال شرکت هایی مانند Facebook و گوگل در حال برآورد شدت پایین تر قیمت گذاری در آینده دوره. Facebook می گوید دوره اخیر شاهد
بزرگ 25% شاقول در آن CPMs.

از این, یکی از شگفتی اگر شدت های مختلف تلویزیون در بازار رسیده است برای یک تغییر چشمگیر به آن اصلی تبلیغات تلویزیونی بازار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im