آگهی های بازار کاهش یافت و 10.8 درصد در ماه مارس اولین ماه شروع به احساس اثرات بیماری همه گیر

مارس, ماه اول شروع به احساس
اثرات COVID-19 همه گیر در تبلیغات, اقتصاد, دیدم, آمریکا, آگهی, بازار, کاهش 10.8% از مارس 2019 با توجه به نتایج حاصل از ایالات متحده, آگهی, بازار, ردیاب همکاری از
Swipes و استاندارد رسانه ها و شاخص.

کاهش کمتر شدید میان بزرگترین دسته بندی آگهی به 10 کاهش یافت و 9.6 درصد از مارس 2019 در حالی که دسته ها 11+ کاهش 14.1%.

به طور مشابه, تلویزیون ملی, آگهی بازار (-15.9%) نهفته بود بیشتر به شدت از دیجیتال آگهی و حجم آن کاهش یافت و تنها 2.8% سال بیش از سال.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de