آگهی Execs به طور فزاینده ای با استفاده از تلفن همراه صوتی در ازای AM/FM Radio خرید

نزدیک به نیمی (46%) از تبلیغ مدیران می گویند که آنها در حال استفاده از
تلفن همراه, صوتی, تبلیغات در ازای سنتی AM/FM رادیو رسانه ها اقدام به خرید.

که بالای خط پیدا کردن یک نظرسنجی از 252 آگهی مدیران-هر دو تبلیغ و آژانس رسانه خریداران — انجام شده توسط
تبلیغ برداشت در ماه نوامبر سال 2019.

این مطالعه بخشی از یک بررسی سالانه در خیابان مدیسون استفاده از رسانه های تلفن همراه یافت می شود که تعدادی از آگهی مدیران است که می گویند که آنها در حال استفاده از تلفن همراه, صوتی
به عنوان جایگزینی برای AM/FM radio اقدام به خرید افزایش 11 درصد از نظرسنجی مشابهی در سال 2018 است.

در ضمن مطالعه تناقض نشان می دهد که “صوتی” است که یک عامل کلی موبایل مدیا
استراتژی از این مدیران همان. تنها حدود یک سوم آن گفت: “بسیار مهم” برای تلفن همراه خود را, رسانه های مخلوط.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im