پس بازخورد از تاثیرگذاران و تبلیغ سازمان تبلیغات استانداردهای سازمان (ASA) و رقابت و بازارهای سازمان (CMA) صادر کرده اند یک نسخه خلاصه شده از راهنمای خود را به تبلیغ شوی و افشای سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

به بازرسی و نگهداری مشاوره پورتال را شامل نمی شود هر گونه مواد به روز رسانی به قوانین فعلی است. به جای آن هدایت اثرگذارندهها نسبت به یک میزبان از منابع – از جمله ساده فلوچارت و infographics – nudging آنها را برای ارائه محتوای خود را به درستی اولین بار در اطراف و جلوگیری از اجرا با تنظیم کننده.

ASA پیام به اثرگذارندهها و مارک های خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی خوردها برای ترویج محصولات خود را ساده است: ‘آن را روشن… وجود دارد خیلی بیشتر به آن از آن’.

اما نیاز به به روز رسانی ارشاد کمتر از شش ماه پس از ناظران در حال حاضر هم مخلوط منابع و صادر استارک یادآوری اطراف این قوانین را می دهد برخی از بینش به رابطه پیچیده بین اثرگذارندهها و تنظیم کننده.

وجود دارد در حال رشد احساس در میان گذار سازمان است که عدم درک در اطراف قوانین فعلی است که پوشش همه چیز را از چه اثرگذارندهها باید تابلویی بازاریابی و هدیه به راست-بالا پرداخت می شود-برای ارسال نیاز به خطاب توسط تنظیم کننده.

در سپتامبر سال 2019 ASA توصیه می شود که #ad لازم بود “به عنوان یک حداقل” در پست حمایت پس از آن تحقیق انجام شده با ایپسوس موری که چنین به خوبی درک افشای مانند #آگهی, افزایش احتمال انگلستان به تشخیص پرداخت برای محتوای به عنوان چیزی بود که “قطعا یک آگهی’.

به سهم خود CMA برجسته است که حمایت از مصرف کننده قانون ممنوع پست از “گمراه کننده”. آن را می گوید که آشکار باید “چشمگیر” است و اقدامات مانند برچسب زدن یک نام تجاری یا یک کسب و کار تجاری پست نیست “به اندازه کافی” برای مطابقت با الزامات قانونی.

هر چند هر دو بدن سعی در تعامل با گذار جامعه از طریق چندین برنامه های آموزشی و طرح های, و در حال حاضر از طریق به روز شده در ارشاد وجود دارد احساس در میان در میان کسانی که در این بخش که تنظیم کننده می تواند انجام بیشتر برای کمک به آموزش اثرگذارندهها به خصوص وقتی که می آید به مبارزات چند وجهی شامل تخفیف کد تخفیف و لینک های وابسته.

در حال حاضر دستورالعمل ‘عملی’?

تاثیر گذار صرف است اما این صنعت دارای یک مشکل اعتماد با 96 درصد از مردم در بریتانیا گفت: آنها اعتماد ندارند اثرگذارندهها. بنابراین اگر اثرگذارندهها می خواهید به نگه داشتن کار با مارک های آنها در حال رفتن به مجبور به گوش دادن به آسا.

اما در بلوغ چشم انداز تنظیم کننده نیز نیاز به رسمیت شناختن است که وبلاگ نویسان’ Instagram و یوتیوب تغذیه در حال حاضر تابع بیش از یک رسانه برای خرید مارک های.

برخی از Instagrammers جوهر ‘داستان-فقط – معاملات با تبلیغ کنندگان; DTC بازیکنان مانند سلام تازه طلب کردن میکرو-اثرگذارندهها به اجرای ماه-طولانی مبارزات در سراسر سیستم عامل های مختلف; سریع-مد شرکت های جوهر قرارداد با سازندگان حول تعبیه لینک های وابسته و به اشتراک گذاری کدهای تخفیف. به عنوان بزرگ نام برندها به دنبال صحت و ROI به ندرت یک رابطه تاثیر گذار و یک نام تجاری در یک عکس بر روی شبکه همراه با یک #ad برچسب.

استعداد و تاثیر گذار سازمان ITB در سراسر جهان تعداد Topshop و مسترکارت در میان مشتریان است. آن حساب مدیر هارون شاه می گوید: این تغییر در راه برندهای کار با اثرگذارندهها به معنی آن گرفته است این مسئولیت آموزش آنها را به دست خود.

“هنگامی که ما در حال انقباض اثرگذارندهها به نمایندگی از مشتریان ما بسیار تنگ افشای دستورالعمل به منظور حفاظت از مارک های ما با کار به بهترین شکل ممکن. ما زبان است که تضمین می کند که هیچ جایی برای برداشت نیاز به اثرگذارندهها به بلافاصله دولت ماهیت رابطه تجاری,” او توضیح می دهد.

