Ad-Tech معاملات افزایش یافت 72 درصد در سال 2019

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

آغاز سال 2020 در حال حاضر دیده می شود تحکیم در ad-tech فضا با لرزش دستیابی به اخبار پارسیان فیلم عرضه پلت فرم (SSP) متمرد به 19 میلیون دلار اما 114 معاملات که
صورت گرفت در سال 2019 است که نشان می دهد در حال تغییر میباشد.

معاملات تکمیل شده سال گذشته افزایش حدود 72 درصد در مقایسه با سال 2018 با توجه به نتایج بین المللی جهانی ادغام و اکتساب و
جمع آوری کمک های مشاور بازاریابی, فناوری و بهداشت و درمان بخش است.

نایک به دست آورد خرده فروشی predictive analytics شرکت Celect دونالد به دست آورد پویا عملکرد و مسترکارت
به دست آورد SessionM. Walmart ادامه داد: برای ساخت پشته آن و قابلیت کسب درآمد از طریق کسب Aspectiva در فوریه بلکه Polymorph آزمایشگاه و بخش هایی از آگهی فروش بازوی تایی از طریق آن
تابعه باشگاه سام.

داده ها از نتایج بین المللی نیز نشان می دهد تحکیم DSPs DMPs و SSPs و همچنین آشکار است که محتوای توصیه های موتور سوار بسیاری از
می پردازد.

تبلیغات

تبلیغات

در میان قابل توجه معاملات در ماه فوریه تصویری سمت تقاضا پلت فرم (DSP) Taptica — نندگان از لرزش DSP در سال 2017 — ادغام با RhythmOne, نندگان از Yume در سال 2017. در ماه اوت
DMP Cxense به دست آورد توسط نرم افزار پیانو در یک مکان عمومی به خصوصی معامله.

در ماه سپتامبر زتا جهانی CRM اطلاعات فروشنده تبدیل بازاریابی پلت فرم تثبیت مضطرب DSP و مستقیم
پلت فرم بازاریابی (DMP) دارایی از Sizmek در مارس و IgnitionOne دارایی. در ماه دسامبر آلمان مبتنی بر DSP LiquidM به دست آورد هوشمند AdServer سهام یک شرکت از Cathay سرمایه است.

در
SSP فضای مرزی به دست آورد RTK.IO در ماه اکتبر و پس از آن با هم ادغام شدند با Telaria در ماه دسامبر برای $363 میلیون.

محتوای توصیه عامل نیز تجربه کرده تحکیم زمانی که Outbrain
به دست آورد Ligatus در ماه فوریه است. این بود که پس از ادغام Outbrain و Taboola در ماه اکتبر.

آمازون به دست آورد Sizmek آگهی سرور و قرار دادن آن در یک موقعیت بهتر برای رقابت با
گوگل برای تبلیغ و بودجه.

نتایج بین المللی نیز در بر داشت که تبلیغات تصویری همچنان یکی از جذاب ترین فرمت های. همراه با ادامه رشد در تلویزیون متصل, این منجر به
تعدادی از معاملات مانند LiveRamp کسب اطلاعات Plus ریاضی در ماه ژوئن برای $150 میلیون Roku را کسب Dataxu و Xandr را کسب Clypd.

این
تحقیقات همچنین با اشاره به استون $750 میلیون کسب Vungle تلفن همراه, تبلیغات, شرکت در طول سه ماهه سوم سال 2019. این کسب و برجسته رشد در بازی های موبایل و
مارک’ اشتیاق به استفاده از آن و نشان می دهد سهام خصوصی را ثابت افزایش علاقه در ad tech.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل در حال رشد بالا مناطق برای اندازه گیری ROI و افزایش
نام تجاری ایمنی. DoubleVerify سه حصول — Leiki آگهی Juster و Zentricks — یک مثال همراه با شرکت سهام خصوصی O3 صنایع کسب حفاظت از تقلب و
متنی با هدف قرار دادن شرکت Peer39 سابق بخش Sizmek).

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>