آگهی شورای COVID-19 ابتکار پرده سلامت روان فاز

آگهی شورا در حال COVID-19
آگاهی در تلاش است در حال تحول به دور از آگاهی عمومی و پیشگیری از راهنمایی به تمرکز بر روی سلامت روانی و سلامتی تحت AloneTogether.com پورتال.

این اعلانات آگاهی عامه درمورد توسعه یافته برای پخش, چاپ دیجیتال و رسانه های اجتماعی کمک مستقیم به دنبال مخاطبان به AloneTogether.com. خلاق
دارایی برای #AloneTogether هستند که پشتیبانی شده توسط آمازون, GumGum Philo, پینترست, ق, ضربه محکم و ناگهانی چت Skimm, Infinite و کشش در میان دیگران. BigStar اهدا تولید برای این جدید خلاق
دارایی.

تبلیغات

تبلیغات

سرگرمی و جوانان برندهای ViacomCBS (MTV, Comedy Central, پاپ, تلویزیون و شبکه های دیگر) خود را به اهرم مربوطه سیستم عامل به تکرار فراخوان برای مردم به
ماندن در خانه در حالی که با اضافه کردن این صدایی دیگر به چرخش.

علاوه بر این هرست در حال ایجاد یک جدید چاپ PSA. و Holler ایجاد سفارشی جدید متحرک برچسب برای دیجیتال پیام رسانی سیستم عامل.
والت دیزنی تلویزیون همکاری در دارایی های جدید خواهد شد به اشتراک گذاری محتوا در سراسر کانال های خود و سیستم عامل.

بیشتر به تقویت این فراگستر, آگهی شورا را تصاحب
بی دست و پا سلامت روان کمپین است که بهینه سازی را به شما معرفی جدید اجتماعی دارایی و COVID-19 صفحه فرود, فراهم می کند که اطلاعات در مورد چگونه به حفظ سلامت روان در دوران بحران و راهنمایی و
ابزار راه هایی برای رسیدن به ماندن متصل شده و به کمک دوستان از طریق این زمان.

“مراقبت از سلامت روان خود را و چک کردن در با دوستان خود و عزیزان بسیار
مهم در طول این بحران به خصوص در حالی که ما اجتماعی فاصله و بسیاری از آنها جدا شده احساس می گوید:” لیزا شرمن, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت تبلیغ شورای. “ما در حال افتخار به
کمک به ساخت قدرتمند #AloneTogether پلت فرم با این پیام های مهم و منابع و سپاسگزار از همه همکاران ما برای همکاری با ما برای تقویت پیام است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im