آگهی صنعت خواستار واشنگتن به ضایعات جدید مالیاتی پیشنهاد

یک پیشنهاد جدید 3% مالیات بر تبلیغات و فروش اطلاعات شخصی در واشنگتن را “عمیق و اثرات مضر بر روی تقریبا همه کسب و کار در منطقه” رسانه ها و
تبلیغات صنایع گفتن قانونگذاران.

“همانطور که می دانید همه کسب و کار — و به خصوص کسب و کار درگیر در بازاریابی — در حال مبارزه برای زنده ماندن در یک بار در یک قرن همه گیر
و همراه آن بحران اقتصادی” سازمان تبلیغات ائتلاف می نویسد: در نامه ارسالی جمعه به واشنگتن اعضای شورای شهر. “آخرین چیزی که سی شرکت نیاز
یکی دیگر از هزینه های غیر منتظره به عنوان آنها سعی کنید به نگه داشتن بر روی کارکنان پر کردن منابع و موجودی خود را اختصاص منابع باقی مانده به بازگشایی و بازسازی کسب و کار خود و مشتری
پایگاه.”

نامه ای به امضا رسید پخش شبکه های ABC, Comcast NBCUniversal روباه و ViacomCBS و همچنین به عنوان انجمن آمریکایی از آژانس های تبلیغاتی, تبلیغات آمریکایی
فدراسیون انجمن ملی تبلیغ MPA — انجمن مجله, رسانه های, انجمن ملی رسانههای NCTA — اینترنت و تلویزیون ارتباط و رسانه های خبری
داد.

تبلیغات

تبلیغات

آنها اصرار شهر به قراضه یک پیشنهاد جدید 3% مالیات بر “خدمات تبلیغاتی” “دیجیتال خدمات تبلیغات” و فروش “شخصی
اطلاعات.”

این لایحه که بخشی از یک بزرگتر پیشنهادی بودجه میله میله برای رای جمعه. خلاصه ای از پیشنهاد بودجه برآورد آگهی مالیات بر فروش را در یک
اضافی $18.4 میلیون دلار در سال مالی 2021.

اندازه گیری های مطرح شده توسط District of Columbia شورای شهر صندلی فیل مندلسون تعریف “خدمات تبلیغاتی” به عنوان ”
برنامه ریزی و ایجاد قرار دادن و یا نمایش تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی رادیو و تلویزیون و سایر رسانه ها از جمله, بدون محدودیت ارائه مفهوم, نوشته, گرافیک
طراحی مکانیکی, هنر, عکاسی, و نظارت بر تولید.”

“تبلیغات دیجیتال خدمات” تعریف شده است به عنوان “تبلیغات خدمات مربوط به تبلیغات نمایش داده می شود
در یک رابط دیجیتال از جمله تبلیغات در قالب بنر, تبلیغات, موتور جستجو, تبلیغات, تبلیغات بینابینی و یا قابل مقایسه با دیگر تبلیغات است.”

و این لایحه
مشخصه “اطلاعات شخصی” به عنوان نام آدرس پروتکل اینترنت, آدرس, اطلاعات بیومتریک و “مرورگر عادات و ترجیحات مصرف کننده و هر گونه اطلاعات دیگر است که می تواند
توان به یک فرد است و می تواند برای بازاریابی و یا تعیین دسترسی و یا هزینه های مربوط به بیمه های اعتباری و یا مراقبت های بهداشتی است.”

رسانه ها و تبلیغ سازمان ادعا مالیات جدید “به ناچار منجر به pyramiding مالیاتی که می تواند القاء کسانی که قادر به انجام این کار برای استفاده از خدمات خارج از منطقه است.”

این سازمان ادامه می دهد: “در این مشکل
محیط اقتصادی کسب و کار چند خواهد بود قادر به جذب این افزایشی هزینه خواهد شد و باید به تصویب آنها را بر روی مصرف کنندگان است. چرا که مصرف کنندگان تمایلی به شرکت در فعالیت های بازرگانی,
اضافه کردن این آگهی و اطلاعات مالیاتی ایجاد خواهد کرد و در عین حال یکی دیگر از عامل بازدارنده برای فروش و خرید مصرف کننده.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de