پس از کاهش 31 درصد در ماه مه در ایالات متحده آگهی بازار
نشان داد نشانه هایی از ثبات در ماه ژوئن کاهش تنها 17 درصد در ماه ژوئن در مقابل همان ماه در سال 2019 با توجه به آخرین داده ها از ایالات متحده, آگهی, بازار, ردیاب همکاری از استاندارد رسانه ای شاخص (SMI)
و MediaPost.

حتی پس از آن چهارم متوالی کاهش ماهانه در ایالات متحده آگهی تقاضا پس از ماه مارس (-11%), آوریل (-35 درصد) و مارس (-31%).

بسیاری از بهبود در آمد از
بزرگترین علامت های تجاری به عنوان top 10 دسته بندی آگهی کاهش یافته و تنها 11 درصد در ماه مه در مقابل دسته های 11 و بالاتر از آن کاهش یافت و 29 درصد.

دیجیتال باقی می ماند و بیشتر انعطاف پذیر و متوسط و کاهش تنها 3 درصد در ماه مه
– یک چهارم از میزان فرسایش تلویزیون ملی سقوط کرد که 12 درصد در مقابل. همان ماه در سال 2019.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de