آگهی صنعت بهره خوشه برای ‘محتوای شخصی,’ ‘جمعیت’

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

علاقه به “محتوای شخصی” رسیده است تمام زمان بالا در میان برندها با سازمان های زیر کت و شلوار با توجه به این هفته, تجزیه و تحلیل تبلیغ و آگهی آژانس محتوا
مصرف ایندکس شده توسط Bombora برای MediaPost.

این هفته تحلیل بر اساس داده های جمع آوری شده در ژوئن 22, نشان می دهد بازاریابان متوجه می شوند در حال حاضر زمان به سطح شیب دار بالا تولید محتوا و
انتشار. در جهان امروز مطالب بی ربط می تواند بسیار مشهود است و می تواند لکه دار کردن نام تجاری خود را در طول زمان. این ماموریت مهم است که هر کس در برقراری ارتباط یک پیام اطمینان
مشتری است که نگرانی های خود را و احساسات به رسمیت شناخته شده و جدی گرفته شود و این که این نوع پیام به گسترش خدمات به مشتریان تیم خود را در سایت و کانال های اجتماعی.

چه چیز دیگری می بینیم:

* این غیر معمول نیست برای یک کسب و کار به reanalyze و تمرکز تعریف مخاطبان هدف خود را در طول زمان. به عنوان شرکت های
دو را در ساختمان خود را با نام تجاری و یکپارچه سازی تلاش های بازاریابی خود را در اطراف “لحظههای مهم” در حمایت از گسترده پیام ما شاهد افزایش قصد در میان مارک های
علاقه مند به “جمعیت” و “محلی بازاریابی” با کمتر از تاکید در اطراف “هدف” برای هم بودن.

* خیره کننده سنبله در “Enterprise Search” می آید به هیچ عنوان در زمان ما
سناریو. شرکت گام برداشتن به طور دائم حرکت خود را قبلا در سایت نیروی کار از موقعیت پست-COVID 19 خواهد بود و به دنبال تجهیز سازمان های خود را با یک سرمایه گذاری گسترده ای جستجو
قابلیت فراهم می کند که کارکنان با اطلاعات مربوطه برای این کار در دست است.

تبلیغات

تبلیغات

* قصد برای “First-Party اطلاعات” در میان علامت های تجاری به شدت کاهش یافته است پس آوریل 24, اما
افزایش در میان سازمان های پس از هفته اول در ماه ژوئن. سازمان ممکن است در تلاش برای اطمینان بیشتر از مشتری داده در حالی که برندها می تواند متمرکز در جای دیگر. قصد به شخص ثالث داده ها کاهش یافته است و برای
هر دو گروه شاید با توجه به قیمت.

* قصد “تجربه مشتری و تعامل” میان برندها به شدت افزایش یافت اواسط ماه مه plateaued و پس از آن کاهش یافته است precipitately هفته
ژوئن 7. در حالی که اختصاصی پژوهش از B2BI نشان داده است که CX است که یک نگرانی در میان برندهای B2B در محیط امروز این افت می تواند منعکس کننده reprioritization از موضوعات مانند “با نام تجاری
صدای” که به شدت افزایش یافته است در میان هر دو سازمان و برندها از اواخر ماه مه. این زمان مصادف با قتل جورج فلوید و پس از آن در سراسر جهان شد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>