آگهی شورای Holler رول کردن Emojis برای جوانان, سلامت روان آگاهی

آگهی شورای جشن جهانی Emoji روز امروز
توسط teaming با پیام tech شرکت Holler به سلامت روان آگاهی راحت تر به بحث در مورد به خصوص در میان کسانی که زیر سن 24.

کمپین های ایجاد شده در حال انجام توقیف بی دست و پا
کمپین معرفی گلدی & Mo, دو شخصیت طراحی شده برای تبدیل شدن به رسانه های اجتماعی شروع گفتگو.

این چت emojis (در اصل مینی متحرک کلیپ) در دسترس هستند در چت
برنامه های پیام رسانی و iMessage بنابراین مردم می توانند با ارسال آنها را به راحتی به دیگران برای بیان سریع فکر می کردم.

Holler در خانه, متحرک, استودیو طراحی خلاق است. این دو دوستان
برجسته در انواع روزمره صحنه و بیان طیف وسیعی از احساسات از جمله “آن بهتر می شود” “من برای شما اینجا هستم” و “آغوش.” در طول زمان آنها را به صورت یک
بیشتر روایت داستان به کمک مردم شروع به گفتگو در مورد بهداشت روانی.

تبلیغات

تبلیغات

“ما با الهام از مردم چگونه با استفاده از برچسب برای حمایت از هر یک از دیگر در طول انزوای اجتماعی برای لاغر
بیشتر به اهمیت سلامت روان” گفت: Holler هرزه.
“هنگامی که شما از دست رفته زبان بدن و تن در پیام شما نیاز به محتوای بصری برای پر کردن شکاف” او
توضیح می دهد. “بنابراین به جای فقط ناز محتوای بصری ما طراحی محتوایی که در نظر گرفته شده برای بیان و ارتباط — مطالب که مفید است و برخی از ابزار است.”

اگر چه
این emojis با هدف Gen Z, دیجیتال, برچسب’ درخواست تجدید نظر بسیار سازگار در سراسر جمعیت: 76 درصد از 18-29 ساله گفت: آنها تا به حال مکالمات تنها با استفاده از تصاویری تمام یا برخی از زمان در
پیام اما 68 درصد از 30-49 سال سن را به عنوان به خوبی در هر Holler داده است.

این شخصیت ها همچنین برجسته به عنوان بخشی از یک همکاری با هنرمند ناتالیا ست در سه نسخه محدود, موارد تلفن,
فروخته شده در caseable.com. درآمد حاصل از اهدا خواهد شد برای به دست گرفتن بی دست و پا شرکای JED پایه و اساس و بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im