عرصه کسب و کار از شرکت های مشغول به کار در تبلیغ خدمت محور است در آن شامل پایان به پایان راه حل های. چگونه است که تاثیر کسب و کار در طول یک بیماری همه گیر? بن Antier, co-founder & مدیر ارشد
محصول افسر Publica ارائه می دهد برخی از بینش به خود و استراتژی شرکت.

این مصاحبه ویرایش شده است و فشرده.

شارلین
Weisler: لطفا توضیح SSAI. آن را برای تلفن های موبایل مانند ما در حال انجام آن در حال حاضر.

بن Antier: SSAI — با نام مستعار سمت سرور درج آگهی — فن آوری است که ترکیبی از یک جریان
مطالب با جریان تبلیغات. این بدان معناست که اگر شما به نوبه خود بر روی تلویزیون خود و تلنگر کانال های تلویزیون را واکشی یک جریان محتوا از طریق اینترنت.

زمانی که یک کاربر در جریان محتوای تصویری وجود دارد یک محل تعیین شده برای آگهی می شکند. که در آن SSAI می آید. SSAI شناسایی کسانی که لکه های جایگزین و چه خالی بود تخته سنگ را با یک سری
از تبلیغات است که فروخته شده اند در زمان واقعی برای آن کاربر خاص است.

تبلیغات

تبلیغات

شده است وجود دارد برخی از بحث به تازگی در مورد ناشران عدم به کار به طور موثر با SSAI در نتیجه
ناتوانی در به طور موثر انتقال داده ها به تبلیغ و مربوطه کاهش پویا اندازه گیری شخصی و بهینه سازی.

نظر من این است که وجود دارد
بسیاری از وحشت pandering در اطراف SSAI. هنگامی که انجام می شود مناسب SSAI است که کارآمد ترین راه برای قرار دادن تبلیغات به محتوا و آن را فراهم می کند تمام قابلیت اندازه گیری است که ممکن است تبلیغ
انتظار برای دریافت.

Weisler: به من بگو در مورد آگهی podding — چگونه کار می کند و چگونه شرکت خود را تسهیل آن است.

Antier: آگهی podding
این نسخه دیجیتال از یک تبلیغ ، در وب سنتی, شما در حال رفتن به یک درخواست آگهی برای تبلیغ و شما در حال رفتن به ارائه که آگهی. در تلویزیون همیشه وجود دارد یک سری از تبلیغات به
به خصوص در محیط زندگی.

تا همین اواخر, آگهی غلاف مدیریت در OTT فضا آنقدر ضعیف انجام می شود که بهترین تلویزیون متصل بینندگان ممکن است دیدن خواهد بود “آگهی شکستن در حال پیشرفت” پیام. حتی بدتر, آنها ممکن است دیدن همان آگهی را چند بار و یا یک صفحه نمایش سیاه و سفید.

آگهی غلاف مدیریت در زندگی خطی متن است و نه بی اهمیت.
در حقیقت این کلید به در حال اجرا یک تبلیغ پشتیبانی OTT کسب و کار و آن را اساسا حول محور چند کلید ویژگی های پروتکل های.

تاپیک جامع جنبه تبلیغ podding که
ما کمک به تسهیل میکند. ما به ناشران توانایی کنترل ad تجربه در آگهی غلاف سطح. ما با ارائه تمام ابزار را به مطمئن شوید که تبلیغات, معتبر, با کیفیت بالا, منحصر به فرد, و ما همه
که در زمان واقعی برای تضمین یک تجربه مطلوب کاربر.

قرار دادن بیشتر granularly زمانی که ما شناسایی یک فرصت برای قرار دادن تبلیغ ما اجرای حراج را در زمان واقعی تحت یک
دوم, که در آن ما تماس با هر یک از 15 برنامهای خریداران در بازار است. ما برای اجرای حراج و سپس انتخاب برنده خلاق اعدام که عملکرد بیشترین درآمد برای ناشر. که
که در آن غلاف مدیریت در ضربات.

Weisler: چه چالش های عمده ای به خود بخشی از کسب و کار در این زمان و در طول همه گیر و برای کسب و کار رسانه ای در
به طور کلی ؟

Antier: کمتر صرف بزرگترین چالش است. تبلیغ برش هستند به طوری که آنها یا لغو مبارزات و یا کاهش بودجه موجود خود را
مبارزات. که ترجمه را به کمتر درآمد در سراسر هیئت مدیره. رسانه ها و کسب و کار به طور کلی آن است که همه نسبتا مشابه است. اگر تبلیغ کنندگان هزینه های کمتر و سپس همه چیز را می شود بیشتر
رقابتی و نرخ پایین.

