Abercrombie & Fitch برای ساخت محلی بازاریابی تیم به عنوان بخشی از تبلیغ صرف افزایش

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Abercrombie & Fitch را افزایش صرف بازاریابی برای دومین سال متوالی برای تکمیل رشد جدید خود را در منطقه ای بازاریابی هاب.

شرکت, مدیر اجرایی, Fran هوروویتس گفت: این شرکت در حال حاضر در “انتقال” بین در حال اجرا بازاریابی خود را به طور کامل از آمریکا و تقسیم بین صرف HQ و بازارهای محلی.

Abercrombie & Fitch که صاحب Hollister به عنوان به خوبی به عنوان آن eponymous برچسب شده با افتتاح دفاتر در لندن و شانگهای به اجرای آن EMEA و APAC مناطق بود. کسانی که هاب را آغاز کرده اند که تولید خود را فردی مبارزات محلی مشغول به کار در کنار بازاریابی جهانی عمل و نه برای آن است.

در حال حاضر, Abercrombie & Fitch در حال ساخت است که از این تیم و سرمایه گذاری پول بیشتر به آن “محلی سازی تلاش” به گفته رئیس امور مالی اسکات Lipesky.

این شرکت در حال حاضر تبلیغات برای دو برند مدیران بازاریابی در لندن و شانگهای به عنوان بخشی از محور.

دومی بازاریاب خواهد بود مسئول برای راه اندازی کمپین های چینی در خرده فروشی آنلاین سایت Tmall – “بزرگترین قطعه” Abercrombie & Fitch دیجیتال کسب و کار در APAC.

“ما واقعا هیجان زده در مورد برخی از تجارت و بازاریابی استعداد است که ما را به شانگهای و واقعا ساختمان یک طبقه بندی برای Tmall و ساختمان یک استراتژی بهتر برای Tmall در مقابل آنچه ما تا به حال در گذشته” گفت: با اجرایی Fran هوروویتس در تماس با سرمایه گذاران در این هفته (4 مارس).

“به وضوح وجود دارد مقدار زیادی از سر و صدا در خارج وجود دارد در بازارهای کلیدی اروپا و با کروناویروس در آسیا و حرکت کمتر” اضافه شده Lipesky “اما ما در حال خوش بلند مدت و رفتن به یک راننده کلیدی برای ما بلند مدت است.”

بازاریابی ‘step-up’

Abercrombie & Fitch در حال برنامه ریزی برای افزایش بودجه بازاریابی در سطح جهانی پس از سال گذشته صرف افزایش پرداخت در “مثبت متقابل کانال ترافیک و پشتیبانی مداوم دیجیتال رشد” گفت: Lipesky.

صرف بازاریابی و کلی هزینه های اداری’ گزارش شد که در پایین 2018 را $485m در $465m اما Lipesky تایید شکسته بازاریابی صرف افزایش در سال در سال.

“ما واقعا خوب گام تا بازگشت در سال 2018 با بازاریابی” Lipesky گفت. “ما همچنان در سال 2019 ادامه خواهد داد و در سال 2020 است.”

این شرکت ساخته شده است یک تلاش هماهنگ به صحبت می کنند به آن هسته Gen Z مشتری با گسترش رسانه های خرید در سراسر سیستم عامل های جدید مانند Tik Tok و انقباض و همچنین YouTube, Instagram و Spotify در.

این برند همچنین بازسازی خلاق خود را به صحبت می کنند بیشتر “اصیل” به آن تماشاگران نوجوان از طریق ‘جهان, نوجوانان, روانی, سلامتی, بعد’ و ‘Hollister اعتماد به نفس پروژه’.

نتایج جستجو برای سال مثبت شد به طور کلی با فروش خالص افزایش 1 ٪ به $3.62 میلیارد دلار رسیده است. فروش قابل مقایسه نیز با 1 ٪ افزایش یافت اما رشد آهسته از سال 2018 به 3 درصد در سال در سال افزایش دهد.

پایان 2019 مشخص شده دوم سال کامل از Abercrombie & Fitch را ‘رو به رشد در حالی که تبدیل فاز’ که – در کنار تلاش برای عملیاتی بازده – هدف حرکت تجاری از آن روز مرسوم فروشگاه ها و بالا تنه مدل به دوران مثبت و فراگیر.

خود را “شدید” کمپین برای مثال ویژگی های امثال ورزشکاران مگان Rapinoe و کایل Kuzma های “تجربه شخصی خود را از توانمندی بدن مثبت و غلبه بر موانع”.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>