کاهش درآمد آگهی در Q2 بیش از برآوردهای اولیه برای ایالات متحده، انگلستان، کانادا، استرالیا، نیوزیلند

برآوردهای جدید نشان می دهد که تبلیغات بیش از آنچه در ابتدا توسط همه گیر COVID-19 در پنج کشور تخمین زده می شد، تحت تاثیر قرار گرفته است.

تبلیغات سه ماهه دوم
بر اساس شاخص رسانه های استاندارد، درآمدها در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و کانادا به طور متوسط در دوره آوریل تا ژوئن ۳۷٫۱٪ کاهش یافته است.

این بیشتر از برآورد اولیه ۲۸٫۲٪ برای دوره سه ماهه ای بود که از ماه مارس شروع می شد. ماه های مه و ژوئن شاهد کاهش بزرگتر، SMI می گوید.

ایالات متحده
بهترین دسته را دور زد — پایین 30.5٪ در دوره سه ماهه دوم، تا حد زیادی به دلیل کاهش متوسط تر در رسانه های دیجیتال در مقابل کشورهای دیگر. رسانه های دیجیتال کاهش یافته است 18.4٪, با تبلیغات تلویزیونی
غرق شدن 35.2٪.

کانادا بدترین نتایج را در میان پنج ملت بلند کرد، با تبلیغات پایین 46.5٪ به طور کلی — با سقوط رسانه های دیجیتال 36.1٪ و رسانه های تلویزیونی در حال فروریختن
45.9%. به طور کلی، بریتانیا ۳۴٫۸٪ در کل درآمدهای تبلیغاتی از دست داد، در حالی که استرالیا ۳۸٫۲٪ کاهش یافت؛ و نیوزیلند، غرق 35.5٪.

تبلیغات

تبلیغات

چهار رسانه سنتی
سیستم عامل ها تندتر از حد متوسط سقوط کردند — در فضای باز، رادیو، روزنامه ها، و مجلات — غرق جمعی 57.1 درصد. در مقایسه، رسانه های دیجیتال بهترین کاهش دهندگان را عادلانه کردند، پایین 26.6٪. تلویزیون
در طول سه ماه دوم سال ۳۶٫۵٪ کاهش یافت.

اکنون SMI می گوید بازارها در حال بهبود هستند.

ماه اوت نشان می دهد
تثبیت روند در ایالات متحده برای تلویزیون و پایین ترین کاهش سال در سال برای تلویزیون از هر رسانه های بزرگ در استرالیا و نیوزیلند.

نگاه کردن به فرد
دسته بندی ها ، داروسازی را دیده اند رشد در آگهی صرف در ایالات متحده ، در حالی که لوازم خانگی و مراقبت های بهداشتی بالاتر در استرالیا و دولت و خدمات مالی آگهی صرف است تا در جدید
نیوزیلند.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im