اما بزرگترین چالش عدم قطعیت چگونه صنعت آب و طوفان است. در دراز مدت وجود خواهد داشت و برندگان و بازندگان در هر
صنعت. ما احساس اعتماد به نفس که ما می تواند به کاهش خطرات برای مشتریان ما چون ما اجرای مزایده که همیشه پیدا کردن کمترین قیمت برای هر قطعه از موجودی. این یک ابزار قدرتمند حتی
در بهترین زمان و به خصوص در حال حاضر.

Weisler: چه فرصت هایی که شما می بینید در طول و بعد از همه گیر برای منطقه خود را از کسب و کار و رسانه ها
کسب و کار به طور کلی ؟

Antier: برای ما در Publica این باعث ایجاد یک فرصت برای نشان دادن مقدار یک راه حل ارائه می شود که بالاترین درآمد بالقوه برای
ناشران. این یک فرصت بزرگ است.

برای OTT فضا به طور کلی افزایش مصرف کاهش خواهد یافت تا حدی که پناهگاه در محل دور می رود اما آن را به
شتاب گذار از سنتی محتوای تلویزیون به OTT جریان خدمات. به طور کلی تاثیر مثبت خواهد بود برای کنار ما از کسب و کار.

Weisler: چگونه باید
فرآیندهای خود را / کسب و کار را در شش ماه گذشته? که در آن شما آن را ببینید که در سال آینده ؟

Antier: بدیهی است که ما همه کار از راه دور و ما در حال حاضر
حتی در استخدام افراد از راه دور و بدون دیدن آنها را چهره به چهره است. به طوری که قطعا تغییر کرده است. اما از یک عملیات روز به روز دیدگاه همه چیز را تغییر بیش از حد. ما
همیشه همکاری با مشتریان ما در شل پس همه چیز را آنلاین انجام شده است.

ما احساس می کنیم بسیار خوش شانس بود در یک صنعت است که می تواند همچنان به کار با چابکی. البته
همایش دور رفته اند و این همیشه یک راه خوب برای ما برای ساخت شبکه ما. اما ما در حال نوآوری و یافتن راه های جدید برای انجام آن است. رسانه ها و کسب و کار به طور کلی من
فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی انعطاف پذیری بیشتر در شرایط کار از راه دور. من فکر می کنم ما نیز در حال رفتن به دیدن یک تاثیر طولانی مدت در شهرهای بزرگ مانند سان فرانسیسکو, جایی که من زندگی می کنند.

شرکت هایی که اصلا سالم مدل کسب و کار در حال رفتن به رنج می برند و برخی از بیرون رفتن از کسب و کار. متاسفانه این به این معنی است که این صنعت ادامه خواهد داد به تحکیم اما نه در
سنتی M&A طرح. من اعتقاد قوی که نوآوری است که معمولا توسط شرکت های کوچکتر. بنابراین این واقعیت است که بازیکنان کوچکتر در حال رفتن به بیرون رفتن از کسب و کار بیش از چند ماه آینده
به طور بالقوه می تواند کاهش سرعت نوآوری است. که یک چیز خوب برای صنعت ما.

Weisler: می تواند به شما گزارش داده هایی را که جمع آوری شده در مورد رسانه ها
استفاده در این زمان ؟ من کنجکاو به دانستن اگر وجود دارد هر گونه روند که شما می توانید تعیین.

Antier: بازار اشباع شده است با COVID-19 تحقیقات اما من دیده نمی شود
هر چیزی در زمین بسیار مخربی بود که من انتظار نیست. تغییر از خطی دیجیتال شد و در حال حاضر اتفاق می افتد و در حال حاضر فقط به شتاب.

اما دوباره فراتر از Facebook
وجود دارد در حال رفتن به تن از فرصت ها برای رساندن پیام خود را. و از طریق CTV ما در حال رفتن به قادر به اندازه گیری که چگونه مخاطبان در حال تعامل با محتوای سیاسی از هر پایان
طیف. نگه داشتن یک چشم بر روی آن است. برای سیاستمداران و بازاریابان به طور یکسان ارائه این فرصت را به درایو مبارزات بر اساس داده های بیشتر از همیشه.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im