پادشاه روشن است که اثرگذارندهها درک اصول اولیه. او استدلال می کند که وقتی که می آید بیشتر مسائل پیچیده مانند چه مدت روابط تجاری باید افشا شود پس از اولیه پست (یعنی اگر یک تاثیر گذار اجرا می شود یک کمپین با نام تجاری مد اما پس از آن همچنان به پوشیدن که مد نام تجاری بدون پرداخت و پس از آن برای ارسال ها) وجود دارد “هیچ راهنمایی روشن” در برچسب زدن محل پس از آن تا به حال برای ایجاد خود را.

“در کنار ما افشای بند برای حمایت از محتوای ما به طور خاص تعیین می کند که این استعداد باید پایبند به, برای یک مقدار مجموعه ای از زمان ماهیت رابطه تجاری بین دو نهاد” او می گوید.

“شده است وجود دارد هیچ هدایت روشن از ASA چگونه باید این تابلو نشان دیگر از [این پیشنهاد که] ماهیت رابطه تجاری باید بلافاصله شناسایی و در ابتدا مقدار زمان این فعال باقی می ماند باید برای نیز شده است.

“در مجموع به عنوان یک صنعت ما گفت که ما در اشتباه هستید. اما هنگامی که ما گفته شود چه خوب به نظر می رسد ؟ ” او می پرسد و گفت: این مستلزم یک سوال بیشتر: “آیا زمان بیشتری را باید صرف درک آنچه مصرف کنندگان و نمی دانند؟”

آنا هارت مد وبلاگ نویس و بنیانگذار یک سقف, اجتماعی, رسانه های اجتماعی, مشاوره, که با این نسخهها کار با امثال John Lewis and Elizabeth Arden او کسب و کار نیز انجام مسئولیت آموزش اثرگذارندهها در چه آسا و CMA دنبال آن هستید به خصوص وقتی که می آید به متنوع تر وابسته می پردازد.

“ما زمان زیادی را صرف این اما عمدتا به دلیل پیشنهاد دستورالعمل ها غیر عملی و فریاد که وجود دارد عدم درک در آسا و CMA را در بخشی.

“اثرگذارندهها عقده روحی در مورد استفاده از تگ های خاصی که واقعیت این است [که] به عنوان طولانی به عنوان آنها نمی پنهان کردن لینک های وابسته, و آن را روشن است که یک لینک که برچسب آنها خوب برای استفاده از هر روش آنها آرزو” او می افزاید.

ASA در حال حاضر ارائه قوانین آن بر سهامداران معاملات در فلوچارت, اما هنوز هم وجود دارد هیچ بتنی و پیشنهاد در مورد دقیقا چگونه برای نشان محتوای چنین است.

نیک Breen ارشد کاردانی در شرکت حقوقی بین المللی نی اسمیت نگران است که مقدار اطلاعات آسا و CMA در حال حاضر بمباران اثرگذارندهها با ممکن است اشتباه آنها بیشتر است.

“برچسب خط به هدایت آن را روشن…واقعا وجود دارد نه بیشتر از آن که…’ doesn’t سنج با چند طولانی یادداشت ها و راهنمایی هایی که منتشر شده است در این موضوع” او ادعا میکند.

“نیز وجود دارد یک فرصت از دست رفته برای کلاه و CMA به اظهار نظر در استفاده از ابزار در دسترس ساخته شده توسط سیستم عامل رسانه های اجتماعی (مانند Instagram را پرداخت مشارکت’ ویژگی). این برگ اثرگذارندهها مطمئن نیستید در مورد چگونگی و زمانی که آنها می توانند با استفاده از این ابزار و این که آیا آنها می تواند کافی به عنوان لازم صورت افشای بدون #ad.”

برخی از, اما, دیدن, آسا را به روز رسانی به عنوان یک گام در مسیر درست برای نوپای تاثیر گذار میباشد.

این شامل فیل Ridsdale مدیر خدمات مشتری در دیده اتصال است که مشغول به کار با و نرم افزار Adobe.

“Overhauling هدایت در دسترس است یک گام مثبت. اثربخشی این راهنمایی متکی مارک اثرگذارندهها و سازمان پیوستن به آن را,” او می گوید.

“ما مسئولیت مشترک برای ترویج اعتماد و شفافیت. بر خلاف مدل پخش که هنوز هم با عملکردهای سنتی نظارتی بدن قبل از مصوبات مستقیم و بی واسطه و مقیاس تاثیر گذار در بازاریابی است که به شدت متکی به خود تنظیم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de