آگهی های بازار ثابت نگه می دارد در ماه فوریه گذشته ‘عادی’ ماه در حالی که برای

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

تماس با آن آرامش قبل از تبلیغات کاهش طوفان اما داده های اخیر در آمریکا تبلیغات بازار آن را نشان می دهد برگزاری مداوم از طریق فوریه.

با یک بازار
شاخص 170 ایالات متحده آگهی بازار ردیاب است 2.4% از فوریه 2019, اگر چه آن را در واقع پایین 9.1% از فوریه 2018 که شامل افزایشی هزینه تبلیغات نسبت به ان بی سی پوشش
2018 بازی های المپیک زمستانی از Pyeongchang کره جنوبی و او بهترین مارس پس از MediaPost و رسانه های استاندارد شاخص شروع به ردیابی ایالات متحده آگهی تقاضا است.

ایالات متحده آگهی بازار
ردیاب همکاری از MediaPost و استاندارد رسانه ای شاخص است که مشتق شده از واقعی تبلیغات اقدام به خرید فرآوری شده توسط اکثریت عمده آژانس, شرکت های برگزاری.

“با COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر بر ما این خواهد بود که آخرین عادی ماه برای آینده قابل پیش بینی به عنوان دور به عنوان تبلیغ بازار نگران است” SMI گفت: در بیانیه منتشر شده
امروز با اضافه کردن “کامل تاثیر همه گیر شده بود را برای ماه می باشد. لغو یا تعلیق بسیاری از معتبر رویدادهای ورزشی به نمایندگی از دست دادن میلیاردها دلار آگهی
مطمئنا احساس توسط صاحبان رسانه. تبلیغ در مورد یک رکود اقتصادی ممکن است و از دست دادن درآمد نیز ممکن است تصمیم به کاهش در آگهی خود را بودجه. با اینحال, با ده ها میلیون نفر از
آمریکایی ها در حال تهدید و سرگرمی در خانه از جمله تلویزیون مشاهده و جریان ویدئو است که انتظار می رود به سنبله به طور بالقوه افزایش درآمد تبلیغ.”

تبلیغات

تبلیغات

جیمز Fennessy نتیجه گیری “هر آنچه اتفاق می افتد در ماه های آینده, آگهی و صنعت رسانه ها هستند و هر دو در قلمرو ناشناخته ما خواهد بود و از نزدیک نظارت بر تاثیر که COVID-19 داشتن در بازار و گزارش
به طور منظم به همکاران و مشتریان و گسترده تر در صنعت”.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>