آگهی صنعت اینتل نشان می دهد نیمی هیچ برنامه ای برای هوش مصنوعی

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

برای همه در این صنعت بحث در اطراف مصنوعی
هوش نیمی از آگهی مدیران می گویند و خود را سازمان هیچ برنامه ای برای شروع به استفاده از آن.

این یافته از مصاحبه با بیش از 300 تبلیغ مدیران-هر دو تبلیغ و
سازمان — انجام شده توسط تبلیغ برداشت در ماه ژانویه است. عجیب, درصد از آگهی execs که می گویند که آنها هیچ برنامه ای برای استقرار هوش مصنوعی در تبلیغات خود در واقع افزایش 14 درصد از
مشابه بررسی انجام شده در ماه آوریل 2019.

تبلیغ برداشت’ تحلیلگران نسبت اینرسی به “عدم تمرکز قدرت” مربوط به هوش مصنوعی در داخل و بازاریابی سازمان
اشاره کرد: “در میان مدیران تبلیغات که شرکت ها با استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی تنها 27 درصد می گویند که آنها مسئول هستند. برای بقیه مسئولیت پخش شده است. برای مثال مدیر ارشد فناوری
افسر اجرا می شود هوش مصنوعی در 7 درصد از شرکت ها در حالی که مدیر ارشد فناوری اطلاعات یک مدیر یا بخش فناوری اطلاعات هر اجرا هوش مصنوعی در 6 ٪ از شرکت ها گزارش.”

تبلیغات

تبلیغات

مطالعه این
حاکی از آن است که یک “غیر متمرکز” با رویکرد هوش مصنوعی مدیریت “آوردن بیشتر مردم به رسانه ها گفتگو” اشاره کرد که 58 درصد از مدیران در حال حاضر کنترل AI در حال حاضر درگیر در “رسانه انتخاب و خرید.”

“بزرگ بودجه مارک های مانند نایک, IKEA و Sephora پیشگام AI برای بازاریابی اما بیشتر تبلیغ ندارد و منابع خود را” اشاره کرد تبلیغ
برداشت’ فرانک Papsadore اضافه کرد: “بنابراین آنها با تمرکز بیشتر فوری تلاش های بازاریابی. آگهی های فن آوری و رسانه ها, ارائه این آموزش و پرورش فرصت است. زمانی که تبلیغ کنندگان باید بهترین شیوه
و اثبات آنها احساس اعتماد به نفس بیشتری اختصاص منابع به هوش مصنوعی. این جایزه را به فروشندگان نشان می دهد که تبلیغ ساده و کارآمد راه برای استفاده از هوش مصنوعی فن آوری است.”

 

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>