آگهی احساسات بدتر برای کوتاه مدت تمرکز بیشتر بر روی بیماری همه گیر از عوامل اقتصادی

احساسات برای دوم و سوم-چهارم هزینه تبلیغات
رو به وخامت گذاشته است به طور قابل توجهی بیش از چند هفته گذشته به عنوان طولانی مدت از این بیماری همه گیر را تعیین کرده است در میان عمده بازاریابان و آژانس رسانه خریداران. که پیدا کردن دو نظرسنجی از
آگهی بالا مدیران انجام شده توسط تبلیغ برداشت.

در جریان موج اخیر انجام شده از مارس 1-4, 86% ad مدیران گفت: در سه ماهه دوم و 43 درصد گفت: در سه ماهه سوم خواهد
تجربه “عمده” اثرات از اثرات COVID-19. که تا 69 درصد و 28 درصد از یک بررسی انجام شده مارس 17-20.

این چشم انداز برای سه ماهه چهارم باقی می ماند نسبتا
ثابت در حالی که مدیران در پاسخ به موج دوم دیدن نسبتا متوسط جزئی یا بدون تاثیر بر روی آگهی خود را صرف برنامه ریزی برای سه ماهه اول سال 2021. (موج اول بپرسید نه در مورد
تاثیر در سه ماهه اول سال 2021.)

تبلیغات

تبلیغات

پرسید که آیا به طور خاص آنها برگزاری و یا لغو برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی پاسخ دهندگان نشان داد کاهش مشخص در برنامه های خود را بین
دو موج از جمله 15 درصد نقطه افزایش در درصد برگزاری کمپین راه اندازی و 10 درصد نقطه افزایش در درصد لغو مبارزات به طور کامل. (نگاه کنید به اطلاعات
زیر).

جالب, قابل توجه
درصد از تبلیغ مدیران گفت: آنها پایگاه خود را از تبلیغات برنامه های در سیگنال های اطراف همه گیر و نه اقتصادی و یا آگهی های بازار-شاخص های اقتصادی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im